TS zit in het complot.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het ook even geprobeerd en ja hoor.
Hoe kwam jij er achter dat je ctrl-a moest doen?
SPOILER: na de countdownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 14:21:46 ]
quote:Op zondag 4 december 2011 14:21 schreef redboyke het volgende:
heb al in de source gaan kijken
maar je zult krijgen:lijkt me logisch als de wereld ontploftSPOILER: na de countdownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen kan natuurlijk zo'n site maken dus waarschijnlijk betekend het helemaal niks.quote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren kwam ik toevallig deze site tegen:
http://www.illuminati.org/
Op het eerste gezicht een doodgewone blanco zwarte pagina... totdat je ctrl-a doet, dan verschijnt links boven een counter die aftelt.
Deze counter staat momenteel op 3 dagen en 5 minuten. Hij loopt af op woensdag 7 december om 14:00.
Ik heb werkelijk geen idee wat dit allemaal kan betekenen, vond het echter wel iets dat bij TRU paste.
De eerste melding over deze countdown die ik kon vinden via google komt van 23 Juli http://www.disclose.tv/fo(...)nati-org-t55729.html
+hamerquote:Op zondag 4 december 2011 15:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe krijg je conspiracy-believers gek? Geef ze een timer!
quote:eval((function(x){var d="";var p=0;while(p<x.length){if(x.charAt(p)!="`")d+=x.charAt(p++);else{var l=x.charCodeAt(p+3)-28;if(l>4)d+=d.substr(d.length-x.charCodeAt(p+1)*96-x.charCodeAt(p+2)+3104-l,l);else d+="`";p+=4}}return d})("var C=\"12\";var H=\"7` $\"K=8` #!L=-5` $!P=\"countdownTimer\";function Q(){displayTZCountDown(set` #(C,H,K,L),P);}window.onload=Q` b&` >3{var B=new Date;if(C==\"*\"){B.setMonth(B.g` #$)+1);}else if(C>0){if(C<=` 8(` V#Year` V\"` %!` U\"` l'C-1);}if(H.substr(0,1)==\"+\"`!S\"S=parseInt` 9&1));` _!Date` x\"` %!)+S`!R#`!7\"` 0!H`!)$Hours(K` T#Minutes(0-L*60` .#Seconds(0)`$4!J`\"k&J` H(J`\"C!` )+` *!TimezoneOffset()` \\\"M` Y%(0);M` _\"llis`!\"#B-J);return Math.floor(M.valueOf()/1000);}`$]%`%;/I,R`#~!I<0){document.getElementById(`&4,).innerHTML=\"Sorry, you are too late.\"`#H#var D=I%60;if(D<10){D=\"0\"+D;}var G=(I-D)/60`\"S!F=G` E#F` G!F` G!F;}G=(G-F` ?%O=G%24` &!N=(G-O)/24;`!OPN+\" day\"+(N==1?\"\":\"s\")+\" + \"+O+\"h : \"+F+\"m` $!D+\"s\";s`$R\"out(\"`#E/\"+(I-1)+\",'\"+R+\"');\",999);}}"))
En een longcat. Longlat dusquote:
Ik ben echt heel slecht met longcatsquote:
Long cat is longquote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht met longcats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you smoke the herb, it reveals you to yourself
Bob Marley.
Die lol die er nog steeds om zullen hebben bij de NSAquote:Op maandag 5 december 2011 09:39 schreef heartz het volgende:
Google illuminati.com achterstevoren en je komt op http://www.nsa.gov/index.shtml
Dus itanimulli.com intypen in de googlezoekmachine. Volgens mij doet itanimulli.org hetzelfde Whehe
quote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die lol die er nog steeds om zullen hebben bij de NSA
Oh my god dat is gewoon niet eens grappig meerquote:Op maandag 5 december 2011 09:39 schreef heartz het volgende:
Google illuminati.com achterstevoren en je komt op http://www.nsa.gov/index.shtml
Dus itanimulli.com intypen in de googlezoekmachine. Volgens mij doet itanimulli.org hetzelfde Whehe
Beetje 'Scary Movie' zo nu en dan...quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Oh my god dat is gewoon niet eens grappig meer
Hier ook niet inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef heartz het volgende:
illuminati.org doet het niet meer he
Of ligt het aan mijn pc ofzo?
Dan ligt het niet aan mijn pc...quote:
Ik krijg 'de webpagina kan niet worden weergeven'.quote:
Yup. Probeer het via een andere browser?quote:Op maandag 5 december 2011 19:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik krijg 'de webpagina kan niet worden weergeven'.
Bij jou doet ie het wel?
Hmm. Dan kom ik er nog op terug.quote:Op maandag 5 december 2011 19:56 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Yup. Probeer het via een andere browser?
1 day + 18h : 01m : 33squote:Op maandag 5 december 2011 19:58 schreef heartz het volgende:
[..]
Hmm. Dan kom ik er nog op terug.
Ff updaten dan.
Hoeveel dagen, uren, minuten en seconden nog?
Ik krijg 'm ook alleen op het beeld bij Iron ( browser ). Chrome, Firefox en Safari pakken hem ook niet..quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef heartz het volgende:
[..]
Thanx.
Na vannacht nog ongeveer 1 dagje.
Mijn browser is Microsoft Internet Explorer 9, of zeg ik nu iets raarsquote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Ik krijg 'm ook alleen op het beeld bij Iron ( browser ). Chrome, Firefox en Safari pakken hem ook niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |