Ja anders ben ik zaterdag echt niet zo vroeg opquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Want je moest werken begrijp ik hieruit?
Waar werk je?
Het was hier vandaag overdag in de winkels wel erg druk, maar denk dat niet veel mensen doorhadden dat er nu nog koopavond was (bij jou dan, in dit Gristelijke dorp zijn er nooit extra koopavondenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja anders ben ik zaterdag echt niet zo vroeg opBij de hema
Maar we waren een uur eerder(hooguit 10 mensen) en een uur langer open(28, ja ik heb ze geteld)
Het was wel druk, maar gewoon zaterdagdruk niet vlak voor sinterklaas druk.
Patatjes in de OP, nu wil ik ook, maar ben misselijk, lijkt me niet zo'n strak plan.
Loqi zeggen mensen dat serieus? Wat hebben katten met kinderen te maken, ik snap de logica niet.
Ik wil ze allebei later
1 fricandel, bezorgen alstublieftquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Snel bestellen, kan tot 22.00 uur!!!!
Slaap lekker mevrouwtje!quote:
Ja dat vind ik ook. Ik kijk over 10 jaar wel een keerquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent hartstikke jong, wat een onzin zeg
Tnx dearquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Slaap lekker mevrouwtje!
Hoop dat jullie morgen een leuke Sinterklaas vieren
Was ook geen koopavond, alleen tot 6 ipv 5.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het was hier vandaag overdag in de winkels wel erg druk, maar denk dat niet veel mensen doorhadden dat er nu nog koopavond was (bij jou dan, in dit Gristelijke dorp zijn er nooit extra koopavonden)
Ja echt hema he. Ze willen dat we voortaan altijd tot 6 open zijn op zaterdagquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekker over nagedacht door de winkeluitbater(s) zeg
ja 34 is ook wel wat laat.. maar bij wijze van natuurlijk, ik ben er nu gewoon nog niet klaar voor, nog tiijjjd zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou ja, op je 34e beginnen is dan misschien wel weer wat aan de late kant (biologisch gezien).
Maar goed, dan moet oma maar wat ouder worden dan ze nu misschien van plan is. Op zich is het nogal bijzonder om overgrootmoeder te worden, dat hoor je niet zo vaak, zeker niet nu vrouwkes steeds later kids krijgen (als ze ze krijgen).
"ja we hebben kinderen gekregen omdat oma dat zo graag wilde"quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja 34 is ook wel wat laat.. maar bij wijze van natuurlijk, ik ben er nu gewoon nog niet klaar voor, nog tiijjjd zat![]()
Maar oma is nu 75 en in prima gezondheid, dus ze kan nog wel even wachten
Dat zeiden je ouders vast ook over jou toen je kwam of nietquote:
Toen hadden ze er al 2 van 10 en 12. Maar ik ben geen foutje zegt mams dus achquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders vast ook over jou toen je kwam of niet![]()
![]()
Maaruh, geen kids dus voor jou?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen hadden ze er al 2 van 10 en 12. Maar ik ben geen foutje zegt mams dus ach
Ik vind kinderen wel leuk als ze zijn van mensen die ik ken en ouder dan 5 en als ze na een uur weer oprottenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maaruh, geen kids dus voor jou?
Ook prima natuurlijk, als je het niet wilt moet je er vooral niet aan beginnen
Kaasflip?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Is het al dinsdag?????
En omg, mijn kaasflip flipte net echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |