zomaar pic's van mij maken ehquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zomaar pic's van mij maken eh
HEY!!! da's uit mijn privécollectiequote:
lolquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
M'n maag klonk net gewoon als een koe
't was echt GROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Met caps en al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lol
die van mij klinkt altijd als een met rabies besmet varkentje
SQUIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKK ROAAAAAAAAAR doet die van mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
't was echt GROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Met caps en al.
ik heb nog wat voor jou.. hierquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb nog wat voor jou.. hier
vanuit de goeie ouwe tijd dat ik nog dingen opnam op cassettebandjesquote:
ja maar........... cassettebandjes...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er leven gewoon mensen die niet eens CDs hebben meegemaakt, laat staan cassettebandjes of vinyl
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Nooit gespeeld hebben met een sliert tape
sorry maar ik heb ook nog een ander chatnetwerkje....quote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nog meer takke herrie (aangezien niemand toch post)
Tandjes poetsenquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nog 3 slokken en de fles is leeg.... daarna is het tijd om plat te gaan...
Zonde eigenlijk... mooi ontwikkeling was dat allemaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er leven gewoon mensen die niet eens CDs hebben meegemaakt, laat staan cassettebandjes of vinyl
ik heb geen mp3 speler... ik heb gewoon een goede telefoonquote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk... mooi ontwikkeling was dat allemaal.MP3 spelers zijn handig etc, maar het heeft geen charme.
Telefoons zijn ook kut. Vroeger kon je iemand nog gewoon de plomb in duwen als geintje.. als je dat nu doet ben je paar honderd euro armerquote:Op zondag 4 december 2011 00:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik heb geen mp3 speler... ik heb gewoon een goede telefoon
dat ben ik met je eens...quote:Op zondag 4 december 2011 00:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Telefoons zijn ook kut. Vroeger kon je iemand nog gewoon de plomb in duwen als geintje.. als je dat nu doet ben je paar honderd euro armer
vetquote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
voor de echte audiofreak....
Heb ik thuis staan. Heb mijn hele Taylor Swift collectie daarop staan.quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
voor de echte audiofreak....
serieus ???quote:Op zondag 4 december 2011 00:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik thuis staan. Heb mijn hele Taylor Swift collectie daarop staan.
Nee man, ik heb niet eens plaats voor een ouderwetse stereo installatie.quote:Op zondag 4 december 2011 00:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
serieus ???
we hebben er nog wel 1 staan in de studio maar zelf kon ik er nog niet aankomen
ik ben er wel een paar jaar geleden naar op zoek geweest maar ze zijn haast niet te krijgen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man, ik heb niet eens plaats voor een ouderwetse stereo installatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |