Daar heb ik wel eens aan gedacht, jaquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef MissHobje het volgende:
enne wat mailtjes strooien her en der met wat klachten ervoor? moeten ze uiteindelijk wel wat mee doen toch ?
Zat er al in, maar misschien meer de volgende keerquote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer. Misschien wat stoofvocht erdoor, of had je dat gedaan?
Aha, nu snap ik ook de "naam" van een ex fokker die fan is van deze clubquote:
De koelkast is weer een stapje dichterbijquote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik ook de "naam" van een ex fokker die fan is van deze club
ik alleen met het lushforumquote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vier dit jaar met niemand Sinterklaas
Ross wil niet vieren met je?quote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vier dit jaar met niemand Sinterklaas
quote:Sinds 28 november 2011 is Librije’s Zusje bekroond met een tweede Michelinster. Jonnie en Thérèse Boer zijn er nog ondersteboven van: "Dit is fantastisch, wij zijn zo trots!"
Voor maar ¤ 39 reis je met de trein naar Zwolle om bij Librije’s Zusje te genieten van een 3-gangen verrassingslunch (vooraf reserveren o.v.v. NS).
Librije’s Zusje bevindt zich in Librije’s Hotel, de voormalige vrouwengevangenis het ‘Spinhuis’ in Zwolle. Het kleine zusje van Restaurant De Librije is gelegen in een ruimte die voorheen dienst deed als regentenkamer. Nu is de ruimte omgetoverd tot een prachtig restaurant waar de filosofie van Jonnie en Thérèse Boer heerst die in alle bedrijven terug te vinden is; kwaliteit en service tot in de perfectie.
In Librije’s Zusje worden de echte klassiekers uit Restaurant De Librije geserveerd, maar ook spraakmakende gerechten van nu én vegetarische gerechten. Een vleugje Librije, met passie bereid en geserveerd.
Voor 39 euro trein plus lunch?quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Nu in de spoordeelwinkel van de NS:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |