SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 77% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 03-12-2011 21:45:38 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef shifto het volgende:
Onze OP word mooier en mooier!Maar dit is ook mijn que to leave
Spam vanavond wel weer! Fijne avond mensjes!
![]()
momentquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef shifto het volgende:
Verneuk op zijn minst de OP dan niet tmZet hem terug, je kan het.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
Regelpants al aan. Vanavond gaat het los.
Jeweet 15 jarigen in de opium regelen.quote:
oew, tot zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jeweet 15 jarigen in de opium regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef FedExpress het volgende:
ik lach je uit met je regelpants. maar je zegt vervolgens dat je 15-jarige gaat regelen. 15-jarige? Ooooh, dan kom ik ook. geile boel man. snapte?Het was een grapje kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was een grapje kut.ja, dat van mij niet denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |