Picsquote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef kutkloon7 het volgende:
Gast, jij post ook altijd 'OMG lekker ... eten'
terwijl ik hier magere yoghurt zit te eten en te fitnessen
(ik zie er dan ook uit als een jonge god)
Als de betreffende heer nog wat kan vinden onder de flappartij. Zoniet, dan wordt het alsnog een fappartijquote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze is iig minder onzeker dan jij. Waarschijnlijk neukt ze ook eerder dan jij
Oh dat is redelijk netjes , dan valt het nog mee.quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, heb alleen afgesproken om morgen nog wat dingen te regelen en weltrusten gewenst. Daarna telefoon weggelegd.
Je pakt gewoon een willekeurige vetrol.quote:Op zondag 4 december 2011 00:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als de betreffende heer nog wat kan vinden onder de flappartij. Zoniet, dan wordt het alsnog een fappartij
Mannen hebben meer bedpartners gemiddeld dan vrouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, natuurlijk neukt ze eerder.
Verklaar je nader?quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
kom op jij kunt toch ook wel verder kijken dan je neus lang is?
nee dat zeg ik toch niet? ik zeg toch niet dat het een goed idee is of zoquote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
niet alleen achter.
ik vind dat altijd zo'n gejankzak. Alsof ellende dan maar een goed excuus is om zo te worden.
Als iemand drank als excuus gebruikt voor acties vinden we dat belachelijk, maar als iemand zich willens en wetens volstouwt met vreten omdat diegene niet zo lekker in het vel zit...
das anders....?
Genoeg mannen met grote lullen die daar prima hun weg in kunnen vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als de betreffende heer nog wat kan vinden onder de flappartij. Zoniet, dan wordt het alsnog een fappartij
Ik wacht op je DM.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Genoeg mannen met grote lullen die daar prima hun weg in kunnen vinden.![]()
Dit is een typische opmerking van een klein geschapen man
Ja, okee en?quote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mannen hebben meer bedpartners gemiddeld dan vrouwen.
Die zelf ook nog wat gezet is dus misschien projecteerd die een beetjequote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Genoeg mannen met grote lullen die daar prima hun weg in kunnen vinden.![]()
Dit is een typische opmerking van een klein geschapen man
Goed gereedschap hoort onder een afdak te hangen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die zelf ook nog wat gezet is dus misschien projecteerd die een beetjeen kan die hem zelf niet vinden
ik ben nu de belichting aan het instellen, mijn speedo aan het aantrekken, me met olie aan het insmeren, de camera aan het pakken, mijn spieren aan het aanspannen...quote:
Het is sneu als er bijvoorbeeld een probleem met stofwisseling achter zit of wat dan ook.quote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch niet? ik zeg toch niet dat het een goed idee is of zo
maar als iemand alcoholist is zeg je goh wat sneu die man/vrouw moet echt hulp krijgen of zo
en bij een dik iemand (vooral iemand blijkbaar nog heel jong is en kei zwaar) is het alleen maar vies?
natuurlijk zijn er ook wel mensen die 'gewoon' dik zijn maar volgens mij zit daar vaker dan je denkt wat achter
en dan vind ik dat sneu ja
net zo als ik drugsverslaafde sneu vind en zo
en ik zie al helemaal niet waarom je daar dan op af moet geven
vooral niet als je hier loopt te klagen dat mensen nooit aardig tegen je doen blabla
ik vind dat dan eerder een enorm teken van zwakte
Daar wordt je toch als man gewoon bang van. Eerlijk, haar zou ik niet kunnen bevredigen, seksueelquote:
Het kan ook een eetstoornis zijn en dat kan hardnekkig zijn en wel wat verder gaan dan 'volstouwen omdat je ff niet goed in je vel zit.'quote:Op zondag 4 december 2011 00:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gejankzak. Alsof ellende dan maar een goed excuus is om zo te worden.
Als iemand drank als excuus gebruikt voor acties vinden we dat belachelijk, maar als iemand zich willens en wetens volstouwt met vreten omdat diegene niet zo lekker in het vel zit...
das anders....?
Is een vagina ook gereedschap of is dat een gereedschapskist? En mag die dan ook onder een afdak?quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed gereedschap hoort onder een afdak te hangen.
iemand die eet vanuit bijvoorbeeld zeflhaat of weet ik veel kan toch prima mee doen aan een actie om snoep of taarten bakkenquote:
Gereedschapskist, en nee dat mag niet onder een afdak. Misschien een heel klein geveltje.quote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is een vagina ook gereedschap of is dat een gereedschapskist? En mag die dan ook onder een afdak?
mooie slippersquote:
Hyperbool? Moet ik hem nog een keer uitleggen?quote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch niet? ik zeg toch niet dat het een goed idee is of zo
maar als iemand alcoholist is zeg je goh wat sneu die man/vrouw moet echt hulp krijgen of zo
en bij een dik iemand (vooral iemand blijkbaar nog heel jong is en kei zwaar) is het alleen maar vies?
natuurlijk zijn er ook wel mensen die 'gewoon' dik zijn maar volgens mij zit daar vaker dan je denkt wat achter
en dan vind ik dat sneu ja
net zo als ik drugsverslaafde sneu vind en zo
en ik zie al helemaal niet waarom je daar dan op af moet geven
vooral niet als je hier loopt te klagen dat mensen nooit aardig tegen je doen blabla
ik vind dat dan eerder een enorm teken van zwakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |