Het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
En ik pas 4 keer in jou. Nou en?
want? Ze is een vieze vuile hoer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh shit, half aangeschoten aan het sms'en met ex. Lijkt me handig om daar nu mee te stoppen.
Dat is meestal niet zo slim neequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh shit, half aangeschoten aan het sms'en met ex. Lijkt me handig om daar nu mee te stoppen.
was je er net niet toen de hyperbool werd uitgelegd?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vind ik helemaal niks dus.
[..]
Niet allemaal nee.
[..]
Weeg je zo weinig?
[..]
2 vrouwen. Hordes. Juist.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Goed, ik overdreef.
Ik denk dat ik de helft van jou ben.
Maar je gebruikt een overdrijving om dat respectievelijk 3 vrouwen ons twee willen die wij niet moeten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was je er net niet toen de hyperbool werd uitgelegd?
Dat 2 van mij in hem passen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
wtfquote:Op zondag 4 december 2011 00:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat 2 van mijn handen in hem passen.
FGquote:
Dat is inderdaad niet handig , verstop je telefoon even want in aangeschoten toestand doe je vaak dingen waar je later spijt van hebtquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik voel me nu aangesproken.quote:
Ik heb dat echt nog nooit gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet handig , verstop je telefoon even want in aangeschoten toestand doe je vaak dingen waar je later spijt van hebt
tuurlijk mag dat welquote:Op zondag 4 december 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je gebruikt een overdrijving om dat respectievelijk 3 vrouwen ons twee willen die wij niet moeten.
Als je hier zit mag je opeens niemand afwijzen ofzo?
Ik kan 2 vrouwen krijgen. Bij 1 daarvan wil ik de jarenlange vriendschap niet verspelen, dus dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was je er net niet toen de hyperbool werd uitgelegd?
Dat is nog steeds heel weinig, maar goed. Het hoeft allemaal geen probleem te zijn, er zijn vast en zeker mannen die vallen op dat soort vrouwen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Goed, ik overdreef.
Ik denk dat ik de helft van jou ben.
De pestcirkel, mooi fenomeen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat wel
maar ik vind dat jullie er wel op een vreemde manier mee om gaan
beetje als mensen die gepest worden op het werk en dan zelf op de voetbalclub iemand pesten
quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik hou ook niet van walvissen. Imposante beesten, maar je moet er toch niet aan denken er 1 thuis te hebben.
het was ook meer een algemene opmerking naar aanleiding van iets wat me opviel in het topicquote:Op zondag 4 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
De pestcirkel, mooi fenomeen.
Maar goed ik ben met dit soort dingen inderdaad nogal hard, Kaneel heeft dan weer niks verkeerds gezet vind ik.
Ik heb ook nog nooit iemand in het echt meegemaakt die zo jong al zoveel overgewicht heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik hou ook niet van walvissen. Imposante beesten, maar je moet er toch niet aan denken er 1 thuis te hebben.
Ik hou van vrouwen die lekker slank zijn. Ze worden namelijk vrijwel altijd nog een stukje steviger als ze wat ouder worden. Je moet ze op de groei kopen he...quote:Op zondag 4 december 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand in het echt meegemaakt die zo jong al zoveel overgewicht heeft.
Het is echt bizar.
Okee.quote:Op zondag 4 december 2011 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was ook meer een algemene opmerking naar aanleiding van iets wat me opviel in het topic
heb het meerdere posters hier wel eens zien doen (in meer of mindere mate)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |