Sinterklaas, kerst en oud en nieuwquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Staan er binnenkort nog feesten op de planning?
Hmm, ik zal even kijken wat ik uit kan vogelen, maar dat zal nog wel even duren denk ik. Morgen ben ik weg, volgende week zaterdag ook, en doordeweeks werk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sowieso het 06 nummer moet afgekapt worden, aangezien het online draait
Maar als je een bericht stuurt krijg ik alle info van datum tijd, en targetpay link.
Dat wil ik dus niet
wow, ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sinterklaas, kerst en oud en nieuw
Als ik geld heb ga ik even q-dance.nl in de gaten houdenquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Staan er binnenkort nog feesten op de planning?
het heeft geen haast, wil het voor 4 februari afhebben als kadootje voor 2 jarig bestaanquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, ik zal even kijken wat ik uit kan vogelen, maar dat zal nog wel even duren denk ik. Morgen ben ik weg, volgende week zaterdag ook, en doordeweeks werk ik.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
XQ Noisecontrollers is wellicht interessant. Hardbass hebben we natuurlijk ook, maar budgettair gezien minder ideaal.quote:Op zondag 4 december 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als ik geld heb ga ik even q-dance.nl in de gaten houden
quote:
Speaking about beer...quote:Op zondag 4 december 2011 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Ben nog helder, heb geen bier op nog.
toevalliggggquote:Op zondag 4 december 2011 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Speaking about...quote:
Dan moet ie het niet vragen hoorquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 00:29 schreef robuust89 het volgende:
Wel sjek hendig, heb een USB stick en bieropener in 1 gekregen van sinterklaas
Hij zit voor de rest van zijn leven vast aan een chick.quote:
Niet zo maar een chick.quote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij zit voor de rest van zijn leven vast aan een chick.
Zie zijn ondertitel.quote:
vragen staat vrijquote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet vragen hoor
quote:Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij zit voor de rest van zijn leven vast aan een chick.
Verdomme jullie verklappen de grap!quote:
Een vriendin had ik al langer. Veel langer.quote:Op zondag 4 december 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt een vriendin, gefeliciteerd ouwe hardstylebaas
Ik raad het ten strengste af om het nu aan mij te vragen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
@Dalando
Tag Of Message Start:
Use to remove any text from a message that the email provider puts at the top of the message
in het tekstveld staat standaard: ":start"
Weet jij toevallig of het daarmee moet kunnen?
Zet muziek op, pak een biertje en heb schijt aan de buren. Dan kom je vanzelf in de feeststemming.quote:Op zondag 4 december 2011 00:35 schreef samvirus het volgende:
Wat de kud! T'is morgen Sinterklaas, maar waarom ben ik niet in de feest stemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |