quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. Zei ze dat ze al sinds 4 uur wakker lag.Ik zo van ja als ik in Delft om 8 uur 's-ochtends thuiskom lig je er toch ook niet wakker van. Zegt ze van ja maar dan zie ik 't nie.
Mijn ma blijft ook altijd tot ik thuis ben wakker, soort van moeder alarm systeem net zoals vaders altijd komen controleren wat je in de garage aan het doen bent.quote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Wel lief/maf dat ze speciaal wakker blijft
Echt he.quote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn ma blijft ook altijd tot ik thuis ben wakker, soort van moeder alarm systeem net zoals vaders altijd komen controleren wat je in de garage aan het doen bent.
Valt me ook altijd op dat als ik savonds thuis kom en ik gelijk naar de keuken ga om eten te halen dat een van de twee altijd even 'de troep op komen ruimen'quote:
Mijn papa is dan erg tof, ik hoef alleen een keer te schreeuwen dat ik thuis ben. Met het voordeel dat hij vaak niet eens weet hoe laat ik thuis was. Vannacht dacht hij namelijk 2 uurquote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn ma blijft ook altijd tot ik thuis ben wakker, soort van moeder alarm systeem net zoals vaders altijd komen controleren wat je in de garage aan het doen bent.
Goed geregeld danquote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
Mijn ouders zijn één keer om half 6 richting de stad gereden, kwam ze tegen in Hintham, dachten ze dat ik een ongeluk had gehadSindsdien maakt het ze ook niet meer uit hoe laat ik thuis ben.
Mijn pa lacht me altijd keihard uit als ik dronken benquote:Op zondag 4 december 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed geregeld dan
Maar als je ouders op je gaan liggen wachten, dan moet je toch nog een gesprekje voeren? Dat lijkt me echt zwaar kut als je dan aangeschoten bent. Dan weten ze dat gelijk enzo
Ja, bij mij lachen ze dan en is het van 'zo jij hebt vast een leuke avond gehadquote:Op zondag 4 december 2011 18:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn pa lacht me altijd keihard uit als ik dronken ben
Ik ga toch niet zuipen uit ellendequote:Op zondag 4 december 2011 18:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof dat dan gelijk staat aan een leuke avond. Wie weet heb je uit pure ellende wel lopen drinken
Ja waarom nietquote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zuipen uit ellende
Weet ik nietquote:
Ja oke maar stel de hele avond was kut maar je hebt wel gedronken, dan denken je ouders gelijk dat de avond leuk was terwijl dat niet zo was.quote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik nietMaar als ik me ellendig voel drink ik niet graag.
Daarom vragen ze het ookquote:Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar stel de hele avond was kut maar je hebt wel gedronken, dan denken je ouders gelijk dat de avond leuk was terwijl dat niet zo was.
Er stond niet dat ze het aan je gingen vragen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed geregeld dan
Maar als je ouders op je gaan liggen wachten, dan moet je toch nog een gesprekje voeren? Dat lijkt me echt zwaar kut als je dan aangeschoten bent. Dan weten ze dat gelijk enzo
quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Alweer meme verkeerd gebruikt.
http://knowyourmeme.com/memes/neil-degrasse-tyson-reaction
quote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
Mijn ouders zijn één keer om half 6 richting de stad gereden, kwam ze tegen in Hintham, dachten ze dat ik een ongeluk had gehadSindsdien maakt het ze ook niet meer uit hoe laat ik thuis ben.
Toen was ik op een uit de hand gelopen verjaardag want ik ging toen nog niet stappenquote:
Ik dacht van niet, maar blijkbaar heeft mijn moeder twee kleinigheidjes gekocht.quote:
Dat vond ik ook al!quote:
Nooo ik moet morgen met de NS!quote:
Moeders.quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. Zei ze dat ze al sinds 4 uur wakker lag.Ik zo van ja als ik in Delft om 8 uur 's-ochtends thuiskom lig je er toch ook niet wakker van. Zegt ze van ja maar dan zie ik 't nie.
WTF, logica?quote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
Ik probeerde mezelf bij haar en haar vriendin naar binnen te lullen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar blijkbaar heeft mijn moeder twee kleinigheidjes gekocht.
[..]
Dat vond ik ook al!
[..]
Nooo ik moet morgen met de NS!
[..]
Moeders.![]()
![]()
[..]
WTF, logica?
Oh en ik snap echt maar de helft van het BB + KK verhaal, kan iemand het duidelijk uitleggen of is het te beschamend?
Alsof sneeuw een factor is bij vertraging. Vertraging heb je toch wel, met of zonder sneeuwquote:
Was de eerste keer dat ik echt zo laat thuis was en ze dachten gewoon dat er iets was gebeurdquote:WTF, logica?
BB zo dansen in de Lalala, KK komt erbij, fietsen samen naar huis, gaan naar vriendin van BB, KK probeert daar te blijven slapen, KK kreeg nul op het rekest, KK fietst naar huis waar mama hem boos opwacht, BB fietst met een glimlach naar huis denkend hoe KK op z'n kop krijgt.quote:Oh en ik snap echt maar de helft van het BB + KK verhaal, kan iemand het duidelijk uitleggen of is het te beschamend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |