Ja wie?quote:
Jouw oom heeft toch de D2 gedaan samen met Bergkamp ?quote:
Ja :pquote:Op zondag 4 december 2011 18:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jouw oom heeft toch de D2 gedaan samen met Bergkamp ?
De lottoquote:
?quote:
Zeg nou maar gewoon wie zijn oom is brah.quote:Op zondag 4 december 2011 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kijkt nooit Ajaxtv? Dat is het spannendste onderdeel man!
etc.quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon wie zijn oom is brah.
Ik geef een megahint 5 posts naar boven.quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon wie zijn oom is brah.
Als je lotto met otto al niet kent heeft het toch geen zin.quote:Op zondag 4 december 2011 19:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik geef een megahint 5 posts naar boven.
Gelukkig gooit Littlerabbit het weer naar buiten :p
mwa maar een contract tot 30.06.2012 getekend hé ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel leuk![]()
Die gast kan je (als je hem weer fit kan krijgen) voor +/- 30 miljoen verkopen
30 miljoen? Jij snapt het helemaal hè.quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel leuk![]()
Die gast kan je (als je hem weer fit kan krijgen) voor +/- 30 miljoen verkopen
Jazeker.quote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
mwa maar een contract tot 30.06.2012 getekend hé ?
Leg het eens uit danquote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
30 miljoen? Jij snapt het helemaal hè.
of Reis naait weer terug en gaat naar PSV :pquote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.Maar je gaat een geblesseerde speler geen 3 jarig contract geven
Als hij weer fit is krijgt hij vast wel een 3 jarig contract.
Denk het nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
of Reis naait weer terug en gaat naar PSV :p
#ffcashenbijvitesse
Ik mis het wel een beetje.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Voelt wel raar dit... PSV'ers en Feyenoorders die op elkaar schelden en Ajax die nergens wordt genoemd.
Ik ook... Ajacied422 begon zoveel afkickverschijnselen te vertonen dat hij zich momenteel maar Feyenoorder voeltquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook... Ajacied422 begon zoveel afkickverschijnselen te vertonen dat hij zich momenteel maar Feyenoorder voelt
Lolwut?quote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef msnk het volgende:
"Wat is je favoriete club om bij te spelen na Ajax?" "Excelsior"!!!
Eriksen
Kunstgras komt zijn techniek te goede he. Voornamelijk kunstgras met 10000 kilo rubberquote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef msnk het volgende:
Eriksen
Bron ?quote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef msnk het volgende:
Eriksen
quote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunstgras komt zijn techniek te goede he. Voornamelijk kunstgras met 10000 kilo rubber
quote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef msnk het volgende:
Eriksen
Zeker, alle andere teams zijn elkaar aan het uitschelden en zelfs Studio voetbal bood geen voer voor een zuigactie richting Ajax... Maar Sulejmani heeft dus zijn enkel gekneust?quote:
yup.quote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, alle andere teams zijn elkaar aan het uitschelden en zelfs Studio voetbal bood geen voer voor een zuigactie richting Ajax... Maar Sulejmani heeft dus zijn enkel gekneust?
Dat begint toch wel problematisch te worden. Dan houd je Vertonghen voor de doelpunten overquote:
Ik heb trouwens een Twitteraccount aangemaakt ik ben inmiddels een trouwe volger van je. Al moet ik wel bekennen dat ik meer Voe had verwacht...quote:
Ik gebruik nooit twitterquote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een Twitteraccount aangemaakt ik ben inmiddels een trouwe volger van je. Al moet ik wel bekennen dat ik meer Voe had verwacht...
Volgende week staat ook Barcelona op het programma he. Dus B spelers of niet indien het een afstraffing wordt zullen ze heus een hoop gas terugnemen bij 0-2/0-3.quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Zweefkaak het volgende:
Beste tactiek voor woensdag is: 11 man in en rond de 16. Misschien mazzelen met een countertje, want als Real met een B-elftal komt, ga je er harder af.
Waarom? Die mannen willen er gewoon voor gaan en die A-spelers zullen met de gedachte op het veld staan van 'verplicht nummertje dit, moet er 90 minuten staan en dan lekker het hotel in'.
Maakt niet uit laat de Ajax nieuwtjes maar stromen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit twitter. Alleen als het om de toekomst van Ajax gaat moet het maar ff
Nee man, wat nou als Higgie of Chrissie uitvalt?quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Zweefkaak het volgende:
Beste tactiek voor woensdag is: 11 man in en rond de 16. Misschien mazzelen met een countertje, want als Real met een B-elftal komt, ga je er harder af.
Waarom? Die mannen willen er gewoon voor gaan en die A-spelers zullen met de gedachte op het veld staan van 'verplicht nummertje dit, moet er 90 minuten staan en dan lekker het hotel in'.
Ok ik geef het op. Ik snap niet hoe 10 jarige meisjes kunnen twitteren ik snap er helemaal niks vanquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, volgende topic heh, moeten we er ook SC tussen zetten zodat we over voe kunnen praten en andere tetten chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |