Hij is al binnenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef Rick_Castle het volgende:
Net seizoen 2 besteld bij Amazon en als het goed is komt die volgende week binnen.
Toch gewoon Abed?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Mirel het volgende:
Ik zit toch keihard na te denken wie die gast in de rolstoel is..
Leonard?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Mirel het volgende:
Ik zit toch keihard na te denken wie die gast in de rolstoel is..
Oh, ik dacht dat het over dit plaatje ging. Vond het al raar dat je een rolstoel zag, maar ik dacht dat je het over degene had die zo laag zitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:01 schreef Mirel het volgende:
Nee het is Abed, werd al in het vorige topic gezegd.
quote:
quote:'Community' gets return date! Here's NBC's comedy plan
Great new for Community fans! The comedy is returning to NBC’s Thursday night lineup.
The not-so-great news: It’s going right back into 8 p.m. against CBS’ Big Bang Theory.
Community will return on Thursday, March 15. Then 30 Rock shifts to 8:30 p.m., followed by The Office and Up All Night. Parks & Recreation will come back on April 19 to finish its run after Up All Night concludes its 24 episodes.
Bron
Dus gooien ze 30 rock een half uur later, beetje jammer. Snap nog steeds niet waarom ze het tegelijk plannen dan, beetje onnodig toch? Doe dan Up All Night om 8 en Community om half 9 ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:31 schreef Nagil het volgende:
Overigens goed nieuws voor Community: in hetzelfde tijdslot trekt 30 Rock nog slechtere kijkcijfers dan Community. Het maakt dus niet uit wat NBC uitzendt op donderdag om 20.00 uur, geen hond die er naar kijkt (iedereen kijkt dan blijkbaar naar American Idol en the Big Bang Theory).
Tsja, ze kunnen natuurlijk niet het beeld een half uur op zwart zetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Mirel het volgende:
Serieus, weer tegenover BBT? Wat is er toch mis met die mensen @ NBC? Hebben ze helemaal geen besef van hoe tv-land er uitziet?
Waar zou het dan heen moeten volgens jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Mirel het volgende:
Serieus, weer tegenover BBT? Wat is er toch mis met die mensen @ NBC? Hebben ze helemaal geen besef van hoe tv-land er uitziet?
30 Rock moet sowieso door blijven gaan, want die show is het seizoen pas laat begonnen en heeft nog veel afleveringen uit te zenden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Dus gooien ze 30 rock een half uur later, beetje jammer. Snap nog steeds niet waarom ze het tegelijk plannen dan, beetje onnodig toch? Doe dan Up All Night om 8 en Community om half 9 ofzo.
Community is sowieso een internethype waar in praktijk vrijwel niemand naar kijkt, dan kunnen ze die serie beter tegen TBBT zetten dan kijkers van een goed (of beter) bekeken serie te riskeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Mirel het volgende:
NBC heeft naast The Office geen goedbekeken programma's op donderdag. Ook 30 Rock, Parks etc. zitten rond de kijkcijfers van Community.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Community is sowieso een internethype waar in praktijk vrijwel niemand naar kijkt, dan kunnen ze die serie beter tegen TBBT zetten dan kijkers van een goed (of beter) bekeken serie te riskeren.
grappig, ik kijk al die series behalve The Office.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:40 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
NBC heeft naast The Office geen goedbekeken programma's op donderdag. Ook 30 Rock, Parks etc. zitten rond de kijkcijfers van Community.
The Office is niet leuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Daskaar het volgende:
[..]
grappig, ik kijk al die series behalve The Office.
niet dat de office niet leuk is trouwens.
Fey en Poehler krijgen volgens mij gewoon een vrijgeleide, die moeten het echt al heel erg slecht gaan doen als ze in de problemen willen komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:40 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
NBC heeft naast The Office geen goedbekeken programma's op donderdag. Ook 30 Rock, Parks etc. zitten rond de kijkcijfers van Community.
Ze hebben vooral geluk dat NBC niets beters voorhanden heeft. Als ze een pilot te zien krijgen waarvan ze denken dat het hogere kijkcijfers zal krijgen dan bestaande serie's gaat één van die serie's er gewoon uit, goede recensie's of niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fey en Poehler krijgen volgens mij gewoon een vrijgeleide, die moeten het echt al heel erg slecht gaan doen als ze in de problemen willen komen.
NOOOOOOOO! Komt het ene leuke terug, verdwijnt het anderequote:Op woensdag 22 februari 2012 01:56 schreef DUK het volgende:
Goed nieuws!
Jammer dat Parks and Recreation een tijdje van de buis zal verdwijnen (als ik het goed begrepen heb) maar dat is voor een andere topic.
Ik gok eerder dat ze het dit seizoen laten aanmodderen en volgend seizoen van de buis halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Nagil het volgende:
Dit bevalt mij wel, NBC weet dat het een verloren tijdslot is en kunnen zo Community lekker laten voortkabbelen en de serie behouden als kwalitatief hoogtepunt in hun line-up. Als de serie niet te duur wordt (lees: salarissen voor de acteurs) heb ik weer goede hoop op een volgend seizoen!
Zou vreemd zijn, nog 22 afleveringen en Sony kan Community verkopen in syndication. Zal de show dus voor een prikkie wegdoen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze het dit seizoen laten aanmodderen en volgend seizoen van de buis halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |