Je moet er even haakjes voor zetten [img] en [/img]quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:41 schreef Sid_Vicious. het volgende:
Mijn 2 honden, de voorste is James en de achterste is Fats.
http://imageshack.us/photo/my-images/337/imag0106v.jpg/ (copy/paste deze link)
Nageltang voor grote hondenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef hugsy33 het volgende:
Heb je wel een nagelknipper voor dieren? Die hebben een extra lang dingetje.
Ah leuk een Basset, een kennis van ons had voeger een corpulent exemplaar dat me meerdere malen bijna omver heeft gesprongen, als hij zijn zin niet kreeg ging hij in een holle pot blaffen voor extra dramatiek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
(met zijn slaapogen altijd en kwispelende staart.)
Gezellige Loebassen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:41 schreef Sid_Vicious. het volgende:
Mijn 2 honden, de voorste is James en de achterste is Fats.
http://imageshack.us/photo/my-images/337/imag0106v.jpg/ (copy/paste deze link)
Wat fijn Belana, eet ze ook weer een beetje?quote:
Ik was helemaal vergeten op deze te reageren, ze zijn echt leuk Multiplyquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh..quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Rubje, hij heeft heul geen staart nie
quote:Op zondag 11 december 2011 13:25 schreef rubje het volgende:
Tis net alsof ik een frikandel met hangoren en een antenne uitlaat.![]()
Nee joh, een bulletje is veel drukkerquote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Bassets zijn volgens mij nog eigenzinniger en clowneriger dan bulletjes
Ik zou ze niet willen vanwege de gezondheidsproblemen binnen het ras, maar ze zijn wel echt leuk om te zien, ik vind die grote bloedhonden dan wel toffer
14, holy crappersquote:Op zondag 11 december 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Deze was van iemand die er mee fokte, ze had op een gegeven moment geloof ik zelfs een nestje van 14
Ze is er mee gestopt vanwege alle gezondheidsproblemen helaas...
Oh, en vandaag wordt Chico's favo kleinzoon alweer 10 jaar, jeminee, das ook wat he!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |