wij mannen hebben tot pak em beet 60 als de dingen wat af beginnen te takelen. bij vrouwen begint dat al vanaf de 35 ongeveer. positief denken.quote:Op zondag 4 december 2011 03:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
De ouder je word , de steeds meer gaat het om je persoon in plaats van de meest hippe aantrekkelijke personen.
Inderdaad merk het ook bij mezelf, werd vroeger altijd verliefd op het mooiste meisje van de klas.quote:Op zondag 4 december 2011 03:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
De ouder je word , de steeds meer gaat het om je persoon in plaats van de meest hippe aantrekkelijke personen.
Nog steeds van mij al is het mijn ex, ja die bedoel ik. Heerlijk is zij.quote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt je ex? Ze is niet meer van jou
Tuurlijk speelt het uiterlijk ook mee, alleen dat innerlijke, met daarbij ook je status gaat belangrijk worden. De slimme intelligente mensen zullen goedbetaalde banen hebben met verantwoordelijkheden, en dit daarbij ook in het dagelijkse leven uitstralen, dit in tegenstelling tot de "sjonnies" die je nu nog met de mooiste meiden ziet lopen (al zijn de aller aller mooiste vaak niet diegene waar ik op val, of in ieder geval niet de personen die in de volksmond als mooiste worden gestempeld).quote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik zie mezelf in ieder geval niet bevriend zijn met een enorme lelijke lelijke nerd al zou ik hem misschien wel mogen, ook niet als ik iets ouder ben.
quote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef dawg het volgende:
wij mannen hebben tot pak em beet 60 als de dingen wat af beginnen te takelen. bij vrouwen begint dat al vanaf de 35 ongeveer. positief denken.
zo, even gewacht tot je klaar was met editten.quote:Op zondag 4 december 2011 03:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt het uiterlijk ook mee, alleen dat innerlijke, met daarbij ook je status gaat belangrijk worden. De slimme intelligente mensen zullen goedbetaalde banen hebben met verantwoordelijkheden, en dit daarbij ook in het dagelijkse leven uitstralen, dit in tegenstelling tot de "sjonnies" die je nu nog met de mooiste meiden ziet lopen (al zijn de aller aller mooiste vaak niet diegene waar ik op val, of in ieder geval niet de personen die in de volksmond als mooiste worden gestempeld).
Sorry hoor, als ik een succesvol zakenman ben later, ben ik niet bang voor Sjonnie de vuilnisman.
Je ex is niet van jequote:Op zondag 4 december 2011 03:21 schreef Soit het volgende:
Nog steeds van mij al is het mijn ex, ja die bedoel ik. Heerlijk is zij.
Penisnijd, ze heeft er gewoon 1 nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 03:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nee nee, de reden zit dieper heh?vertel het maar, aan ons kun je het kwijt.
Ik kijk inderdaad neer op mensen, intelligentie is daarom ook een ZEER belangrijk punt in een relatie in mijn ogen, ik kan niet tegen "domheid" . Ik vind een persoon met een goed diploma en een goede studie meer waard dan iemand achter de vuilniswagens, je hebt ze nodig, maar dat moet geen concurrentie zijn. Of domheid zoekt domheid natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 03:24 schreef dawg het volgende:
[..]
zo, even gewacht tot je klaar was met editten.
anyway, neerkijken op anderen vind ik persoonlijk geen aantrekkelijke eigenschap, bij niemand. er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar niet zoals je het hier stelt, vind ik dus.
Mij wel. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onverzorgde/super lelijke types tijdens het eten. Klinkt raar maar dat bederft mijn eetlust gewoon. Ik werd ooit eens altijd achterna gezeten door een dikke meid met superveel open gekrabte puistenquote:Op zondag 4 december 2011 03:24 schreef heloef het volgende:
Uiterlijk kan me echt geen moer schelen als het om vrienden gaat.
Oké, en wat nou als ik binnenkort met haar ga neuken of heb geneukt terwijl ze niet van mij is?quote:
QFTquote:Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Penisnijd, ze heeft er gewoon 1 nodig.
Dan is ze nog steeds niet van jou en moet je zeker niet gaan huilen als ze je weer vaak gaat bellen of op bezoek gaat bij je ouders.quote:Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Mij wel. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onverzorgde/super lelijke types tijdens het eten. Klinkt raar maar dat bederft mijn eetlust gewoon. Ik werd ooit eens altijd achterna gezeten door een dikke meid met superveel open gekrabte puistenin de pauzes in havo 2. Ik heb in geen enkele pauze gegeten.
Hard maar de waarheid, kan ik ook niets aan doen en zij ook niet. Dit had ik ook al in groep 1 trouwens.
[..]
Oké, en wat nou als ik binnenkort met haar ga neuken of heb geneukt terwijl ze niet van mij is?
Ik kijk niet zo snel naar uiterlijk, onverzorgd is wat anders daar kan ik ook niet tegen maar lelijk is wat anders.quote:Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Mij wel. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onverzorgde/super lelijke types tijdens het eten. Klinkt raar maar dat bederft mijn eetlust gewoon. Ik werd ooit eens altijd achterna gezeten door een dikke meid met superveel open gekrabte puistenin de pauzes in havo 2. Ik heb in geen enkele pauze gegeten.
Hard maar de waarheid, kan ik ook niets aan doen en zij ook niet. Dit had ik ook al in groep 1 trouwens.
natuurlijk wil je een relatie met iemand die op hetzelfde niveau als jezelf zit. dat zal niemand ontkennen, maar om op mensen neer te kijken die minder intelligent zijn vind ik heel wat anders.quote:Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad neer op mensen, intelligentie is daarom ook een ZEER belangrijk punt in een relatie in mijn ogen, ik kan niet tegen "domheid" . Ik vind een persoon met een goed diploma en een goede studie meer waard dan iemand achter de vuilniswagens, je hebt ze nodig, maar dat moet geen concurrentie zijn. Of domheid zoekt domheid natuurlijk.
Logisch ook. Ik ken genoeg niet intelligente mensen die toch ver zijn gekomen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk wil je een relatie met iemand die op hetzelfde niveau als jezelf zit. dat zal niemand ontkennen, maar om op mensen neer te kijken die minder intelligent zijn vind ik heel wat anders.
wist je trouwens dat uit recentelijk onderzoek is gebleken dat de belangrijkste factoren waarom mensen universteit aankunnen motivatie en doorzettingsvermogen zijn, en niet intelligentie?
Ze doet maar.quote:Op zondag 4 december 2011 03:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan is ze nog steeds niet van jou en moet je zeker niet gaan huilen als ze je weer vaak gaat bellen of op bezoek gaat bij je ouders.
Dan heb je met haar geneukt. Niets meer, niets minder. Neuken maakt haar niet tot je bezit en een relatie ook niet, maar dan heb je een soort onuitgesproken afspraak dat je bij elkaar hoort.quote:Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef Soit het volgende:
Oké, en wat nou als ik binnenkort met haar ga neuken of heb geneukt terwijl ze niet van mij is?
quote:Op zondag 4 december 2011 03:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Logisch ook. Ik ken genoeg niet intelligente mensen die toch ver zijn gekomen.
Nope, heb hem niet gelezen, maar het zal vast zo zijn dat doorzettingsvermogen ook belangrijk is. Ik heb wat mensen in mijn klas waar je echt zit van "hoe kunnen die ooit een HAVO diploma behaald hebben" . maar dat is alleen door intelligentie gelukt, op het hoger onderwijs is doorzettingsvermogen belangrijker, dat hebben ze niet, en hebben ze daardoor elke toets tot nu toe onvoldoende behaald.quote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk wil je een relatie met iemand die op hetzelfde niveau als jezelf zit. dat zal niemand ontkennen, maar om op mensen neer te kijken die minder intelligent zijn vind ik heel wat anders.
wist je trouwens dat uit recentelijk onderzoek is gebleken dat de belangrijkste factoren waarom mensen universteit aankunnen motivatie en doorzettingsvermogen zijn, en niet intelligentie?
Ze is verliefd op mij. We hebben geen relatie meer maar toch.. ik kan het niet uitleggen. Ze doet gewoon wat ik wil, ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 03:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan heb je met haar geneukt. Niets meer, niets minder. Neuken maakt haar niet tot je bezit en een relatie ook niet, maar dan heb je een soort onuitgesproken afspraak dat je bij elkaar hoort.
Laat dat meisje los en verbreek ieder contact met d'r. Dit soort shit is echt niet cool.quote:Op zondag 4 december 2011 03:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Ze is verliefd op mij. We hebben geen relatie meer maar toch.. ik kan het niet uitleggen. Ze doet gewoon wat ik wil, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |