In de vagina of in het huis?quote:Op zondag 4 december 2011 19:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeerde mezelf bij haar en haar vriendin naar binnen te lullen.
De NS is sowieso kut, ja. Fijn dat je moeder die realisatie kreeg.quote:
quote:
quote:
Hoi handje!quote:
Tofquote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar blijkbaar heeft mijn moeder twee kleinigheidjes gekocht.
Wat slechtquote:
quote:
Kom je helpen?quote:
Ik zit op m'n werk ballen te knippen atm.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom je helpen?Het is zoveel meer werk dan gedacht!!
Maar beetje bij beetje komt hij tevoorschijn! Ik zal sowieso straks eens een foto plaatsen.
Hoezo is het zoveel werk? Plak je hem helemaal dicht met kerstballen of zo?quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom je helpen?Het is zoveel meer werk dan gedacht!!
Maar beetje bij beetje komt hij tevoorschijn! Ik zal sowieso straks eens een foto plaatsen.
Ik moest heel hard nadenken voordat ik die zin snapte.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk ballen te knippen atm.
1. wtf is dat nou weerquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk ballen te knippen atm.
Nee, maar heb dit ook nog nooit gedaan dus ben een super kerstboom-opzetten-n00bquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo is het zoveel werk? Plak je hem helemaal dicht met kerstballen of zo?
Ruilen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef DeJori het volgende:
Ik moet papieren kerstballen knippen voor een project op het werk. Kutkarwei joh
Nee.quote:
ja. Je woont in het zuidenquote:
3. 'moet je kijken, net of ik een piemel heb'quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
1. wtf is dat nou weer
2. hoe kom jij bij dat filmpje
Want de egel had stekelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |