SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 77% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 03-12-2011 21:45:38 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef shifto het volgende:
Onze OP word mooier en mooier!Maar dit is ook mijn que to leave
Spam vanavond wel weer! Fijne avond mensjes!
![]()
momentquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef shifto het volgende:
Verneuk op zijn minst de OP dan niet tmZet hem terug, je kan het.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Kutstudent het volgende:
Regelpants al aan. Vanavond gaat het los.
Jeweet 15 jarigen in de opium regelen.quote:
oew, tot zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jeweet 15 jarigen in de opium regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef FedExpress het volgende:
ik lach je uit met je regelpants. maar je zegt vervolgens dat je 15-jarige gaat regelen. 15-jarige? Ooooh, dan kom ik ook. geile boel man. snapte?Het was een grapje kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was een grapje kut.ja, dat van mij niet denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
andere keer! veel plezier!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar kom ff langs dan.
Maurice out.
Ik ben zat. En ik kan je vertellen, dat ik dan ook niet dans.quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef bijdehand het volgende:
Omdat ik niet dans, wtf ik ken geen mannen die nuchter zijn en dansen.
Ik dans nuchter vaak zak. Maar meestal wel alleenquote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef bijdehand het volgende:
Omdat ik niet dans, wtf ik ken geen mannen die nuchter zijn en dansen.
Deze man!quote:Op zondag 4 december 2011 04:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben zat. En ik kan je vertellen, dat ik dan ook niet dans.
Tenzij het met Ruben is ofc.
Ik nietquote:Op zondag 4 december 2011 04:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik dans nuchter vaak zak. Maar meestal wel alleenEn ik ben ook nog redelijk nuchter (ik kan nog typen) en heb het ook leuk gehad!
Nondeju, jij bent vroeg.quote:
Slaap slechtquote:
Haha, dan ga ik wel meequote:Op zondag 4 december 2011 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slaap slechtEn volgende keer ga ik met die mensen naar Den Bosch dus das wel leuker
Let you know when we goquote:
Voor bij de appletinipizzascrubssnesmeet???quote:Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Check this out:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gin,_rum_and_tonic
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor bij de appletinipizzascrubssnesmeet???
Mooi hequote:Op zondag 4 december 2011 11:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
JaMaar ik vond het mooi dat er een serieuze wikipedia pagina over is.
quote:Op zondag 4 december 2011 12:00 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even een Gum and Tonic inschenken. Het is tenslotte een 'breakfast-liqeur'
Mannen die dansen!quote:Op zondag 4 december 2011 04:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik dans nuchter vaak zak. Maar meestal wel alleenEn ik ben ook nog redelijk nuchter (ik kan nog typen) en heb het ook leuk gehad!
Geloof me, het ziet er erg vreemd uit als ik dans.quote:Op zondag 4 december 2011 12:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen die dansen!(Al was het alleen maar omdat ik, zoals veel vrouwen, vooral uit zou gaan om te dansen en me dan heel erg zou vervelen als ik naast mensen sta die alleen maar met een biertje in hun hand om zich heen kijken en fokken.
)
Bij mij ook, maar 80% van de kroeg is toch dronken en/of ziet me nooit meer terug, dus dat maakt me niet zoveel uit. En volgens mij valt dat bij veel mannen echt wel mee, van dat écht vreemde dansen. Tenzij je danst als die mannen van dat FOK!-meetfilmpje dan.quote:Op zondag 4 december 2011 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geloof me, het ziet er erg vreemd uit als ik dans.
Bij mij ookquote:Op zondag 4 december 2011 12:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geloof me, het ziet er erg vreemd uit als ik dans.
Nee, maar toch. Nuchter dansen is niet iets wat ik kan.quote:Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar 80% van de kroeg is toch dronken en/of ziet me nooit meer terug, dus dat maakt me niet zoveel uit. En volgens mij valt dat bij veel mannen echt wel mee, van dat écht vreemde dansen. Tenzij je danst als die mannen van dat FOK!-meetfilmpje dan.
Ik ookquote:Op zondag 4 december 2011 12:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die zonder drank los kunnen gaan.
Ligt wel aan de mensen om me heen en aan de kroeg. Als de mensen om me heen ook dansen, vind ik het geen probleem. In mijn eentje wordt het toch een ander verhaal. En ik denk dat ik het ook lastiger zou vinden als er allemaal bekenden zouden zijn, of als ik altijd naar hetzelfde café ging of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 12:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die zonder drank los kunnen gaan.
Ik was met een groep bekenden. Dan heb ik echt iets nodig om mezelf los te krijgenquote:Op zondag 4 december 2011 12:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt wel aan de mensen om me heen en aan de kroeg. Als de mensen om me heen ook dansen, vind ik het geen probleem. In mijn eentje wordt het toch een ander verhaal. En ik denk dat ik het ook lastiger zou vinden als er allemaal bekenden zouden zijn, of als ik altijd naar hetzelfde café ging of zo.
Dat zou ik niet zo erg vinden, want dat zijn dan toch mensen waarvan ik weet dat ze me langer kennen dan een dag, dus ook mijn rare kanten kennen. Ik bedoel meer een kroeg vol vage kennissen en zo en mensen die me nooit écht mochten enz.quote:Op zondag 4 december 2011 12:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was met een groep bekenden. Dan heb ik echt iets nodig om mezelf los te krijgen
Ik kende 3 of 4 mensen van die groep eigenlijk niet, en ook dat meisje met wie ik toen naar de bios geweest ben was er bij.quote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo erg vinden, want dat zijn dan toch mensen waarvan ik weet dat ze me langer kennen dan een dag, dus ook mijn rare kanten kennen. Ik bedoel meer een kroeg vol vage kennissen en zo en mensen die me nooit écht mochten enz.
Ja oké, da's een ander verhaal. En ook iemand waarmee het awkward was. Dan kan ik het me goed voorstellen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kende 3 of 4 mensen van die groep eigenlijk niet, en ook dat meisje met wie ik toen naar de bios geweest ben was er bij.I rest my case, ik kan alleen dansen met dansparter Hertog Jan of zijn soortgenoten.
Nee het was totaal niet awkwardquote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja oké, da's een ander verhaal. En ook iemand waarmee het awkward was. Dan kan ik het me goed voorstellen.
Als ik ze doe is het altijd awkward.quote:
Niet als je het met een hele groep doet. Bijna de hele tijd debiele dansjes gedaan met een groepje op een feest van mijn studie. Geweldige avond.quote:
Met je studie is toch andersquote:Op zondag 4 december 2011 13:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet als je het met een hele groep doet. Bijna de hele tijd debiele dansjes gedaan met een groepje op een feest van mijn studie. Geweldige avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn feestje was ook echt een succes gisteravond.
heb om 1 uur nog met iemand een dikke balzano geknetterd en toen naar huis gegaan en een omelet met ham en kaas gebakken.
Volgende week sws weer was echt een succes.Balzano knetteren? Ik hou al die nieuwe woorden voor fappen niet meer bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Je wordt oud.quote:Op zondag 4 december 2011 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Balzano knetteren? Ik hou al die nieuwe woorden voor fappen niet meer bij
In mijn tijd (quote:
Oh nu is dat heel normaal.quote:Op zondag 4 december 2011 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In mijn tijd () ging je niet met je vrienden dat soort dingen doen
Nah, nog even wachten. Shifto niet, die 'gooit hem vandaag al neer'.quote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef DeJori het volgende:
Opinie vraagje:
Kerstboom zetten of niet?
Nu baal ik weer dat ik die zingende hond niet gekocht heb voor jequote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef DeJori het volgende:
Opinie vraagje:
Kerstboom zetten of niet?
In Sovjet Rusland tuigen de kerstbomen jou afquote:Op zondag 4 december 2011 13:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe je toch niet
Je lijkt de enige te zijn die mijn vraag begrijpt. Dank u.quote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu baal ik weer dat ik die zingende hond niet gekocht heb voor jeIk zou zo'n kleintje ofzo neerzetten, niet zo'n enorm ding
Of je wil er cadeautjes voor mij onder leggen
Sorry ik ben pas net wakker.quote:Op zondag 4 december 2011 13:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je lijkt de enige te zijn die mijn vraag begrijpt. Dank u.
Ik vergeef jequote:
quote:
Moet je je vraag beter stellen mafkeesquote:Op zondag 4 december 2011 13:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Rechtenstudentquote:Op zondag 4 december 2011 13:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe kon die vraag nóg duidelijker?quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Moet je je vraag beter stellen mafkees
Leer lezen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de vraag redelijk duidelijk gesteld heeft... Er stond nl. 'of'' en nergens een tijdsaanduiding. Maar inderdaad, ik las hem ook verkeerd, dus ik moet er eigenlijk niets van zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Misschien over een uurtje of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ff pannekoeke bakke
de groete
Hoop dat de wafels smaken.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ff pannekoeke bakke
de groete
Wtfquote:Je hebt 121 notes gekregen van onze moderators.
Newfag here, uitleg gewenst.quote:
Als je stout bent krijg je een notequote:
Citeer je ergste stoutheid, dan lees ik 'm als ik onder de douche uit ben.quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je stout bent krijg je een noteEn ik ben minimaal 121x stout geweest
Moet dokken om die in te zienquote:Op zondag 4 december 2011 13:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Citeer je ergste stoutheid, dan lees ik 'm als ik onder de douche uit ben.
Nee, hier hebben we het ooit over gehad, jij en ikquote:
Mijn geheugen is bizar slecht. Is dus niets persoonlijks.quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we het ooit over gehad, jij en ik
Dan vergeef ik het maarquote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn geheugen is bizar slecht. Is dus niets persoonlijks.
wtfquote:
You just got blown in the wall behind your computer.quote:
Ja. Moet nog iets kopen voor m'n ouders maar weet niet watquote:
Daar zijn ook verlanglijstjes voor gemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moet nog iets kopen voor m'n ouders maar weet niet wat
Lekker makkelijkquote:
Iddquote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar zijn ook verlanglijstjes voor gemaakt
[..]
Lekker makkelijk
Kei vroegquote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd![]()
Wel zo even een kerstboom opzetten
Gezellig jonge!!quote:
Dan heb je er wel lang plezier vanquote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gezellig jonge!!En het is veel werk dus beter staat hij er gewoon ook tot halverwege januari
Over wat zou ze iets moeten hebben gezegd dan?quote:
Sterkte manquote:Op zondag 4 december 2011 16:22 schreef shifto het volgende:
Pfff alweer bijna 5 uurDan ga ik maar douchen en scheren, moet zo nog even sociaal doen in een restaurant
Nou veel plezierquote:Op zondag 4 december 2011 16:22 schreef shifto het volgende:
Pfff alweer bijna 5 uurDan ga ik maar douchen en scheren, moet zo nog even sociaal doen in een restaurant
Ja had een keivet idee maar met mijn skills niet te doenquote:
Post jij nu eens een samenvatting over gisteren!quote:
Mss, tegen tm fluisteren?quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja had een keivet idee maar met mijn skills niet te doen
Moet ook van mijquote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Post jij nu eens een samenvatting over gisteren!
Nee ik wil proberen, maar als ik het niet kan dan niemand niet hoorquote:[..]
Mss, tegen tm fluisteren?Of DJ, weet niet wie er allemaal skillzz heeft
Mooier kon ik het niet makenquote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef bijdehand het volgende:
Vest en jas weg, samen met KK naar een vriendin (trio? kudos!). Voor de rest valt het een beetje tegen.
Hoe kan dat nou weer?quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooier kon ik het niet maken
Heb wel nu 4 brandplekken op mn handen
Ja sigaretten vinden mijn handen leukquote:
Dan voel je je genaaid.quote:Op zondag 4 december 2011 16:35 schreef bijdehand het volgende:
Gisteren vertelde trouwens een van die meisjes die met ons meeging (kende ik verder niet) dat ze een vriend had, die na een relatie van echt 3,5 jaar uit de kast kwam. Best... bijzonder
Ik denk niet dat er nog veel genaaid werd. Ze was al bezig met een ander, terwijl het 2 weken uit was. Hoe sneuquote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja sigaretten vinden mijn handen leuk
[..]
Dan voel je je genaaid.
Reboundquote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel genaaid werd. Ze was al bezig met een ander, terwijl het 2 weken uit was. Hoe sneu
Er zijn ook zat mannen die een vrouw en kinderen hebben en zich af en toe laten nemen door een andere kerel bij zo'n parkeerplaats. Vind het nog knap dat ie er voor uit durfde te komen, maar hoe ze het zei was gewoon hilarischquote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ReboundWel kut als je er na zo'n tijd achter komt..
Kon ze er zelf al wel een beetje om lachen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mannen die een vrouw en kinderen hebben en zich af en toe laten nemen door een andere kerel bij zo'n parkeerplaats. Vind het nog knap dat ie er voor uit durfde te komen, maar hoe ze het zei was gewoon hilarisch
Nee ze kon er niet mee lachen, en op het moment zelf hield ik me heel erg inquote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kon ze er zelf al wel een beetje om lachen?
Ja wel knap inderdaad, toch moeilijk zoiets
tell mequote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja had een keivet idee maar met mijn skills niet te doen
Och geremquote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ze kon er niet mee lachen, en op het moment zelf hield ik me heel erg in
Dit. En dan verhuizen ze naar Waspik.quote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mannen die een vrouw en kinderen hebben en zich af en toe laten nemen door een andere kerel bij zo'n parkeerplaats. Vind het nog knap dat ie er voor uit durfde te komen, maar hoe ze het zei was gewoon hilarisch
Meestal komen ze er niet eens voor uitquote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit. En dan verhuizen ze naar Waspik.
Doet me denken aan die keer dat 'jeweetwelwie' een vrouwke had versierd. De dag daarna kwam ze er voor uit dan ze lesbisch was. Moet een erg traumatische ervaring zijn geweest voor haar.quote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal komen ze er niet eens voor uit
Moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat 'jeweetwelwie' een vrouwke had versierd. De dag daarna kwam ze er voor uit dan ze lesbisch was. Moet een erg traumatische ervaring zijn geweest voor haar.
Ik had niet anders verwacht. Heeft ie dat vriendinnetje nog?quote:
Teringquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef DeJori het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)op-pakjesavond.dhtml
Je ziet een jas, je vind hem mooi, 2 seconden later besef je dat het een bontkraag heeft.quote:
Die je vannacht bij de lalalaa hebt gejat?quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zie ik een mooie jas,
heeft die jas een bontkraag
quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die je vannacht bij de lalalaa hebt gejat?
quote:Is nu niet in de context, als je door was gegaan met praten was het zo wel in de context.
Zo'n botoxkopquote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef DeJori het volgende:
Ik irriteer me aan het hoofd van degene die als tweede van rechts zit.
Wat zei ze daarover?quote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Over wat zou ze iets moeten hebben gezegd dan?Heb haar maar wel verteld dat jij nog voor haar huis hebt gestaan.
Dat ze je toch niet binnen had gelatenquote:
Nee, eerder teleurgesteld. En wa, toch nie binnen gelaten.quote:Op zondag 4 december 2011 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ze je toch niet binnen had gelatenWas je boos trouwens op het laatst? Want zo leek het namelijk
Tsja ook lekker op tijd om rond dat tijdstip nog een slaapplek te willen regelenquote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, eerder teleurgesteld. En wa, toch nie binnen gelaten.![]()
Pfff.quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja ook lekker op tijd om rond dat tijdstip nog een slaapplek te willen regelenEn ach dat verbaasd me niks.
ik aan allemaalquote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef DeJori het volgende:
Ik irriteer me aan het hoofd van degene die als tweede van rechts zit.
Mijn ma was helemaal over de rooie trouwens.quote:
Dat je zo laat thuis was?quote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn ma was helemaal over de rooie trouwens.
Ik had die al gezien. Het klinkt goedquote:
Ja. Zei ze dat ze al sinds 4 uur wakker lag.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. Zei ze dat ze al sinds 4 uur wakker lag.Ik zo van ja als ik in Delft om 8 uur 's-ochtends thuiskom lig je er toch ook niet wakker van. Zegt ze van ja maar dan zie ik 't nie.
Mijn ma blijft ook altijd tot ik thuis ben wakker, soort van moeder alarm systeem net zoals vaders altijd komen controleren wat je in de garage aan het doen bent.quote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Wel lief/maf dat ze speciaal wakker blijft
Echt he.quote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn ma blijft ook altijd tot ik thuis ben wakker, soort van moeder alarm systeem net zoals vaders altijd komen controleren wat je in de garage aan het doen bent.
Valt me ook altijd op dat als ik savonds thuis kom en ik gelijk naar de keuken ga om eten te halen dat een van de twee altijd even 'de troep op komen ruimen'quote:
Mijn papa is dan erg tof, ik hoef alleen een keer te schreeuwen dat ik thuis ben. Met het voordeel dat hij vaak niet eens weet hoe laat ik thuis was. Vannacht dacht hij namelijk 2 uurquote:Op zondag 4 december 2011 17:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn ma blijft ook altijd tot ik thuis ben wakker, soort van moeder alarm systeem net zoals vaders altijd komen controleren wat je in de garage aan het doen bent.
Goed geregeld danquote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
Mijn ouders zijn één keer om half 6 richting de stad gereden, kwam ze tegen in Hintham, dachten ze dat ik een ongeluk had gehadSindsdien maakt het ze ook niet meer uit hoe laat ik thuis ben.
Mijn pa lacht me altijd keihard uit als ik dronken benquote:Op zondag 4 december 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed geregeld dan
Maar als je ouders op je gaan liggen wachten, dan moet je toch nog een gesprekje voeren? Dat lijkt me echt zwaar kut als je dan aangeschoten bent. Dan weten ze dat gelijk enzo
Ja, bij mij lachen ze dan en is het van 'zo jij hebt vast een leuke avond gehadquote:Op zondag 4 december 2011 18:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn pa lacht me altijd keihard uit als ik dronken ben
Ik ga toch niet zuipen uit ellendequote:Op zondag 4 december 2011 18:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof dat dan gelijk staat aan een leuke avond. Wie weet heb je uit pure ellende wel lopen drinken
Ja waarom nietquote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zuipen uit ellende
Weet ik nietquote:
Ja oke maar stel de hele avond was kut maar je hebt wel gedronken, dan denken je ouders gelijk dat de avond leuk was terwijl dat niet zo was.quote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik nietMaar als ik me ellendig voel drink ik niet graag.
Daarom vragen ze het ookquote:Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar stel de hele avond was kut maar je hebt wel gedronken, dan denken je ouders gelijk dat de avond leuk was terwijl dat niet zo was.
Er stond niet dat ze het aan je gingen vragen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed geregeld dan
Maar als je ouders op je gaan liggen wachten, dan moet je toch nog een gesprekje voeren? Dat lijkt me echt zwaar kut als je dan aangeschoten bent. Dan weten ze dat gelijk enzo
quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Alweer meme verkeerd gebruikt.
http://knowyourmeme.com/memes/neil-degrasse-tyson-reaction
quote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
Mijn ouders zijn één keer om half 6 richting de stad gereden, kwam ze tegen in Hintham, dachten ze dat ik een ongeluk had gehadSindsdien maakt het ze ook niet meer uit hoe laat ik thuis ben.
Toen was ik op een uit de hand gelopen verjaardag want ik ging toen nog niet stappenquote:
Ik dacht van niet, maar blijkbaar heeft mijn moeder twee kleinigheidjes gekocht.quote:
Dat vond ik ook al!quote:
Nooo ik moet morgen met de NS!quote:
Moeders.quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. Zei ze dat ze al sinds 4 uur wakker lag.Ik zo van ja als ik in Delft om 8 uur 's-ochtends thuiskom lig je er toch ook niet wakker van. Zegt ze van ja maar dan zie ik 't nie.
WTF, logica?quote:Op zondag 4 december 2011 18:03 schreef bijdehand het volgende:
Ik probeerde mezelf bij haar en haar vriendin naar binnen te lullen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar blijkbaar heeft mijn moeder twee kleinigheidjes gekocht.
[..]
Dat vond ik ook al!
[..]
Nooo ik moet morgen met de NS!
[..]
Moeders.![]()
![]()
[..]
WTF, logica?
Oh en ik snap echt maar de helft van het BB + KK verhaal, kan iemand het duidelijk uitleggen of is het te beschamend?
Alsof sneeuw een factor is bij vertraging. Vertraging heb je toch wel, met of zonder sneeuwquote:
Was de eerste keer dat ik echt zo laat thuis was en ze dachten gewoon dat er iets was gebeurdquote:WTF, logica?
BB zo dansen in de Lalala, KK komt erbij, fietsen samen naar huis, gaan naar vriendin van BB, KK probeert daar te blijven slapen, KK kreeg nul op het rekest, KK fietst naar huis waar mama hem boos opwacht, BB fietst met een glimlach naar huis denkend hoe KK op z'n kop krijgt.quote:Oh en ik snap echt maar de helft van het BB + KK verhaal, kan iemand het duidelijk uitleggen of is het te beschamend?
In de vagina of in het huis?quote:Op zondag 4 december 2011 19:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeerde mezelf bij haar en haar vriendin naar binnen te lullen.
De NS is sowieso kut, ja. Fijn dat je moeder die realisatie kreeg.quote:
quote:
quote:
Hoi handje!quote:
Tofquote:Op zondag 4 december 2011 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar blijkbaar heeft mijn moeder twee kleinigheidjes gekocht.
Wat slechtquote:
quote:
Kom je helpen?quote:
Ik zit op m'n werk ballen te knippen atm.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom je helpen?Het is zoveel meer werk dan gedacht!!
Maar beetje bij beetje komt hij tevoorschijn! Ik zal sowieso straks eens een foto plaatsen.
Hoezo is het zoveel werk? Plak je hem helemaal dicht met kerstballen of zo?quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom je helpen?Het is zoveel meer werk dan gedacht!!
Maar beetje bij beetje komt hij tevoorschijn! Ik zal sowieso straks eens een foto plaatsen.
Ik moest heel hard nadenken voordat ik die zin snapte.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk ballen te knippen atm.
1. wtf is dat nou weerquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk ballen te knippen atm.
Nee, maar heb dit ook nog nooit gedaan dus ben een super kerstboom-opzetten-n00bquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo is het zoveel werk? Plak je hem helemaal dicht met kerstballen of zo?
Ruilen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef DeJori het volgende:
Ik moet papieren kerstballen knippen voor een project op het werk. Kutkarwei joh
Nee.quote:
ja. Je woont in het zuidenquote:
3. 'moet je kijken, net of ik een piemel heb'quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
1. wtf is dat nou weer
2. hoe kom jij bij dat filmpje
Want de egel had stekelsquote:
Sinds de afscheiding van de slavernij ben ik niemands neger meerquote:
Dat jij dat hebt meegemaakt johquote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sinds de afscheiding van de slavernij ben ik niemands neger meer
Namens barrie: gezellig kom je dan blij me slapen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie over 2 weken ben ik weer in db
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sinds de afscheiding van de slavernij ben ik niemands neger meer
Daar moet op gedronken wordenquote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie over 2 weken ben ik weer in db
Hoe moet dat?quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Namens barrie: gezellig kom je dan blij me slapen?
Weet ik niet.quote:
100 posts geledenquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef FedExpress het volgende:
kutstudent, geef verdorie eens antwoord op mijn prangende vragen
Heeft die vriendin van jou KK neergeschoten ofzo?quote:
Nee haar vader.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heeft die vriendin van jou KK neergeschoten ofzo?
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
1. wtf is dat nou weer
2. hoe kom jij bij dat filmpje
Gezellige vrienden heb jij hoor.quote:
Appletini's drinkenquote:
Met die jongen die nou bij jou zit?quote:
Waarschijnlijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die jongen die nou bij jou zit?
dit is te makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |