Hoe kon die vraag nóg duidelijker?quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Moet je je vraag beter stellen mafkees
Leer lezen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de vraag redelijk duidelijk gesteld heeft... Er stond nl. 'of'' en nergens een tijdsaanduiding. Maar inderdaad, ik las hem ook verkeerd, dus ik moet er eigenlijk niets van zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Misschien over een uurtje of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ff pannekoeke bakke
de groete
Hoop dat de wafels smaken.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ff pannekoeke bakke
de groete
Wtfquote:Je hebt 121 notes gekregen van onze moderators.
Newfag here, uitleg gewenst.quote:
Als je stout bent krijg je een notequote:
Citeer je ergste stoutheid, dan lees ik 'm als ik onder de douche uit ben.quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je stout bent krijg je een noteEn ik ben minimaal 121x stout geweest
Moet dokken om die in te zienquote:Op zondag 4 december 2011 13:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Citeer je ergste stoutheid, dan lees ik 'm als ik onder de douche uit ben.
Nee, hier hebben we het ooit over gehad, jij en ikquote:
Mijn geheugen is bizar slecht. Is dus niets persoonlijks.quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we het ooit over gehad, jij en ik
Dan vergeef ik het maarquote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn geheugen is bizar slecht. Is dus niets persoonlijks.
wtfquote:
You just got blown in the wall behind your computer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |