Naar Feyenoord - PSVquote:Op zondag 4 december 2011 01:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Dus.. mensen nog boeiende plannen voor morgen?
Eens, maar als het enkel een sekspartner is interesseert die ander mij eigenlijk niet eens zo, dan ga ik meestal ook meer alleen voor mezelf.quote:Op zondag 4 december 2011 01:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook want ik merkte vooral dat het bij hem ging om zijn eigen genot en ik vind sex wel iets waar je samen van geniet.
Er zijn best veel egoistische mannen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:25 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat vind ik ook want ik merkte vooral dat het bij hem ging om zijn eigen genot en ik vind sex wel iets waar je samen van geniet.
Precies mijn reden om dus geen seks voor de seks te hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 01:26 schreef Soit het volgende:
Eens, maar als het enkel een sekspartner is interesseert die ander mij eigenlijk niet eens zo, dan ga ik meestal ook meer alleen voor mezelf.
quote:Op zondag 4 december 2011 01:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ah testje ook zelf weer ff gedaan.
Klasse 6.
Ik kom gewoon lekkerder als ik een vrouw helemaal in de gordijnen heb, dus alleen mn 30cm naar binnen proppen en met 5 slagen aftaaien zal nooit mn ding worden.quote:Op zondag 4 december 2011 01:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Eens, maar als het enkel een sekspartner is interesseert die ander mij eigenlijk niet eens zo, dan ga ik meestal ook meer alleen voor mezelf.
Het geeft enkel aan hoe consistent je bent in je het switchen tussen denken in ja maar, ja en en nee, want.quote:Op zondag 4 december 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén of ander internet baggertestje die zegt hoe je bent naar aanleiding van wat clichévragen.
Daarnaast is ook hoe iemand danst bepalend.quote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
Achteraf bleek degene ook niet alleen egoistisch te zijn qua sex hoor maar is het gewoon een karaktereigenschap die bij hem hoorde , ik denk dus hoe iemand is qua de sex ook wel veel kan vertellen over hoe iemand als persoon is.
Ik niet, als ik een relatie met iemand heb ben ik namelijk totaal niet zo.quote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
Achteraf bleek degene ook niet alleen egoistisch te zijn qua sex hoor maar is het gewoon een karaktereigenschap die bij hem hoorde , ik denk dus hoe iemand is qua de sex ook wel veel kan vertellen over hoe iemand als persoon is.
quote:Op zondag 4 december 2011 01:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daarnaast is ook hoe iemand danst bepalend.
Nee, dan neuk je gewoon anderen ernaastquote:Op zondag 4 december 2011 01:31 schreef Soit het volgende:
Ik niet, als ik een relatie met iemand heb ben ik namelijk totaal niet zo.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dan neuk je gewoon anderen ernaast
Dat is inderdaad waar. Maar het gaat over de seksrelatie met je partner zelf, dan ben ik niet zo. Tijdens onze seks.quote:Op zondag 4 december 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dan neuk je gewoon anderen ernaast
Wat ben je toch een schatjequote:Op zondag 4 december 2011 01:35 schreef Soit het volgende:
Dat is inderdaad waar. Maar het gaat over de seksrelatie met je partner zelf, dan ben ik niet zo. Tijdens onze seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |