quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
dit
Wat voor poesjes vinden jullie leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kom je ook chillen met floxcie en DV?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
dit
Wat voor poesjes vinden jullie leuk?
?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest laatst research doen naar die ad voor school.. walgelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest laatst research doen naar die ad voor school.. walgelijk.
quote:
PM adres and ill be right there, DM kan ik niet lezenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij floxcie, hij heeft huis voor zichzelf.
ff doorzuigen... hij is nog niet schoon....quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
ok ik ga sigaretten halen en dan naar de stadgr gr kusje op jullie eikels
door midden snijden ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Dillemma dit, vandaag of morgen. bananenshake?ik heb nog maar 1 banaan!
perv.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
andere slip is genoeg... rest kan je uitlaten
waarom nou ???quote:
jij gaat niet weg... daarvoor vind je het nu te gezellig hierzo...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wie zegt dat ik alleen woon?En misschien ga ik nog weg straks
dan mag je wel gaan opschieten... heb je al je renovatiekoffer gepakt ???quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben rond een uur of 11 weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan mag je wel gaan opschieten... heb je al je renovatiekoffer gepakt ???
-100 puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
+100quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik stond al op zwaar negatief dus dat maakt ook niet meer uit
wel hoor, stiekem is ze m'n dochter die ik op m'n 13e kreegquote:
dan was ik zeker de vader ???quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel hoor, stiekem is ze m'n dochter die ik op m'n 13e kreeg
betalen zul jequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus toen al..![]()
ik vraag herziening van de alimentatie
jij oooooooookquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga er weer vandoor. fijne avonddd
toch niet vanwege mij hopelijk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
doei doei en veel plezierquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
nou enquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope, je gaf net toe dat ze niet van mij is... staat nu zelfs in een quote
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
toch niet vanwege mij hopelijk?
fijne avond!
je gaat er maar voor bedelen....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou enHIER MET DAT GELD
moeten zitten in hout... je kan altijd kiezenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]het is dat ik echt wegmoet..
Doei
bedelen, ik maak het je wel afhandig met grof geweldquote:
bubba is impotent dus je hebt pech...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bedelen, ik maak het je wel afhandig met grof geweld
*roept* BUBBA???![]()
zul je achterkomen, ik heb m getraindquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
bubba is impotent dus je hebt pech...
heb je jezelf dan laten oprekken door hem ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zul je achterkomen, ik heb m getraind
ik heb het gestolenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zul je achterkomen, ik heb m getraind
weer een paar punten die ik kan gebruiken in de herziening...quote:
Neuh ik ging zeiken dat als ik zwanger zou zijn ik naar de abortuskliniek ging rennen maar dat kwam niet goed aan ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb het gestolen![]()
![]()
tistur dan
bij vriendjelief?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh ik ging zeiken dat als ik zwanger zou zijn ik naar de abortuskliniek ging rennen maar dat kwam niet goed aan ofzo
2 oplossingen om dat te voorkomen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh ik ging zeiken dat als ik zwanger zou zijn ik naar de abortuskliniek ging rennen maar dat kwam niet goed aan ofzo
3e oplossing is duidelijk maar niet gewenst.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
2 oplossingen om dat te voorkomen...
hakkietakkiewegzakkie
en anders ff knoopje laten leggen
Nee iemand had een miskraam. Nou sorry hoor je mag mijn baarmoeder zo hebben maar dat gaat nu eenmaal nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bij vriendjelief?
mja komt vast goed![]()
gewoon eens bespreken als de gemoederen bedaart zijn
sorry maar dat zijn potentiele huilies...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee iemand had een miskraam. Nou sorry hoor je mag mijn baarmoeder zo hebben maar dat gaat nu eenmaal niet
hmmm mja t is jouw mening iddquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee iemand had een miskraam. Nou sorry hoor je mag mijn baarmoeder zo hebben maar dat gaat nu eenmaal niet
Lekkor. Ik heb dorst maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*glaasje roosvicee geeft*
mijn ex en ik hebben er ook 2 gehadquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zo fijn zijn dat soort dingen niet mistig, vooral niet voor mensen die het supergraag willen.. beetje respect
ik moet ook lopen eigenlijk mja..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekkor. Ik heb dorst maarwil niets voor me pakken
ik vond t nogal rude wat dat huillie gedeelte betreft.. snap best dat je t kent, maar zoiets is gewoon verdomde heftig.. dat iemand absoluut geen kinderen wil heb ik totaal geen moeite mee.. mja.. goed, je snapt me.. geen woorden meer aan vuil maken nuquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn ex en ik hebben er ook 2 gehad
daarom schreef ik ook dat ik het te goed ken.
het kwam misschien verkeerd over sorry daarvoor
Goeden zaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef krokdown het volgende:
ik kan geen kinderen krijgen door mijn zaad, hoe vind je die?
daar lag het bij mij niet aan, wel aan een paar externe factoren bij ons samen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:55 schreef krokdown het volgende:
ik kan geen kinderen krijgen door mijn zaad, hoe vind je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |