Kei vroegquote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd![]()
Wel zo even een kerstboom opzetten
Gezellig jonge!!quote:
Dan heb je er wel lang plezier vanquote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gezellig jonge!!En het is veel werk dus beter staat hij er gewoon ook tot halverwege januari
Over wat zou ze iets moeten hebben gezegd dan?quote:
Sterkte manquote:Op zondag 4 december 2011 16:22 schreef shifto het volgende:
Pfff alweer bijna 5 uurDan ga ik maar douchen en scheren, moet zo nog even sociaal doen in een restaurant
Nou veel plezierquote:Op zondag 4 december 2011 16:22 schreef shifto het volgende:
Pfff alweer bijna 5 uurDan ga ik maar douchen en scheren, moet zo nog even sociaal doen in een restaurant
Ja had een keivet idee maar met mijn skills niet te doenquote:
Post jij nu eens een samenvatting over gisteren!quote:
Mss, tegen tm fluisteren?quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja had een keivet idee maar met mijn skills niet te doen
Moet ook van mijquote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Post jij nu eens een samenvatting over gisteren!
Nee ik wil proberen, maar als ik het niet kan dan niemand niet hoorquote:[..]
Mss, tegen tm fluisteren?Of DJ, weet niet wie er allemaal skillzz heeft
Mooier kon ik het niet makenquote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef bijdehand het volgende:
Vest en jas weg, samen met KK naar een vriendin (trio? kudos!). Voor de rest valt het een beetje tegen.
Hoe kan dat nou weer?quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooier kon ik het niet maken
Heb wel nu 4 brandplekken op mn handen
Ja sigaretten vinden mijn handen leukquote:
Dan voel je je genaaid.quote:Op zondag 4 december 2011 16:35 schreef bijdehand het volgende:
Gisteren vertelde trouwens een van die meisjes die met ons meeging (kende ik verder niet) dat ze een vriend had, die na een relatie van echt 3,5 jaar uit de kast kwam. Best... bijzonder
Ik denk niet dat er nog veel genaaid werd. Ze was al bezig met een ander, terwijl het 2 weken uit was. Hoe sneuquote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja sigaretten vinden mijn handen leuk
[..]
Dan voel je je genaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |