Ik zou het kunnen, maar ik heb niet eens de behoefte om dat 4x op een dag te doen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gast, ben jij nou 17? Zelfs met 28 lukt me dat nog.
Ja, maar ik denk dat 1 dag niet representatief is.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
Geen flauw idee. Eigenlijk. Zo vaak mogelijk doen?
Misschien. Kan ook. Ik ben alleen een beetje moe dus dan is de kans groot dat ik om 7/8u thuis ben en om 4u mijn bed uitrol.quote:
Onwaarheden zijn meestal zeer snel weg doordat er helden zijn die de hele dag alles in de gaten houdenquote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, want alles wat op wikipedia staat is waar.
Dat volgens mij dan weer wel. Ik weet nog wel, als klein jochiequote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
O god.quote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat 1 dag niet representatief is.
Maar je slikt wel.quote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet wel dat wat je eet invloed heeft op de smaak
bier maakt sperma minder lekker en ananas maakt het juist weer beter te nassen
hoewel het sowieso niet echt mijn favo toetje is maar ja
volgens mij is dat wel waar hoor en kun je het ook heus wel op andere plekken vindenquote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
30+ meldt wel vaker dan 4x als het moetquote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Gast, ben jij nou 17? Zelfs met 28 lukt me dat nog.
Door fruit smaakt het beter. Door alcohol en dingen als knoflook en gember minder.quote:Op zondag 4 december 2011 00:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet wel dat wat je eet invloed heeft op de smaak
bier maakt sperma minder lekker en ananas maakt het juist weer beter te nassen
hoewel het sowieso niet echt mijn favo toetje is maar ja
Helaas geldt dat soms ook voor waarhedenquote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Onwaarheden zijn meestal zeer snel weg doordat er helden zijn die de hele dag alles in de gaten houden
Ik doelde meer op de verwijzing naar wikipedia dan op de inhoudelijke boodschap.quote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel waar hoor en kun je het ook heus wel op andere plekken vinden
bij tantra is het toch ook vaak zo of de bedoeling
Is dat jij?quote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
30+ meldt wel vaker dan 4x als het moet
Idem.quote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
30+ meldt wel vaker dan 4x als het moet
Dat heet weekend.quote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef Soit het volgende:
Misschien. Kan ook. Ik ben alleen een beetje moe dus dan is de kans groot dat ik om 7/8u thuis ben en om 4u mijn bed uitrol.
Homo.quote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef Soit het volgende:
Ik vind klaarkomen over gezicht vies eruitzien. Wie nog meer?
Ik hou er wel van, lekker sletterig ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef Soit het volgende:
Oneens.quote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef Soit het volgende:
Goed voor de huid.quote:Op zondag 4 december 2011 00:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oneens.
Soms knapt het koppie er nog van op ook.
Zeker als ze ook nog zo'n hipster bril op heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 00:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, lekker sletterig ofzo.
Probleem is dat ik dat heel veel weekenden heb.quote:
Nee, ik vind het er gewoon smerig uitzien.quote:
nou ik moet morgen ook nog kei veel doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |