Ja anders ben ik zaterdag echt niet zo vroeg opquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Want je moest werken begrijp ik hieruit?
Waar werk je?
Het was hier vandaag overdag in de winkels wel erg druk, maar denk dat niet veel mensen doorhadden dat er nu nog koopavond was (bij jou dan, in dit Gristelijke dorp zijn er nooit extra koopavondenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja anders ben ik zaterdag echt niet zo vroeg opBij de hema
Maar we waren een uur eerder(hooguit 10 mensen) en een uur langer open(28, ja ik heb ze geteld)
Het was wel druk, maar gewoon zaterdagdruk niet vlak voor sinterklaas druk.
Patatjes in de OP, nu wil ik ook, maar ben misselijk, lijkt me niet zo'n strak plan.
Loqi zeggen mensen dat serieus? Wat hebben katten met kinderen te maken, ik snap de logica niet.
Ik wil ze allebei later
1 fricandel, bezorgen alstublieftquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Snel bestellen, kan tot 22.00 uur!!!!
Slaap lekker mevrouwtje!quote:
Ja dat vind ik ook. Ik kijk over 10 jaar wel een keerquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent hartstikke jong, wat een onzin zeg
Tnx dearquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Slaap lekker mevrouwtje!
Hoop dat jullie morgen een leuke Sinterklaas vieren
Was ook geen koopavond, alleen tot 6 ipv 5.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het was hier vandaag overdag in de winkels wel erg druk, maar denk dat niet veel mensen doorhadden dat er nu nog koopavond was (bij jou dan, in dit Gristelijke dorp zijn er nooit extra koopavonden)
Ja echt hema he. Ze willen dat we voortaan altijd tot 6 open zijn op zaterdagquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekker over nagedacht door de winkeluitbater(s) zeg
ja 34 is ook wel wat laat.. maar bij wijze van natuurlijk, ik ben er nu gewoon nog niet klaar voor, nog tiijjjd zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou ja, op je 34e beginnen is dan misschien wel weer wat aan de late kant (biologisch gezien).
Maar goed, dan moet oma maar wat ouder worden dan ze nu misschien van plan is. Op zich is het nogal bijzonder om overgrootmoeder te worden, dat hoor je niet zo vaak, zeker niet nu vrouwkes steeds later kids krijgen (als ze ze krijgen).
"ja we hebben kinderen gekregen omdat oma dat zo graag wilde"quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja 34 is ook wel wat laat.. maar bij wijze van natuurlijk, ik ben er nu gewoon nog niet klaar voor, nog tiijjjd zat![]()
Maar oma is nu 75 en in prima gezondheid, dus ze kan nog wel even wachten
Dat zeiden je ouders vast ook over jou toen je kwam of nietquote:
Toen hadden ze er al 2 van 10 en 12. Maar ik ben geen foutje zegt mams dus achquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders vast ook over jou toen je kwam of niet![]()
![]()
Maaruh, geen kids dus voor jou?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen hadden ze er al 2 van 10 en 12. Maar ik ben geen foutje zegt mams dus ach
Ik vind kinderen wel leuk als ze zijn van mensen die ik ken en ouder dan 5 en als ze na een uur weer oprottenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maaruh, geen kids dus voor jou?
Ook prima natuurlijk, als je het niet wilt moet je er vooral niet aan beginnen
Kaasflip?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Is het al dinsdag?????
En omg, mijn kaasflip flipte net echt
Al die dingen die jij nu noemt bestaan tegen de tijd dat jij aan kids mág denken niet eens meer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik wil echt niet een kind zoals mezelf of een kruising met nick erbij loller.
Dan weet ik nu al dat het een hel gaat worden
MAMA IPAD, Xbox, nintendo, mac, nieuwe UD palette, tas, uggsblegh
![]()
En het opvoeden en vooral als baby iewhl
Inderdaad, wat de fuck is nu weer een kaasflip?quote:
Als je hoort dat sommige mensen op hun 21e al met 2 koters rondlopen dan moet ik onderhand ook beginnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Al die dingen die jij nu noemt bestaan tegen de tijd dat jij aan kids mág denken niet eens meer waarschijnlijk
Kaseflips zijn dat tsssssquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Ja van die cheetos kaas dingen maar dan van de Lidl
Als ze van anderen zijn en ouder dan 5 vind ik ze juist minder leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind kinderen wel leuk als ze zijn van mensen die ik ken en ouder dan 5 en als ze na een uur weer oprotten14.gif
Dat is wel een probleempje jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ze van anderen zijn en ouder dan 5 vind ik ze juist minder leuk![]()
Ik schat ze ook altijd verkeerd in, dus OF ze staan te kijken en snappen niet wat ik zeg/vraag, OF ze staan me aan te kijken alsof ik een mongool ben, omdat ik blijkbaar iets onder hun niveau vraag
Sounds rancidquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Ja van die cheetos kaas dingen maar dan van de Lidl
En dan vanaf moment van conceptie tot het werpen hier 300 x per dag gaan posten dat de worm er nog niet is zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je hoort dat sommige mensen op hun 21e al met 2 koters rondlopen dan moet ik onderhand ook beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Poes al geschoren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Precies
Dinsdag date whoeiiiiii.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan vanaf moment van conceptie tot het werpen hier 300 x per dag gaan posten dat de worm er nog niet is zeker?
Nee sorry als ik zwanger raak tel ik de dagen af tot ik naar de abortuskliniek magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeie, je hoefde toch nergens heenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet zeker dat ik me voor vrijdagochtend ingeschreven had en dat staat ook in comap maar die kankerdocente blijft volhouden dat dat niet telt bladiebla dus nu kan ik dinsdagavond
Ik doe niet aan scheren ewwww.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Poes al geschoren?
En kan je rolstoel ook in kiepstand?
Nou, misschien is dat in jouw geval maar beter ook dan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee sorry als ik zwanger raak tel ik de dagen af tot ik naar de abortuskliniek mag
Nee ik heb al een taaltoets gemaakt dit jaar en gehaald, toen zei ze dat dit een herkansing zou zijn maar nu is het opeens verplicht voor iedereen van de opleiding, de logica.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boeie, je hoefde toch nergens heen
Oh ja, en altijd kopietjes/screenshots maken als je je ergens voor inschrijft, wijze les weer geleerd
Waarvoor moet je een taaltoets doen trouwens? Ben je buitenlander ofzo?![]()
Epileren? Auch!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik doe niet aan scheren ewwww.
En ga met krukken, lopen gaat steeds beter
Naja het is mijn keuze om dat te doen toch? Ik vind niet dat ik daar iemand mee kwets. Ik zou best mijn baarmoeder aan haar willen geven aangezien ik er toch niks mee doen maar dat kan niet. Ik zie het probleem niet zo. Je kunt dan wel overal een probleem van gaan makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat in jouw geval maar beter ook dan.
Vind het alleen niet zo heel aardig van je dat je dit zo neergooit, i.v.m. Trix's kindje enzo.
Geen idee wat comap is, is dat jullie inplannings-systeem ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik heb al een taaltoets gemaakt dit jaar en gehaald, toen zei ze dat dit een herkansing zou zijn maar nu is het opeens verplicht voor iedereen van de opleiding, de logica.
Naja, als het in comap staat dan moet het goed zijn toch? Blijkbaar niet. Eigenlijk had ik die middag wel wat te doen wat nu dus niet doorgaat omdat ik vet vroeg moet eten om op tijd te zijn enzeau. Blegh.
Neuh ik ga niet leren voor een taaltoetsquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee wat comap is, is dat jullie inplannings-systeem ofzo?
Succes in ieder geval, moet je er nog voor leren enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |