quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar je zat vast al op mij te wachten.
Dat doe ik nu alsnogquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voorkom even dat de restdoet
.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij staat echt superleukheb er ook 1 van Karen Millen aangehad, die was ook prachtig... maar 225 euro
en ze hadden mijn maat niet meer.
edit: deze[ afbeelding ]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Ml-etje op 03-12-2011 20:38:54 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Flip in hairquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ik snap inmiddels na wat doorzoeken waarom, het is een bandje dat je om je hoofd doet en dan haal je je eigen haar er overheen.
Het schijnt wel echt haar te zijn.. kan maar dan is het eigen haar eens tuk doffer.
Tot op de schouders. Bij jou is het anders ja als ik me de laatste foto goed herinner.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Flip in hairheb ik ook, maar bij mij glimt het lang niet zo.
Hoe kort is het eigen haar van die persoon? Want als je eigen haar langer is, zit het meteen heel anders.
Het kan ook zijn dat het nog doffer wordt als je het vaker draagt en wastquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tot op de schouders.
Ik ga haar maar weer even weghalenondanks dat ze zelf op inet gooit hoeft ze hier niet te blijven tenslotte
Ja mijn eigen haar is tot net over de schouders nu. Ik heb die flip in gekregen van mijn ouders omdat mijn haar heel kort moest. Toen had ik mijn eigen haar steil, en van die flip in een frans staartje zodat je niet zag waar mijn eigen haar ophield.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tot op de schouders. Bij jou is het anders ja als ik me de laatste foto goed herinner.
Je eigen haar is nu toch ook al een eind?
Ik ga haar maar weer even weghalenondanks dat ze zelf op inet gooit hoeft ze hier niet te blijven tenslotte
Ah slimme oplossing!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja mijn eigen haar is tot net over de schouders nu. Ik heb die flip in gekregen van mijn ouders omdat mijn haar heel kort moest. Toen had ik mijn eigen haar steil, en van die flip in een frans staartje zodat je niet zag waar mijn eigen haar ophield.
Lust ze broccoli?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
quote:
quote:
Niet? Dan heb jij aardig volume van jezelf zeg! /jaloersquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou zeggen, je mag de mijne hebben, maar ik heb geen föhn
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb eens een fohn gekregen op mijn verjaardag... die heb ik echt serieus 3 jaar gehad en nog nooit gebruikt
Jij ook al?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom de kruidvatverkoopster meneer tegen me zei!
Het komt er niet eens in zelfs 3 keer permanenten werkt nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik wel willen, maar dat zakt er in 10 minuten weer uit.
Met van die ionen die je haar zacht maken? Ik heb de simpele versie van deze, maar mijn haar zit mooier ern gladder als ik niet föhn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja definitief, deze wordt het.
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met van die ionen die je haar zacht maken? Ik heb de simpele versie van deze, maar mijn haar zit mooier ern gladder als ik niet föhn.
Het is wel een goede föhn. Zou er toch nog eens over nadenken als je echt volume zoekt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik maakte een grapjedit ding toont als buitenaards
Wat is de strekking van het verhaal? En dat ik de crisis heel erg merk wil niet zeggen dat ik er bang voor ben hoor. Zolang ik te eten heb en een dak boven m'n hoofd maak ik me geen zorgen en als dat in gevaar zou komen dan ga ik wat anders doen. Ik maak me eigenlijk nooit zorgen om geld. Als ik veel heb, geef ik veel uit en als ik minder heb, dan heb ik prioriteiten. En dus loop ik in kleren van vorige jaren en dat kan prima. Maar ik ga nog wel op reis. Als dat niet meer zou kunnen zou ik wel echt balen, maar dan is het dus tijd om na te denken over manieren om meer geld te vergaren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Voor wie bang is voor de crisis: in de volkskrant van vandaag staat een uitstekend artikel over de voordelen van een recessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copyright VK uiteraard.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Geen last van filesquote:
Nogal ja. Verder vind ik jouw instelling goed, dat je er niet bang voor bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat je daar blij van wordt? Bedoel je dat?
Als je ziet waar je nu je geld aan uit geeft heb ik ook geen angst hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Nogal ja. Verder vind ik jouw instelling goed, dat je er niet bang voor bent.
Inhakend op het artikel, in de DDR missen ze de gezelligheidsspelletjes en zelfgemaakte verjaardagscadeaus. Vroeger was er creativiteit nodig voor een verjaardag, nu geld. Minder drinken deden ze daar niet, want alcohol was een eerste levensbehoeftes en iedereen kon het betalen.
Ik denk dat je zorgen maken om je hypotheek en/of je de school van je kinderen nog wel kan betalen behoorlijk stressvol kunnen zijn en stress maakt niet gelukkig. Ik weet niet hoor, ik maak me niet zo druk, maar ik kan me voorstellen dat als ik bv de verantwoording zou hebben over kinderen of personeel, dat de crisis me dan best ongelukkig zou maken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
Je leert denk ik gelukkig te zijn met wat je hebt in plaats van ongelukkig door wat je niet hebt.
Job, die had pas echt een crisis.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef loveli het volgende:
Job uit de bijbel. Ik denk dat Cohen z'n hypotheek voorlopig nog wel kan opbrengen.
Niet kunnen opbrengen van hypotheek is in veel gevallen het gevolg van hebzucht, op 2 inkomens maximaal lenen om ook nog de badkamer en keuken te financieren. Graag tekenen bij het kruisje. Dan raken ze zwanger, maar zij (m/v) (de meerderheid van de vrouwen wil toch minderen als er gezinsuitbreiding komt) kan niet minder werken omdat er anders niet genoeg inkomen is. Heb voor de crisis al verschillende gevallen gezien waar dat spanningen opleverde. Kast van een huis, mooi plaatje naar buiten en geen geld voor vakantie.
En dan is men niet gelukkig en moet men scheiden, het huis verkocht etc en dat kost ook klauwen met geld...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]spijker op zijn kop Li!
Heb al meerdere stellen in omg. die echt letterlijk op een houtje bijten.
Maar nu noem je voorbeelden die zeker zullen voorkomen, maar vaak heeft hebzucht er ook niet veel mee te maken. Bijvoorbeeld: mensen hebben een huis gekocht van rond de 2,5 ton. Daar heb je in Nederland al niet eens heel veel voor, dat kan je in ieder geval geen kast van een huis noemen. 1 van de twee raakt baan kwijt. Ze raken in problemen. Komt m.i. geen hebzucht aan te pas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef loveli het volgende:
Job uit de bijbel. Ik denk dat Cohen z'n hypotheek voorlopig nog wel kan opbrengen.
Niet kunnen opbrengen van hypotheek is in veel gevallen het gevolg van hebzucht, op 2 inkomens maximaal lenen om ook nog de badkamer en keuken te financieren. Graag tekenen bij het kruisje. Dan raken ze zwanger, maar zij (m/v) (de meerderheid van de vrouwen wil toch minderen als er gezinsuitbreiding komt) kan niet minder werken omdat er anders niet genoeg inkomen is. Heb voor de crisis al verschillende gevallen gezien waar dat spanningen opleverde. Kast van een huis, mooi plaatje naar buiten en geen geld voor vakantie.
Maar blijft wel beleggen met geleend geld inderdaad. Lastig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Laureline het volgende:
Plus dat indertijd de helft van Nederland zo'n geweldige beleggingshypotheek is aangepraat door de 'experts'. Daar kan je die mensen zelf toch moeilijk de schuld van geven.
Oeh! Dat klinkt als een goed sprookje!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Laureline het volgende:
Was Job niet dat experiment, tussen de duivel en god? Dat ze hem testten door hem de ene naar de andere ramp te geven, vanwege hun weddenschap dat hij zijn geloof wel op zou geven als het slecht genoeg ging?
Als je zo'n 10 jaar geleden naar je oude vertrouwde Rabobankje ging, dan kreeg je gewoon zo'n beleggingshypotheek voorgeschoteld als best passend en aangezien de meeste mensen zich maar tot op zekere hoogte verdiepen in zaken waarin ze in hun ogen meer capabele mensen vertrouwen, hebben nu zoveel mensen dit soort hypotheken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar blijft wel beleggen met geleend geld inderdaad. Lastig.
Inderdaad, sterker nog 2 jaar geleden deden ze dat nog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zo'n 10 jaar geleden naar je oude vertrouwde Rabobankje ging, dan kreeg je gewoon zo'n beleggingshypotheek voorgeschoteld als best passend en aangezien de meeste mensen zich maar tot op zekere hoogte verdiepen in zaken waarin ze in hun ogen meer capabele mensen vertrouwen, hebben nu zoveel mensen dit soort hypotheken.
Yep maar mijn ex en ik waren er zo tegen, wij hebben toen, tegen alle experts in... een spaarhypotheek genomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zo'n 10 jaar geleden naar je oude vertrouwde Rabobankje ging, dan kreeg je gewoon zo'n beleggingshypotheek voorgeschoteld als best passend en aangezien de meeste mensen zich maar tot op zekere hoogte verdiepen in zaken waarin ze in hun ogen meer capabele mensen vertrouwen, hebben nu zoveel mensen dit soort hypotheken.
Mobiel vanuit bed typt zo rotquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar nu noem je voorbeelden die zeker zullen voorkomen, maar vaak heeft hebzucht er ook niet veel mee te maken. Bijvoorbeeld: mensen hebben een huis gekocht van rond de 2,5 ton. Daar heb je in Nederland al niet eens heel veel voor, dat kan je in ieder geval geen kast van een huis noemen. 1 van de twee raakt baan kwijt. Ze raken in problemen. Komt m.i. geen hebzucht aan te pas.
En zo heb je natuurlijk tal van situaties waarin mensen in de problemen komen buiten hun schuld.
Verhaal van Job uit de bijbel ben ik vergeten. Wassie zielig, ja?
Nieuwe woning kopen betekend oude verkopen, oh shit die PL en wat het huis minder waard geworden is!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:48 schreef Laureline het volgende:
Dus nee, ik denk niet dat de ergste slachtoffers de stellen zijn die aanvankelijk niet in een huis van 160.000 euro wilden wonen, maar de mensen die met de hun aangesmeerde hypotheken het piramidesysteem nog in stand hielden. En die worden nu gestraft voor hun (daar issie weer, net als bij Job) geloof. De stellen waar jij het over hebt kunnen immers altijd nog een kleinere woning kopen, maar de echte slachtoffers van de beleggingshypotheken (en aanverwante geweldige aanbiedingen) hebben nu geen huis, een aandelenpakket (door de professionals van je bank belegd!) met een waarde van 0 euro, èn een enorme schuld omdat ze hun lening (waar ze dat pakket voor kochten ipv hun bakstenen) niet meer af kunnen betalen.
Persoonlijke Lening.quote:
Korset zit in de jurkquote:
Ik plan die dingen nooit zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag toch wel een keertje overslaan? (die beugel dan hé)
Tja... Ook uit dat artikel:quote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/e(...)dupe-van-crisis.html
That's us.
Onder de 300.000 betekent dus ook huizen van boven de 200.000/250.000. Dat vind ik (afhankelijk van waar in NL je woont) sowieso al geen goedkope huisjes.quote:Het zou vooral gaan om woningen onder de 300.000 euro.
Nee, tuurlijk is dat onhandig. Alleen vind ik dat artikel 'jonge huizenbezitters onder de ¤300.000' niet echt representatief klinken ofzo. Bij jonge huizenbezitters denk ikzelf tenminste niet aan mensen met huizen ruim boven de twee ton. Maar eerder mensen zoals jullie en wijzelf bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 00:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ons huis is onder de 200k.
We konden (en kunnen) het gemakkelijk betalen, alleen verkoop zonder flink verlies, zit er niet meer in. En dat is best onhandig.
SPOILER: want iedereen slaapt en anders valt het zo opOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
Je leert denk ik gelukkig te zijn met wat je hebt in plaats van ongelukkig door wat je niet hebt.
Job, die had pas echt een crisis.
quote:Op zondag 4 december 2011 04:36 schreef Amsel het volgende:
Terecht.SPOILER: want iedereen slaapt en anders valt het zo opOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Als ik 's morgens intensief ga sporten eet ik tegenwoordig voor het sporten een banaan en erna een combinatie van sneller en langzame suikersf. En veel drinken!quote:Op zondag 4 december 2011 08:15 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen! Met veel tegenzin een flink ontbijt aan het wegstouwen in de hoop dat ik straks na het lopen niet opnieuw de rest vd dag misselijk ben / voor pampus lig. Zonde van mn zondag.
Lekker! Geniet ervan.quote:
Als je het in je eentje kan betalen is het idd primaquote:Op zondag 4 december 2011 09:43 schreef Laureline het volgende:
Kopen of huren blijft toch gewoon een afweging wat in jouw geval het voordeligste is? Destijds was dat voor mij kopen: met wat ik aan aflossing + rente betaalde kon ik als starter een 5-kameretage bewonen, en zelf kiezen uit appartementen door de hele stad, als ik voor exact datzelfde bedrag ging huren kwam ik misschien ooit in een 1-kamerwoning terecht na een wachttijd van jaaaaaren.
Met 'de markt' kan je je dus net zo goed niet bezig houden, dat valt toch niet te voorspellen. Als ik één ding heb geleerd, is het dat van alle adviezen en tips ongeveer 80% nergens op blijkt te slaan laterDus ik zou gewoon je eigen plan trekken, Puff!
Eens. En het is ook best mogelijk dat de beleggingshypotheekklemzitters over 20 jaar spekkoper blijken.quote:Op zondag 4 december 2011 09:43 schreef Laureline het volgende:
Kopen of huren blijft toch gewoon een afweging wat in jouw geval het voordeligste is? Destijds was dat voor mij kopen: met wat ik aan aflossing + rente betaalde kon ik als starter een 5-kameretage bewonen, en zelf kiezen uit appartementen door de hele stad, als ik voor exact datzelfde bedrag ging huren kwam ik misschien ooit in een 1-kamerwoning terecht na een wachttijd van jaaaaaren.
Met 'de markt' kan je je dus net zo goed niet bezig houden, dat valt toch niet te voorspellen. Als ik één ding heb geleerd, is het dat van alle adviezen en tips ongeveer 80% nergens op blijkt te slaan laterDus ik zou gewoon je eigen plan trekken, Puff!
Niet echt. Een deel van de C1000's blijft C1000, een deel van de keten wordt opgedoekt. (De rode C1000's blijven C1000, de oranjes worden óf rood, óf jumbo, óf verkocht)quote:Op zondag 4 december 2011 09:49 schreef MarMar het volgende:
@ Puff naar ik begreep blijft de c1000 gewoon op dezelfde manier, maar worden ze alleen eigendom van Jumbo.
Die wilde ik nog even quoten. Heel waar. Beide.quote:Op zondag 4 december 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
Verder denk ik dat mensen een heel ander beeld zouden hebben van de crisis als het hebben van minder winst niet steeds "verlies" genoemd zou worden en vind ik het meer dan belachelijk dat alles aan "economie" opgehangen wordt. Middelen om te overleven zijn er meer dan zat, geld is allang niet meer slechts een ruilmiddel meer en dáár gaat het fout imho.
Tot zo ver mijn twee centen..
Van die 2 Jumbo's bij jou gaat er waarschijnlijk eentje weg, zeggen de wandelgangen.quote:Op zondag 4 december 2011 10:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Je de rooie c1000 blijven? JoepieAnders hebben we ineens 3 jumbo's, beetje teveel van het goede.
Amsel! Goedzo
Waar kan je (online) zien wat voor C1000 je hebt? Want ik wil hem eigenlijk wel houden, de aanbiedingen zijn wel tof vaakquote:Op zondag 4 december 2011 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet echt. Een deel van de C1000's blijft C1000, een deel van de keten wordt opgedoekt. (De rode C1000's blijven C1000, de oranjes worden óf rood, óf jumbo, óf verkocht)
met jouw logica had ik nu nog steeds niet een woning moeten kopenquote:Op zondag 4 december 2011 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Jullie sterken me in ons plan niet te kopen tot we samen werken. Eerst lekker huren lijkt me veel beter.
Sowieso wilden we niet op de top van ons salaris zitten, maar met twee zit je een stuk veiliger.
Lijstje van gister
O/L: dubbele boterham speculoos en kruidnoten, twee zachtgekookte eitjes
T: mandarijntjes, appel
T: handje kruidnootjes
D: biefstuk (van de c1000, best een mooi stuk vlees, jammer dat die winkel verdwijnt), gestoomde bloemkool en gekookte aardappels
T: custardvla met bitterkoekjes
T: door de film wilde ik geen extra T
We willen in Utrecht wonen hè, dat scheelt.quote:Op zondag 4 december 2011 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
met jouw logica had ik nu nog steeds niet een woning moeten kopen![]()
Het hangt er gewoon heel er vanaf hoeveel je verdient, hoeveel je te kopen woning kost en hoeveel salarisgroei er de komende jaren inzit.
/spuit elf.
Ik ga maar ff koffie regelen![]()
![]()
Geen idee. Je kan het je C1000 vast wel vragen.quote:Op zondag 4 december 2011 10:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar kan je (online) zien wat voor C1000 je hebt? Want ik wil hem eigenlijk wel houden, de aanbiedingen zijn wel tof vaak.
Als Fok een 'like' knop had gehad ....quote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef sigme het volgende:
Zal ik nog eens vertellen over mijn koophuis? Dat toen ik via een webtooltje bij verschillende notarissen een offerte opvroeg obv de koopprijs van het huis is een mailtje terugkreeg van eentje met de tekst "gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox"?
quote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef sigme het volgende:
Zal ik nog eens vertellen over mijn koophuis? Dat toen ik via een webtooltje bij verschillende notarissen een offerte opvroeg obv de koopprijs van het huis is een mailtje terugkreeg van eentje met de tekst "gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox"?
Nu je het zegtquote:
Nee, is ipv en. Ook al gecorrigeerd, maar ik type echt verschrikkelijk vandaagquote:
Soft en emo???? Dat is sooooooo not me.quote:Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef _aurum_ het volgende:
realiseer me net dat ik over Co gedroomd heb
Iets met het feit dat ze altijd van die softy emo muziekjes op d'r FB plaatst. /lekker logisch
Zal ik nog eens vertellen over mijn koophuis? Dat toen ik via een webtooltje bij verschillende notarissen een offerte opvroeg obv de koopprijs van het huis en een mailtje terugkreeg van eentje met de tekst "gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox"?
Zal ik nog eens vertellen over mijn koophuis? Dat toen ik via een webtooltje bij verschillende notarissen een offerte opvroeg obv de koopprijs van het huis en een mailtje terugkreeg van eentje met de tekst "gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox"?
Ik val weer even binnen om dat te seconden.quote:Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef conleche het volgende:
Ik vind het sws echt enorm goed van je! Het is echt belachelijk ver, 17 km. hardlopen!
volgens je muziekjes welquote:Op zondag 4 december 2011 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Soft en emo???? Dat is sooooooo not me.
Hahaquote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Laureline het volgende:
Wow Vik, dat is ongelooflijk goed! Ga je bij de komende CPC de halve matathon doen? Lekker rustig lopen, wel andere koek dan de lagere afstanden (bij de 1 kilometer zag ik een stoet moeders met kinderwagens naast hun 'rennende' kind wandelen)
Afgeprijsde etenswaren van de appie: bloemkool, kiprollade, kipreepjes, champies, smoothie.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom een baaldag Nallie?
Je zit vrij hoog in suiker door je fruit, dat schijnt je ook wat meh te kunnen maken.
Pure choco, blijft zo lekker.
Heb honger dus die 2 kg hutspot straks gaat wel op
35%, wat gaat u kopen ?
Kun je zo wat aan doen hoor, zeker in deze tijd van het jaarquote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef MarMar het volgende:
lol Vik, maar wat een prestatie zeg!!!
Ik word blij van marktplaatsmensen vinden mijn kleren blijkbaar leuk.
ik vind het van sommige dingen ook bijna jammer dat ze nu te groot zijn![]()
Lekker!quote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Afgeprijsde etenswaren van de appie: bloemkool, kiprollade, kipreepjes, champies, smoothie.
Die moet je in de groene kliko doenquote:
Sperziebonen met spekjes en kruidenboter zijn goddelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind dat idd ook lekker LauMaar vriendje lust niet zo graag spek
Met sperziebonen vind ik dat ook lekker! Oh en voor sperziebonen helpt het ook om er knoflookolie en stukjes tomaat doorheen te husselen en nog even door te warmen
Veel spannender dan gewoon gekookte groenten
Yoghurt, melk en twee eieren op. Is dat genoeg?quote:Op zondag 4 december 2011 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!
Vik, zo'n 1000 kcal kan wel kloppen hoor!
Heb gisteren op de hometrainer ook zoiets aangetikt en dan moet je inderdaad wat meer eten. Denk je aan je eiwitjes?
Vlees bevat ook veel eiwitten...quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yoghurt, melk en twee eieren op. Is dat genoeg?.
Wordt het aantal calorieën dat je verbrandt niet mede bepaald door je gewicht? Ik heb mijn gewicht nooit opgegeven, dus hoe kan Nike+ dat weten?
Oh OK.quote:Op zondag 4 december 2011 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vlees bevat ook veel eiwitten...
Het is natuurlijk een indicatie.. hoe zwaarder hoe meer kcal.
Maar 1000 is echt niet overdreven, ze rekenen natuurlijk ook de tijd mee.
Stel dat je er 2 uur over hebt gedaan dan zit je in rust al op bijv. 200
In de aardappelpuree, koffie, sausjes... heb altijd een voorraadje staan.quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
spekjes kan inderdaad ALTIJD
en room ook
Heb alleen banaan en abrikozen gehad, peer overgeslagen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom een baaldag Nallie?
Je zit vrij hoog in suiker door je fruit, dat schijnt je ook wat meh te kunnen maken.
Pure choco, blijft zo lekker.
Heb honger dus die 2 kg hutspot straks gaat wel op
35%, wat gaat u kopen ?
Je moet eens bij die toko tegenover onze buurtsoos/super wat indische balletjes halen, en dan heel veel saus erbij vragen. Dan zijn je sperziebonen pas lekker!quote:Op zondag 4 december 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Bak tomatensaus over je groente heen helpt ook. Of satesaus.
was het wel lekker?quote:Op zondag 4 december 2011 17:44 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje
O: havermout met krentjes en kaneel
S: bodycombat
L: pasta met tomatensaus met tonijn/olijven/peterselie
T: puddingbroodje
T: oliebol
D: ik denk dat ik maar de broccoli ga opeten
ik ben daar nog nooit geweest. Aanrader dus?quote:Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je moet eens bij die toko tegenover onze buurtsoos/super wat indische balletjes halen, en dan heel veel saus erbij vragen. Dan zijn je sperziebonen pas lekker!
Mijn meneer maakt 't sausje nu na, dan eten we het met vegaballetjes.
Oh wow, wat een prutlijstjequote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Xennia het volgende:
L: kaasbroodje uit de oven met glaasje jus
T: 2 gekookte eieren met rookvlees
D: pizza
T: kwark
T: ?
Ik ben tevreden over mijn (leen-) BeBook!quote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef loveli het volgende:
Geen idee of het een goede deal is:
BeBook 5" e-reader voor 107 euro incl. btw en verzenden.
• 1 bierquote:Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb zondags ontbijt gemaakt op verzeok van liefste: Hondurees ontbijt.
• gebakken (gepureerde) bruine bonen met 1 uitje, knoflook en komijn
• 6 kleine worstjes
• gebakken ei met tomaat & paprika & tabasco & komijn
• gebakken banaan
• koffie
Ik kwam pas heeeel laat uit mijn bed met buikpijn en heb niets nuttigs gedaan. Gisteren hebben we gegourmet en heb ik een vleesoverdosis binnen gekregen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh wow, wat een prutlijstje. Komt dat?
't Is een beste toko, maar ik ben natuurlijk indo (onwijs goed te zien hèquote:Op zondag 4 december 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben daar nog nooit geweest. Aanrader dus?
Eten is weer op. Mocht ook een blikje cola van mezelf maar merk dat de verslaving alweer voorbij is. Tis ook alles of niks bij mij.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
Eet lekker veel en gezond Phaidra, maar kijk toch een beetje uit met hoeveelheden troep tijdens je zwangerschap! Je lijf werkt toch ineens chemisch heel anders, vier tompoezen achter elkaar wegwerken kan dus moeiteloos, maar je vetcellen slaan alles ook op als een razende...en daarna zit je met de gebakken peren, of Surinaamse kont! Ik strijd nu, na al die jaren nog steeds tegen de handgreepjes
quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
Is wel waar... een zwangere vrouw moet maanden kunnen overleven, de man die erbij hoort hoeft het alleen maar uit te houden tot 'ie dat beest waar 'ie achteraan jaagt heeft gevangen.
*insert mental picture van Mr Phaidra die achter een hert/everzwijn/konijn aan jogt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent de lunch vergeten op te schrijven. D klinkt heerlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heb ik niet een hele beroerde dag:
Pre-O: banaan
S: RPM
O: kom havermoutpap
T: handje pepernoten, 4 schuimpjes
T: 2 olijven, 3 stukjes ciabatta met pesto
D: groentensoepje, rosbief met sjalotjes, gebakken krieltjes en Griekse salade, mini-viennetta
Ik vind m niet gek voor het weekend.
Sluit me hierbij aanquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent de lunch vergeten op te schrijven. D klinkt heerlijk.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:50 schreef conleche het volgende:
Mijn sporten gaat ook niet!! Te druk. Wel veel sjouwwerk, dus dat compenseert een beetje, maar toch. Morgen een beetje vrij, dan misschien weer een klein hardloopje doen. 's Avonds ga ik hier heen. Ben benieuwd.
Dit was mijn dag:
O: gekookt eitje, 2 crackers filet A.
L en T's: 4 of 5 crackers filet A.
T: bakje verse ananas
T: wodka met klein beetje chips
D: Thaise curry en iets met veel groenten
T: glas melk
Leuk hotelletje?quote:Op maandag 5 december 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb wel zin in het congres
Alleen beetje jammer dat het in Groningen is.
quote:Op maandag 5 december 2011 05:30 schreef _aurum_ het volgende:
Hier nog 1 die voor de wekker wakker is![]()
Puff wat is pluchting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hagel en natte sneeuwquote:
Naast het congrescentrumquote:
Oh ik heb een hele mooie zonsopgang.quote:
Ik zat midden in een hagelbui.quote:
En geld om vergeten zaken te kopenquote:Op maandag 5 december 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe is het vandaag met je knieen Vik? Tof trouwens dat je zo ver kunt lopen!
@sjaapje: wat voor ontslagbrieven? Moet jij mensen ontslaan of neem je ontslag?
@amsel: paspoort. Meer heb je niet nodig. Oja, en vliegticket.
ontslaan uit het ziekenhuis, neem ik aan. Patienten.quote:Op maandag 5 december 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 08:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ik heb een hele mooie zonsopgang.
Medicatie en aangepaste hulpmiddelen (steunzolen, beugels) zijn ook wel handig om mee te nemen. En telefoon.quote:Op maandag 5 december 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
Is nog afwachten, maar zeg er wel nom uitquote:
Nog niet. Het probleem is dat als ik reis ik niet boodschappen kan doen in het weekend. Maar, ik ga vanmiddag even nadenken over wat ik deze week moet eten en proberen in ieder geval tot vrijdag eten in huis te hebben. En nog maar 2 weken, en dan ga ik al naar duitsland voor kerst, dus dat valt ook wel mee...quote:Op maandag 5 december 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
Jag, heb je een pva om de winter vrolijk door te komen? Je hebt het zo druk met werk en reizen, dat je zelf zo bij inschiet.
Ik zag een Nike+ sync van 17km voorbij komen,quote:Op maandag 5 december 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Met mn knie gaat het ruk. Gisteren moest ik na 8 km ff wachten voor het stoplicht en toen voelde ik hem al flink. Tijdens het lopen zelf ging het wel weer maar als ik moest stoppen au au au. Trappen lopen is niet tof atm. Probeer hem deze week zo min mogelijk te belasten en dan zie ik over 2 weken wel weer hoe t dan gaat. Echt stom dat ik doorging![]()
We mogen vandaag een uur eerder weg en ik heb een cadeautje gehad. Chocoletter ws
Ik mag wsch 1.5 uur eerder beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zag een Nike+ sync van 17km voorbij komen,
Jammer dat je knie er nu zo onder moet lijden.
Ik mag trouwens ook uur eerder weg
*boks!quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef Perruche het volgende:
Aaah ok. Ik krijg nietsniet eens een chocoladeletter
Tof!quote:Op maandag 5 december 2011 13:38 schreef _aurum_ het volgende:
ik mag om 1500 al de deur uit om de files voor te zijn
Ik onthou hem als optiequote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
Gewoon pepernoten teruggooien en massaal alle sinterklaasliedjes zingen die jullie kennen.
Hou ons niet langer in spanning!!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
Haha, mag iedereen eerder weg. Dan is het niet speciaal meer. Heb mn letter nog niet uitgepakt. Enerzijds hoop ik dat t melk is want lekker en anderzijds hoop ik op puur want vies en dus goed voor de lijn
.
quote:Op maandag 5 december 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
Haha nallie
Niet goed van je knie trouwens vik... hopelijk trekt het snel weg!
quote:Op maandag 5 december 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Tis zo'n speciaal versierd ding vd banketbakker, zit wel goed dus.
SPOILER: want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 05-12-2011 14:56:47 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leuk Perr! Die laatste heb ik ook. Wel vrij zware kost hoor!quote:Op maandag 5 december 2011 14:40 schreef Perruche het volgende:
ik heb mijn pa gevraagd 2 boeken te bestellen in Deutschland
In Duitsland (amazon.de) beiden 21 euro, in Nederland (bol.com) 29 en 34 euro...
Plenty en On Food and CookingLeesvoer, letterlijk
.
Zware kostquote:Op maandag 5 december 2011 14:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leuk Perr! Die laatste heb ik ook. Wel vrij zware kost hoor!
Ik sta altijd weer versteld van jouw soepjes/gerechten, maar het klinkt nog lekker ookquote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: gekookt eitje, 2x beschuit met boter en hagelslag
L: kabeljauwsoepje (scheut water, scheut kikkoman, scheut ketjap manis, lik sambal, scheut gembersiroop samen met kabeljauw 2 minuten nuken. Simpel maar lekker. Natuurlijk nog veel lekkerder te maken met bosuitjes, koriander of andere groenten, maar die had ik nu even niet)
T: stuk meloen
T: wodka, chips
D: Thais kliekje
T's: géén idee. Vast drank en pepernoten.
Goh, gezelligquote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef Nallie het volgende:
Oh en waren geen schuimpjes![]()
Wel banketstaaf, gevulde speculaas en chocola, maar dat mag ik niet (melk en zuks)
Dus goed voor de slankie!!!
En er werd ook niet gezongen. Meer een depri speech over de gevolgen van crisis voor de zorg enzo...
Ja echt hequote:
Oh die laatste heb ik ook ja! Maar nog geen tijd gehad om te lezen helaasquote:Op maandag 5 december 2011 14:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leuk Perr! Die laatste heb ik ook. Wel vrij zware kost hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |