Pekelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar die ham die vergaat, wat moet ik er dan mee doen nadat ik klaar ben? Of denk je dat het goed komt als ik deze invries en weer ontdooi wanneer nodig?
Omdat ze die 10-tallen tenenkrommende kuttopics van jouw nu ook weleens zat zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoezo heeft dit topic zo veel views
Dit gaat over vrouwenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Omdat het woord "zusje" in de titel staat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Niet boos wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef seasick_john het volgende:
Ik heb een fleshlight en daarmee vermaak ik mij prima onder de douche. Ik vind het gewoon niet normaal dat dit gebeurt, dat mag toch? Het lijkt hier godver altijd wel dat wanneer ik hier iets post het weer zo gedraaid wordt dat ik degene ben die knettergek is hier.
Niet huilen, het komt wel goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef seasick_john het volgende:
Ik ben ook niet boos, ik ben teleurgesteld.
JA zie een flink aantal posts terug.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef Akwasi het volgende:
Heeft iemand al voorgesteld om een camera op te hangen?
Hete kraan bedoel jequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef superdrufus het volgende:
Gewoon elke keer in de keuken de koude kraan opendraaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |