Liever een vrouw op een pony.quote:Op zondag 4 december 2011 03:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is erger?
Een vrouw op:
[ afbeelding ]
Een vrouw op:
[ afbeelding ]
Een vrouw op:
[ afbeelding ]
Ik mik meestal maar gewoon categorie of twee onder dat meisje wat hij net postte.quote:Op zondag 4 december 2011 03:09 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je denkt dat je haar niet kunt krijgen. dat is een kwestie van zelfvertrouwen. ik zeg niet dat je daarmee zomaar iedereen kunt krijgen, maar daarmee word je wel aantrekkelijker bevonden. iemand die opkomt voor zichzelf, voor zijn eigen mening opkomt, niet bang is zijn ongelijk toe te geven, niet bang is zichzelf te zijn, en boven alles, zichzelf ook leuk vindt.
Ik wilde eigenlijk "een aanrecht" of "m'n lul" zeggen maar dat leek me nogal tactloos.quote:
Alle 3.. Als je dat draagt;quote:Op zondag 4 december 2011 03:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is erger?
Een vrouw op:
[ afbeelding ]
Een vrouw op:
[ afbeelding ]
Een vrouw op:
[ afbeelding ]
Yep , denk het wel. Die meid zou in Nederland zijn deze week en hij zou wat fixen dat we haar zouden gaan ontmoeten, maar niets van hem gehoord, dus die is teveel bezig met haar volblaffen, had haar wel iets beter willen leren kennen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo'n desu desu en caramel dansen typje?
Yep , denk het wel. Die meid zou in Nederland zijn deze week en hij zou wat fixen dat we haar zouden gaan ontmoeten, maar niets van hem gehoord, dus die is teveel bezig met haar volblaffen, had haar wel iets beter willen leren kennen.quote:
En dan moet je dus voorstellen dat die maat van mij écht niet aantrekkelijk is in die zin (niet bepaald de dunste, geen spectaculair kapsel, in tegendeel zelfs, gewoon niet heel aantrekkelijk, maar kwa innerlijk is het wel een moordgozer).quote:Op zondag 4 december 2011 03:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mik meestal maar gewoon categorie of twee onder dat meisje wat hij net postte.
Hoe denk je nou ooit die ideale man te gaan vinden dan. Hup, die 10cm hakken aan.quote:Op zondag 4 december 2011 03:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je mij daar ooit op ziet lopen, dan is er iets goed mis met me
quote:Op zondag 4 december 2011 03:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet slikken, geen facials, geen hakken.quote:Op zondag 4 december 2011 03:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn ideale man wil niet eens dat ik daar op loop. Die ziet me liever op sneakers, slippers, normale laarzen of sloffenquote:Op zondag 4 december 2011 03:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe denk je nou ooit die ideale man te gaan vinden dan. Hup, die 10cm hakken aan.
Hij klinkt als mij.quote:Op zondag 4 december 2011 03:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
En dan moet je dus voorstellen dat die maat van mij écht niet aantrekkelijk is in die zin (niet bepaald de dunste, geen spectaculair kapsel, in tegendeel zelfs, gewoon niet heel aantrekkelijk, maar kwa innerlijk is het wel een moordgozer).
Het kan dus wel, maar het maakt je wel een beetje desperate als je het bij een ander ziet slagen waar je het TOTAAL niet van verwacht.
Dit ben ik:quote:Op zondag 4 december 2011 03:15 schreef heloef het volgende:
Niet slikken, geen facials, geen hakken.
Pffff
dat samen met wow zal ons nooit tot een match made in heaven maken.quote:Op zondag 4 december 2011 03:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik, niet jatten.quote:
De ouder je word , de steeds meer gaat het om je persoon in plaats van de meest hippe aantrekkelijke personen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij klinkt als mij.
Ach het zal wel een keer omgedraaid zijn de situatie.
Ik zie mezelf in ieder geval niet bevriend zijn met een enorme lelijke lelijke nerd al zou ik hem misschien wel mogen, ook niet als ik iets ouder ben. Niet dat ik me daar te goed voor voel maar het past gewoon niet bij mij. Mensen zouden het ook raar vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 03:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
De ouder je word , de steeds meer gaat het om je persoon in plaats van de meest hippe aantrekkelijke personen.
Je bedoelt je ex? Ze is niet meer van jouquote:Op zondag 4 december 2011 03:17 schreef Soit het volgende:
Ik vind mijn L. altijd aantrekkelijk, ook als ze loopt zonder make-up, in een joggingbroek met een vest van mij aan. Omdat ze ook gewoonvan zichzelf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |