ik heb het gestolenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zul je achterkomen, ik heb m getraind
weer een paar punten die ik kan gebruiken in de herziening...quote:
Neuh ik ging zeiken dat als ik zwanger zou zijn ik naar de abortuskliniek ging rennen maar dat kwam niet goed aan ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb het gestolen![]()
![]()
tistur dan
bij vriendjelief?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh ik ging zeiken dat als ik zwanger zou zijn ik naar de abortuskliniek ging rennen maar dat kwam niet goed aan ofzo
2 oplossingen om dat te voorkomen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh ik ging zeiken dat als ik zwanger zou zijn ik naar de abortuskliniek ging rennen maar dat kwam niet goed aan ofzo
3e oplossing is duidelijk maar niet gewenst.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
2 oplossingen om dat te voorkomen...
hakkietakkiewegzakkie
en anders ff knoopje laten leggen
Nee iemand had een miskraam. Nou sorry hoor je mag mijn baarmoeder zo hebben maar dat gaat nu eenmaal nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bij vriendjelief?
mja komt vast goed![]()
gewoon eens bespreken als de gemoederen bedaart zijn
sorry maar dat zijn potentiele huilies...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee iemand had een miskraam. Nou sorry hoor je mag mijn baarmoeder zo hebben maar dat gaat nu eenmaal niet
hmmm mja t is jouw mening iddquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee iemand had een miskraam. Nou sorry hoor je mag mijn baarmoeder zo hebben maar dat gaat nu eenmaal niet
Lekkor. Ik heb dorst maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*glaasje roosvicee geeft*
mijn ex en ik hebben er ook 2 gehadquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zo fijn zijn dat soort dingen niet mistig, vooral niet voor mensen die het supergraag willen.. beetje respect
ik moet ook lopen eigenlijk mja..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekkor. Ik heb dorst maarwil niets voor me pakken
ik vond t nogal rude wat dat huillie gedeelte betreft.. snap best dat je t kent, maar zoiets is gewoon verdomde heftig.. dat iemand absoluut geen kinderen wil heb ik totaal geen moeite mee.. mja.. goed, je snapt me.. geen woorden meer aan vuil maken nuquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn ex en ik hebben er ook 2 gehad
daarom schreef ik ook dat ik het te goed ken.
het kwam misschien verkeerd over sorry daarvoor
Goeden zaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef krokdown het volgende:
ik kan geen kinderen krijgen door mijn zaad, hoe vind je die?
daar lag het bij mij niet aan, wel aan een paar externe factoren bij ons samen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef krokdown het volgende:
ik kan geen kinderen krijgen door mijn zaad, hoe vind je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |