quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Binkmaster
Chico blijft hier ook de onbetwiste leider nog steeds, die oudjes rulen gewoon vet![]()
En Alfa en Charlie![]()
Ik zie trouwens echt niks van die rassen in Charlie , echt apart![]()
Mijnes hebben heerlijk in de modder gewandeld vanmiddag, de nakies waren net gewassen maar het hele spul mocht de badkuip in![]()
[ afbeelding ]
Oooh het is Bodjo! Ik dacht Bojo, gelukkig verkeerd gedacht.quote:
Ik sprak het in m'n hoofd ook uit als Bojoquote:Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Oooh het is Bodjo! Ik dacht Bojo, gelukkig verkeerd gedacht.
Wat een zoetje, die lieve oogjesquote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef K.Weenie het volgende:
Vanmiddag nog even naar het bos geweest, net als de rest van kerstgezind Brabant, zo bleek. Onderweg constant deze hoopvolle blik op je gericht.![]()
![]()
[ afbeelding ]
ofja, oude foto, hetzelfde idee
Volgens mij waren ze er wel blij mee! Lekker vertroeteldquote:Op zondag 25 december 2011 12:12 schreef hugsy33 het volgende:
Fijne kerst iedereen!
Jut&Jul hebben zelf hun cadeautjes opengemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat spannend! Alfa doet dit ook als hij aan de riem loopt (halsband), maar nooit aan de riem (in tuig). Nu is het wat lastig om Gabber in een tuig te hijsen denk ik, en zo bedoel ik het ook niet, bedoel meer; Soms kunnen het kleine dingetjes zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 07:24 schreef Belana het volgende:
heerlijke foto's allemaal
oh-oh bedankt voor je kaart!
10 januari komt er een hondenfluisteraar hier voor Gabber. De laatste tijd is ie zichzelf erg aan het bijten en daarnaast is ie aan de riem ineens aan het uitvallen naar andere honden. Dat zijn dan meestal bange honden en ik kan me zo voorstellen dat het ook pubergedrag van hem is, gemengd met zijn eigen angst. (waar ie voorheen een blokje om ging, gaat ie nu ineens heel erg tekeer) (overigens los geen probleem, alleen aan de lijn)
Lastig als je met 2 van die olifanten loopt. Noes wil vaak naar andere honden toe uit enthousiasme en trekt dus en nu is Gabber tekeer aan het gaan en aan het sjorren.
Ik word er onzeker van en zo is het cirkeltje wel rond![]()
Het voelt niet prettig en mensen schrikken ervan en het gebeurt zo plotseling dat ik niet adequaat gereageerd heb. Ik ga ook met hem trainen.
Blijft best moeilijk zon herplaatser soms, je weet niet wat er in die koppies om gaat, vandaar ook de hondenfluisteraar
Ik wil nog ff speciaal welkom roepen naar Yuno, das weer een mooie witte
Dank je, dit had ik echt even nodigquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik geef het toe, ik ben nu echt te ver gegaan qua keding...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik geef het toe, ik ben nu echt te ver gegaan qua keding...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik hoop dat het wat oplevert Belana, succes alvast!quote:Op dinsdag 27 december 2011 07:24 schreef Belana het volgende:
10 januari komt er een hondenfluisteraar hier voor Gabber. De laatste tijd is ie zichzelf erg aan het bijten en daarnaast is ie aan de riem ineens aan het uitvallen naar andere honden. Dat zijn dan meestal bange honden en ik kan me zo voorstellen dat het ook pubergedrag van hem is, gemengd met zijn eigen angst. (waar ie voorheen een blokje om ging, gaat ie nu ineens heel erg tekeer) (overigens los geen probleem, alleen aan de lijn)
Lastig als je met 2 van die olifanten loopt. Noes wil vaak naar andere honden toe uit enthousiasme en trekt dus en nu is Gabber tekeer aan het gaan en aan het sjorren.
Ik word er onzeker van en zo is het cirkeltje wel rond![]()
Het voelt niet prettig en mensen schrikken ervan en het gebeurt zo plotseling dat ik niet adequaat gereageerd heb. Ik ga ook met hem trainen.
Blijft best moeilijk zon herplaatser soms, je weet niet wat er in die koppies om gaat, vandaar ook de hondenfluisteraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |