quote:Op maandag 5 december 2011 10:57 schreef dennis3d het volgende:
Headshot op sideshowbobbie 910 meter op caspian.
Morgne avond ben ik erquote:Op maandag 5 december 2011 10:10 schreef dennis3d het volgende:
DD wil morgen avond om 20:30 een trainings potje doen.
War team tot nu toe voor deze war
Nog 1 iemand nodig
Dennis3d
Firefox1
Jedi
Vanruss
Re.active
6vs6
conquest
Bazar
Asus is een computer merkquote:Op maandag 5 december 2011 09:11 schreef genakt het volgende:
Gister met lunatic allebij metro 1000 tickets en dan asus usas explosive shells![]()
dat ging wel hard met ribbons
quote:
Jaquote:Op maandag 5 december 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]![]()
Vraagje, klopt het dat indien je zonder suppressor vuurt als support dat je locatie verschijnt op de minimap bij de tegenpartij?
jaaaquote:Op maandag 5 december 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]![]()
Vraagje, klopt het dat indien je zonder suppressor vuurt als support dat je locatie verschijnt op de minimap bij de tegenpartij?
Zal aanwezig zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 12:07 schreef dennis3d het volgende:
DD wil morgen avond om 20:30 een trainings potje doen.
War team tot nu toe voor deze war
Nog 1 iemand nodig
Dennis3d
Firefox1
Jedi
Vanruss
Genakt
Re.active
6vs6
conquest
Bazar
quote:
verrek, nooit geweten. Vandaar dat ik met support zoveel mortieren op mijn hoofd kreeg voordat ik met suppressie schoot.quote:
Niet alleen support, is bij alle classes zoquote:Op maandag 5 december 2011 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
verrek, nooit geweten. Vandaar dat ik met support zoveel mortieren op mijn hoofd kreeg voordat ik met suppressie schoot.
War -> [BoF] War topic
Haha.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Niet alleen support, is bij alle classes zo
Vanavond nog maar een keertje op de Metro server met de USAS+FRAG knallen voordat hij morgen generfed wordt
IRNV gebruik ik al niet meer. Die AEK met RDS is echt baasquote:Op maandag 5 december 2011 12:35 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga nu nog genieten van de irv.
Haha.quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Spelvout het volgende:
[..]
IRNV gebruik ik al niet meer. Die AEK met RDS is echt baas
aek vind ik het beste wapenquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Spelvout het volgende:
[..]
IRNV gebruik ik al niet meer. Die AEK met RDS is echt baas
AEK is ook mijn favo wapen met holo scope na de m249 met IR scope.quote:Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef genakt het volgende:
[..]
aek vind ik het beste wapenen vanavond ben ik er ook weer
Lang...quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef JK het volgende:
Handig dan, van de zichtbaarheid van support. Moet dus de supressor er op. Wel minder schade dan, omdat de kogels minder hard aankomen.
AEK moet ik nog steeds unlocken, maar dat is denk ik mijn volgende doelstelling voor de komende week. Al is maaien met een M249 met foregrip in Metro zo lekker!
Van de week ook maar eens joinen op de #4 om te zien hoeveel punten en ribbons ik kan scoren.
Hoe lang duurt zo'n 1k tickets potje gemiddeld?
Ik denk gemiddeld één uur.quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef JK het volgende:
Handig dan, van de zichtbaarheid van support. Moet dus de supressor er op. Wel minder schade dan, omdat de kogels minder hard aankomen.
AEK moet ik nog steeds unlocken, maar dat is denk ik mijn volgende doelstelling voor de komende week. Al is maaien met een M249 met foregrip in Metro zo lekker!
Van de week ook maar eens joinen op de #4 om te zien hoeveel punten en ribbons ik kan scoren.
Tussen de 40 a 90 minuten denkquote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef JK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |