Die je vannacht bij de lalalaa hebt gejat?quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zie ik een mooie jas,
heeft die jas een bontkraag
quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die je vannacht bij de lalalaa hebt gejat?
quote:Is nu niet in de context, als je door was gegaan met praten was het zo wel in de context.
Zo'n botoxkopquote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef DeJori het volgende:
Ik irriteer me aan het hoofd van degene die als tweede van rechts zit.
Wat zei ze daarover?quote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Over wat zou ze iets moeten hebben gezegd dan?Heb haar maar wel verteld dat jij nog voor haar huis hebt gestaan.
Dat ze je toch niet binnen had gelatenquote:
Nee, eerder teleurgesteld. En wa, toch nie binnen gelaten.quote:Op zondag 4 december 2011 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ze je toch niet binnen had gelatenWas je boos trouwens op het laatst? Want zo leek het namelijk
Tsja ook lekker op tijd om rond dat tijdstip nog een slaapplek te willen regelenquote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, eerder teleurgesteld. En wa, toch nie binnen gelaten.![]()
Pfff.quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja ook lekker op tijd om rond dat tijdstip nog een slaapplek te willen regelenEn ach dat verbaasd me niks.
ik aan allemaalquote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef DeJori het volgende:
Ik irriteer me aan het hoofd van degene die als tweede van rechts zit.
Mijn ma was helemaal over de rooie trouwens.quote:
Dat je zo laat thuis was?quote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn ma was helemaal over de rooie trouwens.
Ik had die al gezien. Het klinkt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |