Dat neusje helemaal ingestoptquote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ah Yuno, welkom
Veel fijner voor jou, en ook voor Wodan natuurlijk, een hond alleen die dat niet gewend is lijkt me helemaal niks....
K. Weenie, wat naar van Punk, ik hoop dat ze nog een beetje kan wennen zonder al haar vrijheid....
Vannacht naast me in bed:
[ afbeelding ]
En dan lekker samen in mn oor snurken die twee![]()
![]()
Ik zag ook nog een natte Alfa voorbijkomen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check vooral dat broertje in dr nekquote:
Ja die zag ik pas nadat ik op invoeren geklikt hadquote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Check vooral dat broertje in dr nek
Kees en Sjon , lekker stelquote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ah Yuno, welkom
Veel fijner voor jou, en ook voor Wodan natuurlijk, een hond alleen die dat niet gewend is lijkt me helemaal niks....
K. Weenie, wat naar van Punk, ik hoop dat ze nog een beetje kan wennen zonder al haar vrijheid....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dus toch jonger dan ik dacht. Zoveel huisjes in zo'n korte tijd, wat fijn dat hij nu bij jullie is gekomenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef winterstorm666 het volgende:
yuno is nog maar een half jaartje. hij is 19 juni geboren.
wat schattigquote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ah Yuno, welkom
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat sneu Yuno, zo jong en al zijn derde huisje, ik hoop dat ie nu voor altijd goed zit
Ow ow Rocky, ik vind die pootjes altijd zo afschuwelijk lief![]()
Wij hadden vandaag visite van Qwea en MM, Qwea viel goed in de smaak![]()
[ afbeelding ]
MM ook trouwens, maar daar heb ik geen foto's van
Ik vind 'm op de eerste foto toch knapperquote:Op donderdag 22 december 2011 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Rocky![]()
En knuffelhondjes van oh oh
Hier weer eens een foto van mijn hond Abu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind 'm op de eerste foto toch knapper
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Rocky![]()
En knuffelhondjes van oh oh
Hier weer eens een foto van mijn hond Abu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy crappersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef hugsy33 het volgende:
Arme abu
Dit is dani, Rocky z'n grote vriend
[ afbeelding ]
Als alle katten en honden elkaar zo lief zouden vinden als Biet en Boor, dan zou er vrede op aarde zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
Zit-geen-kwaad-in-Beetle heeft ook zo'n charming foto![]()
[ afbeelding ]
Dan zou je niet zeggen dat ze normaal zo zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was 4 toen ik hem uit het asiel haalde en dat is nu ruim 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als alle katten en honden elkaar zo lief zouden vinden als Biet en Boor, dan zou er vrede op aarde zijn![]()
![]()
Weet je eigenlijk hoe oud Boor is, Greys?
Dat is fijn voor Binkquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
Plus het voordeel dat ze bejaarde Bink met rust laten, ze richten zich echt op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |