SpermaDonor! De enige mongool die het voor elkaar krijgt om voor de FP te werken als ie daar een aantal weken daarvoor een ban had gekregen. Hoeist?quote:
Robuust! De FOK!ker die ik het minst spreek maar toch bij mijn FOK!Friends staat, gewoon omdat muziek.quote:
Al tijden verdwenen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef Monopoly het volgende:
Waar is die ecte nactbakker dan met vrouwen
Ik ben eventueel bereid een jurk te dragen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef Monopoly het volgende:
Waar is die ecte nactbakker dan met vrouwen
Hahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben eventueel bereid een jurk te dragen.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben eventueel bereid een jurk te dragen.
Tsjah, waar een meet al niet goed voor isquote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
SpermaDonor! De enige mongool die het voor elkaar krijgt om voor de FP te werken als ie daar een aantal weken daarvoor een ban had gekregen. Hoeist?
Disrespect was wel baas eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HeadHunterz was dope, tegenwoordig produceert hij enkel bagger.
Hoho, dat is niet geheel correct!quote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HeadHunterz was dope, tegenwoordig produceert hij enkel bagger.
Zeker.quote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tsjah, waar een meet al niet goed voor is
Goed hier en daar?
Vertel vertelquote:Op zondag 4 december 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zeker.En al helemaal sinds gisteren
Zie ondertitel.quote:
quote:
in R&P postenquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef Dalando het volgende:
In R&P dacht iedereen dat ik trollde
Dikke middelvinger naar die mensen daaro.
Kan opzich welquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Zal het niet met CSS te doen zijn Dalando?
Sowieso het 06 nummer moet afgekapt worden, aangezien het online draaitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |