same here. Beetje msn-en met webcam met een chick die pep heeft gesnoven hahaha, lekker schelden met van alles en nog was, geniaal hahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 02:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eh, peukie roken. En bier drinken. Hoe slecht
Leuk vermaak. Ik wil ook een pep chickquote:Op zondag 4 december 2011 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
same here. Beetje msn-en met webcam met een chick die pep heeft gesnoven hahaha, lekker schelden met van alles en nog was, geniaal hahahaha
I know.quote:Op zondag 4 december 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
Oké Remlof, snap het wel
Niet verkeerd bedoeld hoor!
Wat was dat erg zegquote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe niets , gisteren door de Reguliere Dwarsstraat heen gelopen toen ik kapot dronken was.
Geen idee x 3quote:Op zondag 4 december 2011 03:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar wie zien we hier, wie horen we en vooral, waarom?
Ik lach me een ongeluk. Altijd leuk ditquote:Op zondag 4 december 2011 03:25 schreef Monopoly het volgende:
Tering, die gasten zijn kapot dronken hahaha
Je stond al bier te bestellen in die gaybar toen het ons opeens duidelijk werdquote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe niets , gisteren door de Reguliere Dwarsstraat heen gelopen toen ik kapot dronken was.
http://nl.twitch.tv/xblisterquote:Op zondag 4 december 2011 03:59 schreef Plastic_zak het volgende:
whahaha is er tc boeie dat het niet meer mag ik wil jullie geile koppen zien NUUUU
quote:Op zondag 4 december 2011 04:00 schreef Beach het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/xblister
we kijken dit
ik kan niet registeren ofzo duurt kapotlang gekquote:Op zondag 4 december 2011 04:00 schreef Beach het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/xblister
we kijken dit
je kan iig meekijken en lachenquote:Op zondag 4 december 2011 04:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
ik kan niet registeren ofzo duurt kapotlang gek
Vraag 't is in de chat danquote:Op zondag 4 december 2011 03:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten. Dat word lang lachen
ik had dat in 10sec gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag 't is in de chat danIk kan geen account maken
datquote:Op zondag 4 december 2011 04:06 schreef BBQSausage het volgende:
Anders beloof je ze een mooi naamtopic met een bazenreeksDie gasten trappen toch overal in?
Whutquote:Op zondag 4 december 2011 04:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik wil haar zo graag inslikken met een bepaalde saus en dan mijn tongspieren trainen
deze avond was erger vuile oostblok hoeren die geen nederlands konden maar wel veel de tijd fisical werdenquote:Op zondag 4 december 2011 04:19 schreef Crack_ het volgende:
Ja fantastisch.
Deze avond mijn god. Zoo stom
Ik kwam mn ex tegen van toen ik 13 was ofzo, mega gay!!!!!!!
hahaahhahaquote:Op zondag 4 december 2011 04:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
deze avond was erger vuile oostblok hoeren die geen nederlands konden maar wel veel de tijd fisical werden
Ik? neequote:Op zondag 4 december 2011 04:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en haar man was er wtf ze was 20 ofzo dan al een man lmfao ben je dronken???
Eh krek :pquote:Op zondag 4 december 2011 04:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
crackie spreek ik je naam uit als krek krak of crackunderscore zeg het nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |