Dankjequote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef voice-over het volgende:
Feyenoord helpt zijn aartsvijand weer eens uit de brand vandaag.
quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje
Ajax doet gelukkig ook iets terug, winnen van Excelsior![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al moeten we nu wel oppassen een aantal Feyenoorders zijn erg gevoelig voor Trolls op dit forum. Alleen spijtig dat ze zelf nog harder trollen als Feyenoord een leuk resultaat boekt.
nicequote:Op zondag 4 december 2011 16:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het hele stadion ging weer staan voor hem. Verder ook nog voor hem gezongen.
quote:Het is nog maar de vraag of Miralem Sulejmani en Ismaïl Aissati woensdag in de laatste groepswedstrijd van de UEFA Champions League tegen Real Madrid in actie kunnen komen. Beide spelers kwamen zaterdagavond niet ongeschonden uit de strijd tegen Excelsior (4-1). Sulejmani heeft een gekneusde enkel, Aissati kampt met voetklachten.
Klopt dit?quote:'Ledenraad roept bestuursraad terug'
Door SamVR
, 28 november 2011 22:32
, Amsterdam
, Bron: AT5 |
Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Volgens AT5 wordt de bestuursraad die de ledenraad op 16 november heeft aangesteld voorlopig teruggefloten. De ledenraad wil het aanstellen van de bestuursraad terugdraaien, zodat men rustig kan kiezen of met de kant van Cruijff zal kiezen of niet.
De op 16 november aangestelde bestuursraad (Hennie Henrichs, Hein Blocks, Jan Buskermolen, Cees van Oevelen, Ruud Suurendonk en Cees Vervoorn) zou namelijk bij voorbaat voornamelijk tegen de visie van Cruijff zijn.
De ledenraad wil dat er eerst binnen de club besloten wordt of men bij de visie van Cruijff blijft, of dat men de komst van Louis van Gaal omarmt. Daarna zal dan een bestuursraad worden aangewezen die ofwel Cruijff ofwel Van Gaal volledig zal steunen.
ja die gasten zijn anti Cruijff, Henrichs zeker.quote:Op zondag 4 december 2011 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Touwens.
[..]
Klopt dit?
Is van AT5, is al een week oud...maar is goed als het zo is.
Ja, ik weet dat ze anti zijnquote:Op zondag 4 december 2011 16:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja die gasten zijn anti Cruijff, Henrichs zeker.
Nee speelde slecht.quote:Op zondag 4 december 2011 17:31 schreef Morendo het volgende:
Is Maher trouwens geblesseerd uitgevallen?
Typische Verbeek-actie dan om hem vier minuten voor de rust eruit te halen.quote:
Heerenveen staat met 4-1 voor dus waarschijnlijk morst AZ punten, wat relevant is voor Ajax als het nog ambities voor de 1e plek heeft. Is dat heel moeilijk te begrijpen?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heerenveen staat met 4-1 voor dus waarschijnlijk morst AZ punten, wat relevant is voor Ajax als het nog ambities voor de 1e plek heeft. Is dat heel moeilijk te begrijpen?
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de meeste mensen op dit forum erg vreemd..wat wil jij precies zeggen?quote:
Twente niet vergeten.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef PaulieWalnuts het volgende:
We doen hele goede zaken dit weekend. AZ valt door de mand en gaat na dit weekend keihard vallen. Ik denk dat het tussen Ajax en PSV gaat aan het eind van het seizoen.
Geeft ook niet. Misschien heb jij weer andere kwaliteiten.quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef roepdeman het volgende:
Az en PsvIk had dat niet kunnen voorspellen!
Ah jawel .. had je wel gekund.quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef roepdeman het volgende:
Az en PsvIk had dat niet kunnen voorspellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We lopen in ieder geval een stuk eerder in dan gepland
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 4 december 2011 18:34 schreef roepdeman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We lopen in ieder geval een stuk eerder in dan gepland
AFCA
Qui audet adipiscitur
van Pieter Zwart begrepen dat zijn stuk op Catanaccio ook mensen die werken op de toekomst heeft bereikt...nu nog Keje Molenaar en we kunnen Heinrichs en co er voor altijd uitwerken! Ajax moet weer Ajax worden en niet het speeltje van o.a. Coronel en Heinrichs.quote:Op zondag 4 december 2011 16:47 schreef Smoofie het volgende:
Touwens.
[..]
Klopt dit?
Is van AT5, is al een week oud...maar is goed als het zo is.
Mijn bron is toevallig bij mij thuis, en die zei ook al dat het echt verschrikkelijk was op de TOekomst de laatste tijd, door de aanstelling van Blind en Gaal.quote:Op zondag 4 december 2011 18:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
van Pieter Zwart begrepen dat zijn stuk op Catanaccio ook mensen die werken op de toekomst heeft bereikt...nu nog Keje Molenaar en we kunnen Heinrichs en co er voor altijd uitwerken! Ajax moet weer Ajax worden en niet het speeltje van o.a. Coronel en Heinrichs.
Kan ik me goed voorstellen....Al is er ook kracht te putten uit het feit dat er eensgezindheid is als groep aangevoerd door Jonk en Bergkamp.quote:Op zondag 4 december 2011 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn bron is toevallig bij mij thuis, en die zei ook al dat het echt verschrikkelijk was op de TOekomst de laatste tijd, door de aanstelling van Blind en Gaal.
Mwoah, zijn tweelingbroer wel toch? En dan voor Cruijff....quote:Op zondag 4 december 2011 18:39 schreef The_Groove het volgende:
Blijf het raar vinden dat de Boer geen partij kiest.
AChter de schermen kiest hij partij voor Jonk en Bergkamp. Zijn broer staat namelijk ook aan die kantquote:Op zondag 4 december 2011 18:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen....Al is er ook kracht te putten uit het feit dat er eensgezindheid is als groep aangevoerd door Jonk en Bergkamp.
Blijf het raar vinden dat de Boer geen partij kiest. (Al moet ik toegeven dat zijn tactiek ook bewonderenswaardig is...Frank is continue bezig met 'wat is het beste voor ajax' )
Dat is waar. Hij heeft er ook geen belang bij. Voor beide kampen is hij momenteel de onbetwistbare hoofdtrainer.quote:Op zondag 4 december 2011 18:40 schreef roepdeman het volgende:
Frank de Boer moet zich ook niet mengen met deze randzaken op dit moment.
Hoe zat dat ook alweer? Je bent familie van?quote:Op zondag 4 december 2011 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn bron is toevallig bij mij thuis, en die zei ook al dat het echt verschrikkelijk was op de TOekomst de laatste tijd, door de aanstelling van Blind en Gaal.
Het is mijn oomquote:Op zondag 4 december 2011 18:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer? Je bent familie van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |