Heerenveen kan iedere keer verdomd lekker verdienen aan Ajax idd...quote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Heerenveen is met NAC een van de weinige clubs die geen ant-Ajax sentiment heeft
Jaja, ik heb eens stiekem opgenomen beelden gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Heerenveen is met NAC een van de weinige clubs die geen ant-Ajax sentiment heeft
Blijft 0-0, let maar op!quote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woensdag geeft Excelsior nog wat klappen.
kut moslims.quote:Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja, ik heb eens stiekem opgenomen beelden gezien.
Zijn ze in de supportershome Ajax en Israel vlaggen aan het verbranden.
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:
De AZ fans hier, die komen uit regio noord-noord-holland?>
amsterdamquote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:
De AZ fans hier, die komen uit regio noord-noord-holland?>
quote:Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef 16meter het volgende:
az supporters
die waren 2 maanden geleden nog voor Ajax
az supporters
quote:
az supporters
Er zitten behoorlijk kansloze lui bij ja.quote:
Klopt. Eerst was hij nog even voor Twente. Toen werd Ajax kampioen, en was hij Ajacied. en nu is hij weer voor AZ.quote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die is al bijna een jaar geen ajacied meer hoor
Dat is wel heel triest, van Galen speelde zelfs nog tegen Sporting..quote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Er zitten behoorlijk kansloze lui bij ja.
Vraag ze wie Barry van Galen of Buskermolen is en ze vallen stil
Van Galenquote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Er zitten behoorlijk kansloze lui bij ja.
Vraag ze wie Barry van Galen of Buskermolen is en ze vallen stil
Als Chrome straks marktleider is verandert hij z'n naam naar Chrome1quote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Eerst was hij nog even voor Twente. Toen werd Ajax kampioen, en was hij Ajacied. en nu is hij weer voor AZ.
maar sommigen zijn pas fan sinds ze kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest, van Galen speelde zelfs nog tegen Sporting..
quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Als Chrome straks marktleider is verandert hij z'n naam naar Chrome1
Whehequote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Als Chrome straks marktleider is verandert hij z'n naam naar Chrome1
Het is echt onbegrijpelijk dat we in die tijd Europees veel beter waren dan nationaal, en het nu omgekeerd is..quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Van Galen
Ik zal nooit dat schot met links in de kruising vergeten, ergens in een UEFA Cup-wedstrijd
Nu voor AZ?quote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Eerst was hij nog even voor Twente. Toen werd Ajax kampioen, en was hij Ajacied. en nu is hij weer voor AZ.
2 jaar geleden, in de poule met Standard en PAOK falenquote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is echt onbegrijpelijk dat we in die tijd Europees veel beter waren dan nationaal, en het nu omgekeerd is..
Fortes Rodriguez was ook z,on held. die dacht dat luinge het syndroom van down hadquote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is echt onbegrijpelijk dat we in die tijd Europees veel beter waren dan nationaal, en het nu omgekeerd is..
Olympiakosquote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden, in de poule met Standard en PAOK falen___________!
En Wijnaldum ..quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Rutten verdiend niet eens de titel prutser, dat is te goed voor hem.
Zat toen ook echt mee enzoquote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden, in de poule met Standard en PAOK falen___________!
Sporting Portugal.quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Strootmanquote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja. Laten we maar op houden, dit is geen leuk spelletje
Op 1-na meest epische wedstrijd die ik ooit heb gezienquote:
quote:
Zo mooi die tijdquote:Op zondag 29 april 2007 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAA KAMPIOENUUUUUUUUUUH !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welke was de meest epische dan? Toevallig 2007?quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Thas het volgende:
[..]
Op 1-na meest epische wedstrijd die ik ooit heb gezien
CL Finale 1999/2000quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke was de meest epische dan? Toevallig 2007?
Je had altijd van die leuke chickies in je avatar.. nu kom je met zo'n kauwgombal aanquote:
Sorryquote:Op zondag 4 december 2011 17:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je had altijd van die leuke chickies in je avatar.. nu kom je met zo'n kauwgombal aanwaar is dat fapvoer.
Voor mij niet. Hele wedstrijd kansloos achterstaan en in de 91e en 92e minuut scoren tegen Duitsersquote:
dat was 1998/1999 skklquote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Voor mij niet. Hele wedstrijd kansloos achterstaan en in de 91e en 92e minuut scoren tegen Duitsers![]()
Maar het komt eigenlijk puur doordat ik door een Man Utd-bril kijk, dat geef ik toe
Glory Glory man unitedquote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Voor mij niet. Hele wedstrijd kansloos achterstaan en in de 91e en 92e minuut scoren tegen Duitsers![]()
Maar het komt eigenlijk puur doordat ik door een Man Utd-bril kijk, dat geef ik toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCH![]()
En daarna Ajax uit voor de bekerquote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
En AZ moet midweeks nog een keer, dan weekend, dan weer europees, dan weer weekend
Over twee weekjes, weer puntverlies PSV denk ikquote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef Geo3kant het volgende:
Lekkah![]()
En zonder Assaidi.. AZ OVERRATED!!!!!![]()
Wel goed bezig Heereveen, maar is nog lang niet voorbij.
Vorig jaar tegen 10man en gewoon kapot gecounteredquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Over twee weekjes, weer puntverlies PSV denk ik![]()
Volgende week ook tegen angstgegner NAC
Die rollen we thuis op manquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgende week ook tegen angstgegner NAC
quote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
En mijn pizza kom in 10 minDat klinkt goed die pizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCH
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En afgelopen week ook al europeesquote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
En AZ moet midweeks nog een keer, dan weekend, dan weer europees, dan weer weekend
quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Geo3kant het volgende:
Waar zitten de supporters van Heereveen?En die van AZ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zitten de supporters van Heereveen?OMG ik loldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, Verbeek zorgt er wel voor dat ze fit zijn...quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Waar zitten de supporters van Heereveen?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel heeft PSV gespeeld?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★![]()
UTRECHT - Bij stadion Galgenwaard zijn rellen uitgebroken na het duel FC Utrecht-FC Twente. De politie wordt bekogeld met stenen en er zijn auto's vernield. De ME voert charges uit en er vliegt een politiehelikopter rond. FC Twente-supporters worden volgens de politie in het stadion gehouden.
De wedstrijd werd vanmiddag na een onderbreking van ongeveer kwartier weer hervat. Het duel eindigde in 2-6.
Scheidsrechter Wiedemeijer dirigeerde beide ploegen na 65 minuten naar de kleedkamer omdat
de clubleiding van de thuisclub het niet meer veilig vond in stadion Galgenwaard en daar buiten. Honderden fans van FC Utrecht probeerden de confrontatie met supporters van FC Twente te zoeken.
De fans van FC Utrecht ontstaken in woede nadat supporters van FC Twente met vuurwerk hadden gegooid. De tussenstand zorgde ook voor enige frustratie. De formatie uit Enschede leidde op het moment van staken met
5-0, dankzij treffers van Ola John (2), invaller Willem Janssen (2) en Peter Wisgerhof.
"De vierde man staat in contact met de leiding van FC Utrecht. Omdat het ook onrustig was buiten het stadion vroeg de leiding ons van het veld te gaan", aldus Wiedemeijer. "Ze wilden het weer rustig krijgen."
____________![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En die van AZ?En die van Ajax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom post de keeper van AZ nooit op FOK!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kutclub, weg ermeequote:Op zondag 4 december 2011 17:07 schreef Ties02 het volgende:
UTRECHT - Bij stadion Galgenwaard zijn rellen uitgebroken na het duel FC Utrecht-FC Twente. De politie wordt bekogeld met stenen en er zijn auto's vernield. De ME voert charges uit en er vliegt een politiehelikopter rond. FC Twente-supporters worden volgens de politie in het stadion gehouden.
De wedstrijd werd vanmiddag na een onderbreking van ongeveer kwartier weer hervat. Het duel eindigde in 2-6.
Scheidsrechter Wiedemeijer dirigeerde beide ploegen na 65 minuten naar de kleedkamer omdat
de clubleiding van de thuisclub het niet meer veilig vond in stadion Galgenwaard en daar buiten. Honderden fans van FC Utrecht probeerden de confrontatie met supporters van FC Twente te zoeken.
De fans van FC Utrecht ontstaken in woede nadat supporters van FC Twente met vuurwerk hadden gegooid. De tussenstand zorgde ook voor enige frustratie. De formatie uit Enschede leidde op het moment van staken met
5-0, dankzij treffers van Ola John (2), invaller Willem Janssen (2) en Peter Wisgerhof.
"De vierde man staat in contact met de leiding van FC Utrecht. Omdat het ook onrustig was buiten het stadion vroeg de leiding ons van het veld te gaan", aldus Wiedemeijer. "Ze wilden het weer rustig krijgen."
Klinkt redelijk erg. Ben benieuwd hoe politie Utrecht hier op reageert, wil het eens vergelijken na de rellen bij NEC-Vitessequote:Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Vooral heel erg ironisch, Twente supporters die mensen bekogelen met vuurwerk.quote:
Enig historisch besef is ze vreemd, zullen we maar zeggen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
kansloos nep volkquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral heel erg ironisch, Twente supporters die mensen bekogelen met vuurwerk.
Enig historisch besef is ze vreemd, zullen we maar zeggen.![]()
Jij hebt gezien dat er vuurwerk in een vak werd gegooid? Misschien werd het wel gewoon in de gracht gegooidquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral heel erg ironisch, Twente supporters die mensen bekogelen met vuurwerk.
Enig historisch besef is ze vreemd, zullen we maar zeggen.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef Geo3kant het volgende:
Kut Heereveen, afmaken die reservejoden.Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Maar..maar....quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand een blessure toewensen, hoe foking oud ben je dan
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Meerdere bronnen bevestigen het, maar jij zal het wel beter weten dan het anp.quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt gezien dat er vuurwerk in een vak werd gegooid? Misschien werd het wel gewoon in de gracht gegooid
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Opgelet, hij gaat het zo goedpratenquote:Op zondag 4 december 2011 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Meerdere bronnen bevestigen het, maar jij zal het wel beter weten dan het anp.![]()
![]()
Dit niveau, wat een jaloezie he, dat jullie niet eerste staanquote:
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Echt hequote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit niveau, wat een jaloezie he, dat jullie niet eerste staan
Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Die reclame op eredivisie.nl:quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt gezien dat er vuurwerk in een vak werd gegooid? Misschien werd het wel gewoon in de gracht gegooid
I feel kinda Locrian today![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit niveau, wat een jaloezie he, dat jullie niet eerste staanquote:![]()
Denken dat AZ kampioen wordt![]()
AFCA
Rellen rondom Galgenwaard na FC Utrecht - FC Twentetwitter:RamonMosterd twitterde op zondag 04-12-2011 om 16:37:26Oorlog rond station. Politie met stenen bekogeld. Autos gesloopt. reageer retweet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ben jij trots op he.quote:Op zondag 4 december 2011 17:14 schreef Paul het volgende:
Rellen rondom Galgenwaard na FC Utrecht - FC Twentetwitter:RamonMosterd twitterde op zondag 04-12-2011 om 16:37:26Oorlog rond station. Politie met stenen bekogeld. Autos gesloopt. reageer retweet
Utrecht
Paul![]()
★★★![]()
Geef me een artikel waar het in staat dan, niet alleen vuurwerk gegooid maar naar een thuisvak?quote:Op zondag 4 december 2011 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Meerdere bronnen bevestigen het, maar jij zal het wel beter weten dan het anp.
De fans van FC Utrecht ontstaken in woede nadat supporters van FC Twente met vuurwerk hadden gegooid.
Ik praat niks goed hoor, maar er wordt wel vaker wat vuurwerk afgestoken in een uitvak, ook door Feyenoord dus ik vind je nogal snel met je oordeel![]()
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk in en hoekje te janken.AFCA
Verbeek let maar opquote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef Dekatria het volgende:
Iemand van AZ gaat nog rood krijgen vandaag.![]()
Ja. Vorig jaar was je voor twente, toen ze eerste stonden, toen nog even snel voor Ajax, en kampioenschap meegemaakt. nu weer (even) voor Az.quote:★★★![]()
Radio 1quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geef me een artikel waar het in staat dan, niet alleen vuurwerk gegooid maar naar een thuisvak?
De fans van FC Utrecht ontstaken in woede nadat supporters van FC Twente met vuurwerk hadden gegooid.
Ik praat niks goed hoor, maar er wordt wel vaker wat vuurwerk afgestoken in een uitvak, ook door Feyenoord dus ik vind je nogal snel met je oordeel
★★★![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja. Vorig jaar was je voor twente, toen ze eerste stonden, toen nog even snel voor Ajax, en kampioenschap meegemaakt. nu weer (even) voor Az.
Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Oprotten. Volgend jaar PSV en Ajax in de CL. Die kunnen nog indruk makenquote:Op zondag 4 december 2011 17:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat AZ wel even gaat winnen, Heerenveen mag Vitesse niet voorbij.![]()
![]()
Wie?quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef Dekatria het volgende:
Iemand van AZ gaat nog rood krijgen vandaag.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Klopt, maar volgens mij hebben wij geen historie wat betreft vuurwerkrampen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geef me een artikel waar het in staat dan, niet alleen vuurwerk gegooid maar naar een thuisvak?
Ik praat niks goed hoor, maar er wordt wel vaker wat vuurwerk afgestoken in een uitvak, ook door Feyenoord dus ik vind je nogal snel met je oordeel
Maar ach, lekker boeiend verder. Ik ga verder genieten van deze dag
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het zou wel leuk zijn als ze weer zolang eerste staan dat die ene flippo een weer zo'n tattoo laat zettenen dan op de laatste speeldag 2e worden.
![]()
Wel een historie met bommetjes, maargoed lekker belangrijk laten we het weer over voetbal hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij hebben wij geen historie wat betreft vuurwerkrampen.
Maar ach, lekker boeiend verder. Ik ga verder genieten van deze dag![]()
Doe dat.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij hebben wij geen historie wat betreft vuurwerkrampen.
Maar ach, lekker boeiend verder. Ik ga verder genieten van deze dagAFCA
Hahahah dat zou zo leuk zijn, hahahahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Geo3kant het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze weer zolang eerste staan dat die ene flippo een weer zo'n tattoo laat zettenen dan op de laatste speeldag 2e worden.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
En toch gebeurt het.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat AZ punten gaat verspelen.★★★![]()
Hoezo niet? PSV kan dat ook en die zijn gemiddeld beter.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat AZ punten gaat verspelen.![]()
Je bent ook een vrouw.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat AZ punten gaat verspelen.AFCA
Lijken wel gillende keukenwijven somsquote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Geo3kant het volgende:
Oh dat Enschede en vuurwerk gejank, boohoo hoelang gaan we dat nog aanhalen?![]()
![]()
ze blazen zichzelf nog een keer opquote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Geo3kant het volgende:
Oh dat Enschede en vuurwerk gejank, boohoo hoelang gaan we dat nog aanhalen?![]()
WIJ ZIJN PSV EN WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo niet? PSV kan dat ook en die zijn gemiddeld beter.behalve tegen top ploegen en in belangrijke wedstrijden.
![]()
Zolang als andere clubs vuurwerkgeluiden gaan maken.quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Geo3kant het volgende:
Oh dat Enschede en vuurwerk gejank, boohoo hoelang gaan we dat nog aanhalen?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Politie met getrokken wapen op waterlinieweg. Vervolgens knallen en geschreeuw 'ho maar'. Vervolgens duiken ze allemaal achter de vangrail.![]()
Doe ik ook altijd bij schiet partijen, ga ik daar staan en zeg ik 'ho maar.. ' 'Nu is het genoeg, jij ook je agressie kwijt, nu weer over tot de orde van de dag, toedeloe.![]()
Ik schiet altijd terug.quote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef Geo3kant het volgende:
Doe ik ook altijd bij schiet partijen, ga ik daar staan en zeg ik 'ho maar.. ' 'Nu is het genoeg, jij ook je agressie kwijt, nu weer over tot de orde van de dag, toedeloe.AFCA
Boo fucking hoo man.quote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang als andere clubs vuurwerkgeluiden gaan maken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Drive by zeker he, ik weet hoe jij dat doet. Thats how you roll in da hood, peece out, be pripet!quote:![]()
Het zit ons ook niet mee, hé...quote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef Paul het volgende:
Ik had zomaar dood kunnen zijn als ik bij FC Utrecht was geweest![]()
Jammer inderdaad..quote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef Paul het volgende:
Ik had zomaar dood kunnen zijn als ik bij FC Utrecht was geweest![]()
quote:Let maar op.quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo niet? PSV kan dat ook en die zijn gemiddeld beter.Noot noot.![]()
Beter?quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo niet? PSV kan dat ook en die zijn gemiddeld beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Een vuurpijl nadoenquote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk vuurwerk geluiden maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iets te laat zn capuchon opgedaanquote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef Happel het volgende:
Relluh bij Utrecht - Twente.
[ afbeelding ]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jonguh, gaat over de gebeurtenissen na het voetbal. Niet haten.quote:
Wil overgens wel rustig naar de wedstrijd gaan volgende week. Al dat hooligan tuig houd ik niet zo van.![]()
en dan nog 2e staan...tegen twente hadden we hquote:Op zondag 4 december 2011 17:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
WIJ ZIJN PSV EN WIJ ZIJN DE BESTEbehalve tegen top ploegen en in belangrijke wedstrijden.
gewoon moeten winnen![]()
Ik haat je niet hoorquote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Jonguh, gaat over de gebeurtenissen na het voetbal. Niet haten.
Wil overgens wel rustig naar de wedstrijd gaan volgende week. Al dat hooligan tuig houd ik niet zo van..
AFCA
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
twitter:dj_day_v twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:27:30Huizen staan in brand, steekpartijen overal, mensen worden verkracht en anaal vernederd op straat! DAT DIT KAN IN NL, MADNESS! #UtrTwe reageer retweet
![]()
![]()
Moeten ze maar geen spelers aanvallen en vuurwerk gooien.quote:Op zondag 4 december 2011 17:27 schreef Ties02 het volgende:
Beetje jammer voor de mensen die maar moeten wachten
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:dj_day_v twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:27:30Huizen staan in brand, steekpartijen overal, mensen worden verkracht en anaal vernederd op straat! DAT DIT KAN IN NL, MADNESS! #UtrTwe reageer retweet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Michelos zit er ook, zie hier.twitter:FardauW twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:23:08Honden worden uitgeladen, paarden worden ingezet. De weg wordt vrijgemaakt #utrtwe #galgenwaard reageer retweet
twitter:michellos75 twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:27:11Nog steeds vast in de galgenwaard .... # utrtwe.....wel 2-6 gewonnen ! reageer retweet
![]()
En dan noemen ze Feyenoord en Ajax holligans ergquote:Op zondag 4 december 2011 17:30 schreef Happel het volgende:
Michelos zit er ook, zie hier.twitter:FardauW twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:23:08Honden worden uitgeladen, paarden worden ingezet. De weg wordt vrijgemaakt #utrtwe #galgenwaard reageer retweet
twitter:michellos75 twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:27:11Nog steeds vast in de galgenwaard .... # utrtwe.....wel 2-6 gewonnen ! reageer retweet
AFCA
Inderdaad, die Michelos kan er ook wat van hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan noemen ze Feyenoord en Ajax holligans ergVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In italie deden ze dat anders.. gingen ze bij te uitgangen van het stadion staan als ME.. en iedereen die eruit kwam (helaas ook onschuldige mensen) kregen een paar knuppels in hun nek..![]()
Nee dat is een goede oplossingquote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef Geo3kant het volgende:
In italie deden ze dat anders.. gingen ze bij te uitgangen van het stadion staan als ME.. en iedereen die eruit kwam (helaas ook onschuldige mensen) kregen een paar knuppels in hun nek..Debiel.
![]()
HUP AZ HUP AZ|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben jij het Schelvis?quote:Op zondag 4 december 2011 17:35 schreef Geo3kant het volgende:
In italie deden ze dat anders.. gingen ze bij te uitgangen van het stadion staan als ME.. en iedereen die eruit kwam (helaas ook onschuldige mensen) kregen een paar knuppels in hun nek..Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Feijenoord
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
GOL GOL GOL GOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLGOL GOL GOLAFCA
Feijenoord![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik ben die lauwe boy uit je buurt je weet, ik shine harder dan reggie fucking blinker.quote:
Sorry wat?![]()
SCHdoet denken aan die wedstrijd tegen twente, vorig jaar
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
GODVERDOMME AZ WAT DOE JE!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
YES!! Twente doet goede zaken! Nu nog niet van excelsior winnen!Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_![]()
GODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDE ...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: