Ok, eerst 1 dag en dan volgend weekend misschien nog een dag?quote:
Hoiquote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar je slikt wel.![]()
Vrouwen die niet slikken....
Of ik ouder ben dan 30, ja.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 00:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeker als ze ook nog zo'n hipster bril op heeft.
Ik vind dat je dat gewoon niet doet. Respectloos.quote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef Soit het volgende:
Ik vind klaarkomen over gezicht vies eruitzien. Wie nog meer?
En als ze het nou wilt?quote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat gewoon niet doet. Respectloos.
Praat jij maar eens even met Myrquote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
als ze het zelf toch leuk vind?quote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig verschilt dat per vrouw.quote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind ik ook maar d'r zijn vast vrouwen die het wel accepteren en het geil vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, weetikveel. Op internet doen ze het allemaal.quote:Op zondag 4 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke zelfrespecterende vrouw wil nou zo'n kwak in haar gezicht?
Heat of the moment-ding. Dat is gewoon geil.quote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
Geil
Er zijn mensen die wel vreemdere dingen geil vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
als ik 1 ding geleerd heb in al mijn seksueel actieve jaren is het wel dat wat je ook bedenkt er altijd wel iemand is die het lekker vind en graag wilquote:Op zondag 4 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet hem ook wat gunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Al vaker gedaan. Myr heeft een ander beeld van haar rol tijdens de seks dan ik. Laat ik het daar maar op houden.quote:
Zeg je hiermee nou dat je alleen internetvrouwen kent. Daar gaat je imagoquote:Op zondag 4 december 2011 00:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, weetikveel. Op internet doen ze het allemaal.
Cactus1 is er ongetwijfeld 1 van wederkerigheid. Als jij zus, dan doe ik zo...quote:
Welk imago.. ik zit op fok, kommop zeg.quote:Op zondag 4 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg je hiermee nou dat je alleen internetvrouwen kent. Daar gaat je imago
Nee dat viel me ook al op. Dat ze bijna stikte maar dat wel best vond, ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Al vaker gedaan. Myr heeft een ander beeld van haar rol tijdens de seks dan ik. Laat ik het daar maar op houden.
Dat het via d'r neus weer naar buiten komt.quote:Op zondag 4 december 2011 00:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee dat viel me ook al op. Dat ze bijna stikte maar dat wel best vond, ofzo.
Ik kan het wel 4x en heb er geen probleem mee om te zorgen dat die ander het ook 4x kan. Zoveel is 4x toch niet als je de hele dag samen in bed hangt?quote:Op zondag 4 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Uhuh, maar gaat het dus over jou, of over je sekspartners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |