Nog maar even lezen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:55 schreef Quisho het volgende:
Yep 15 maartHopenlijk wel op een ander tijdstip anders gaan de kijkcijfers weer tegenvallen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:55 schreef Quisho het volgende:
Yep 15 maartHopenlijk wel op een ander tijdstip anders gaan de kijkcijfers weer tegenvallen.
Hij blijft tegenover TBBT staan.quote:The not-so-great news: It’s going right back into 8 p.m. against CBS’ Big Bang Theory.
Nicequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:36 schreef JDx het volgende:
Volgende week vrijdag weer ouderwets thuiskomen van een dag werken, pizza in de oven, drankje dr bij en Community kijken!
vetquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
En de supertoffe trailer voor de return van Community, was gisteren bij The Soup te zien
http://www.thesouptv.com/clips/community-returns-to-nbc/180104
Coolquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Cool gemaakt dit
En de supertoffe trailer voor de return van Community, was gisteren bij The Soup te zien
http://www.thesouptv.com/clips/community-returns-to-nbc/180104
Hij wordt nog wel eens op 3FM gedraaid (zo ook nu)quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:24 schreef Daskaar het volgende:
geen idee of dit al gepost is, maar donald glover is ook rapper Childish Gambino.
zo vaag, ik luisterde zn album al een week toen ik me besefte dat hij t was, ik vroeg me al af waarom ie een aantal keer Donald Glover noemde..
dumbass
zit al 2 jaar tegen iedereen te zeggen hoe awesome dit is en laatste tijd vind iedereen tegen wie ik liep te zeiken het nu wel leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij wordt nog wel eens op 3FM gedraaid (zo ook nu)
Aha, mooi gemaakt dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
CoolIs dat een parodie op een film?
heb de cd al een paar maanden binnen en zag de eerste video op youtube tijdje terug en vroeg me af waarom ie donald glover als cameo in de clip had, hij is niet per se het toonbeeld van cool ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zit al 2 jaar tegen iedereen te zeggen hoe awesome dit is en laatste tijd vind iedereen tegen wie ik liep te zeiken het nu wel leuk![]()
Maar CG is tof.
Jepquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond / vannacht weer een nieuwe aflvering?
niet verheugen danquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:12 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ergens vrees ik dat ie, door het grote verheugen erop, tegen gaat vallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |