same here. Beetje msn-en met webcam met een chick die pep heeft gesnoven hahaha, lekker schelden met van alles en nog was, geniaal hahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 02:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eh, peukie roken. En bier drinken. Hoe slecht
Leuk vermaak. Ik wil ook een pep chickquote:Op zondag 4 december 2011 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
same here. Beetje msn-en met webcam met een chick die pep heeft gesnoven hahaha, lekker schelden met van alles en nog was, geniaal hahahaha
I know.quote:Op zondag 4 december 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
Oké Remlof, snap het wel
Niet verkeerd bedoeld hoor!
Wat was dat erg zegquote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe niets , gisteren door de Reguliere Dwarsstraat heen gelopen toen ik kapot dronken was.
Geen idee x 3quote:Op zondag 4 december 2011 03:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar wie zien we hier, wie horen we en vooral, waarom?
Ik lach me een ongeluk. Altijd leuk ditquote:Op zondag 4 december 2011 03:25 schreef Monopoly het volgende:
Tering, die gasten zijn kapot dronken hahaha
Je stond al bier te bestellen in die gaybar toen het ons opeens duidelijk werdquote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe niets , gisteren door de Reguliere Dwarsstraat heen gelopen toen ik kapot dronken was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |