quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar je zat vast al op mij te wachten.
Dat doe ik nu alsnogquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voorkom even dat de restdoet
.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij staat echt superleukheb er ook 1 van Karen Millen aangehad, die was ook prachtig... maar 225 euro
en ze hadden mijn maat niet meer.
edit: deze[ afbeelding ]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Ml-etje op 03-12-2011 20:38:54 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Flip in hairquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ik snap inmiddels na wat doorzoeken waarom, het is een bandje dat je om je hoofd doet en dan haal je je eigen haar er overheen.
Het schijnt wel echt haar te zijn.. kan maar dan is het eigen haar eens tuk doffer.
Tot op de schouders. Bij jou is het anders ja als ik me de laatste foto goed herinner.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Flip in hairheb ik ook, maar bij mij glimt het lang niet zo.
Hoe kort is het eigen haar van die persoon? Want als je eigen haar langer is, zit het meteen heel anders.
Het kan ook zijn dat het nog doffer wordt als je het vaker draagt en wastquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tot op de schouders.
Ik ga haar maar weer even weghalenondanks dat ze zelf op inet gooit hoeft ze hier niet te blijven tenslotte
Ja mijn eigen haar is tot net over de schouders nu. Ik heb die flip in gekregen van mijn ouders omdat mijn haar heel kort moest. Toen had ik mijn eigen haar steil, en van die flip in een frans staartje zodat je niet zag waar mijn eigen haar ophield.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tot op de schouders. Bij jou is het anders ja als ik me de laatste foto goed herinner.
Je eigen haar is nu toch ook al een eind?
Ik ga haar maar weer even weghalenondanks dat ze zelf op inet gooit hoeft ze hier niet te blijven tenslotte
Ah slimme oplossing!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja mijn eigen haar is tot net over de schouders nu. Ik heb die flip in gekregen van mijn ouders omdat mijn haar heel kort moest. Toen had ik mijn eigen haar steil, en van die flip in een frans staartje zodat je niet zag waar mijn eigen haar ophield.
Lust ze broccoli?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
quote:
quote:
Niet? Dan heb jij aardig volume van jezelf zeg! /jaloersquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou zeggen, je mag de mijne hebben, maar ik heb geen föhn
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb eens een fohn gekregen op mijn verjaardag... die heb ik echt serieus 3 jaar gehad en nog nooit gebruikt
Jij ook al?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom de kruidvatverkoopster meneer tegen me zei!
Het komt er niet eens in zelfs 3 keer permanenten werkt nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou ik wel willen, maar dat zakt er in 10 minuten weer uit.
Met van die ionen die je haar zacht maken? Ik heb de simpele versie van deze, maar mijn haar zit mooier ern gladder als ik niet föhn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja definitief, deze wordt het.
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met van die ionen die je haar zacht maken? Ik heb de simpele versie van deze, maar mijn haar zit mooier ern gladder als ik niet föhn.
Het is wel een goede föhn. Zou er toch nog eens over nadenken als je echt volume zoekt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik maakte een grapjedit ding toont als buitenaards
Wat is de strekking van het verhaal? En dat ik de crisis heel erg merk wil niet zeggen dat ik er bang voor ben hoor. Zolang ik te eten heb en een dak boven m'n hoofd maak ik me geen zorgen en als dat in gevaar zou komen dan ga ik wat anders doen. Ik maak me eigenlijk nooit zorgen om geld. Als ik veel heb, geef ik veel uit en als ik minder heb, dan heb ik prioriteiten. En dus loop ik in kleren van vorige jaren en dat kan prima. Maar ik ga nog wel op reis. Als dat niet meer zou kunnen zou ik wel echt balen, maar dan is het dus tijd om na te denken over manieren om meer geld te vergaren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Voor wie bang is voor de crisis: in de volkskrant van vandaag staat een uitstekend artikel over de voordelen van een recessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copyright VK uiteraard.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Geen last van filesquote:
Nogal ja. Verder vind ik jouw instelling goed, dat je er niet bang voor bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat je daar blij van wordt? Bedoel je dat?
Als je ziet waar je nu je geld aan uit geeft heb ik ook geen angst hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Nogal ja. Verder vind ik jouw instelling goed, dat je er niet bang voor bent.
Inhakend op het artikel, in de DDR missen ze de gezelligheidsspelletjes en zelfgemaakte verjaardagscadeaus. Vroeger was er creativiteit nodig voor een verjaardag, nu geld. Minder drinken deden ze daar niet, want alcohol was een eerste levensbehoeftes en iedereen kon het betalen.
Ik denk dat je zorgen maken om je hypotheek en/of je de school van je kinderen nog wel kan betalen behoorlijk stressvol kunnen zijn en stress maakt niet gelukkig. Ik weet niet hoor, ik maak me niet zo druk, maar ik kan me voorstellen dat als ik bv de verantwoording zou hebben over kinderen of personeel, dat de crisis me dan best ongelukkig zou maken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
Je leert denk ik gelukkig te zijn met wat je hebt in plaats van ongelukkig door wat je niet hebt.
Job, die had pas echt een crisis.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef loveli het volgende:
Job uit de bijbel. Ik denk dat Cohen z'n hypotheek voorlopig nog wel kan opbrengen.
Niet kunnen opbrengen van hypotheek is in veel gevallen het gevolg van hebzucht, op 2 inkomens maximaal lenen om ook nog de badkamer en keuken te financieren. Graag tekenen bij het kruisje. Dan raken ze zwanger, maar zij (m/v) (de meerderheid van de vrouwen wil toch minderen als er gezinsuitbreiding komt) kan niet minder werken omdat er anders niet genoeg inkomen is. Heb voor de crisis al verschillende gevallen gezien waar dat spanningen opleverde. Kast van een huis, mooi plaatje naar buiten en geen geld voor vakantie.
En dan is men niet gelukkig en moet men scheiden, het huis verkocht etc en dat kost ook klauwen met geld...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]spijker op zijn kop Li!
Heb al meerdere stellen in omg. die echt letterlijk op een houtje bijten.
Maar nu noem je voorbeelden die zeker zullen voorkomen, maar vaak heeft hebzucht er ook niet veel mee te maken. Bijvoorbeeld: mensen hebben een huis gekocht van rond de 2,5 ton. Daar heb je in Nederland al niet eens heel veel voor, dat kan je in ieder geval geen kast van een huis noemen. 1 van de twee raakt baan kwijt. Ze raken in problemen. Komt m.i. geen hebzucht aan te pas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef loveli het volgende:
Job uit de bijbel. Ik denk dat Cohen z'n hypotheek voorlopig nog wel kan opbrengen.
Niet kunnen opbrengen van hypotheek is in veel gevallen het gevolg van hebzucht, op 2 inkomens maximaal lenen om ook nog de badkamer en keuken te financieren. Graag tekenen bij het kruisje. Dan raken ze zwanger, maar zij (m/v) (de meerderheid van de vrouwen wil toch minderen als er gezinsuitbreiding komt) kan niet minder werken omdat er anders niet genoeg inkomen is. Heb voor de crisis al verschillende gevallen gezien waar dat spanningen opleverde. Kast van een huis, mooi plaatje naar buiten en geen geld voor vakantie.
Maar blijft wel beleggen met geleend geld inderdaad. Lastig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Laureline het volgende:
Plus dat indertijd de helft van Nederland zo'n geweldige beleggingshypotheek is aangepraat door de 'experts'. Daar kan je die mensen zelf toch moeilijk de schuld van geven.
Oeh! Dat klinkt als een goed sprookje!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Laureline het volgende:
Was Job niet dat experiment, tussen de duivel en god? Dat ze hem testten door hem de ene naar de andere ramp te geven, vanwege hun weddenschap dat hij zijn geloof wel op zou geven als het slecht genoeg ging?
Als je zo'n 10 jaar geleden naar je oude vertrouwde Rabobankje ging, dan kreeg je gewoon zo'n beleggingshypotheek voorgeschoteld als best passend en aangezien de meeste mensen zich maar tot op zekere hoogte verdiepen in zaken waarin ze in hun ogen meer capabele mensen vertrouwen, hebben nu zoveel mensen dit soort hypotheken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar blijft wel beleggen met geleend geld inderdaad. Lastig.
Inderdaad, sterker nog 2 jaar geleden deden ze dat nog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zo'n 10 jaar geleden naar je oude vertrouwde Rabobankje ging, dan kreeg je gewoon zo'n beleggingshypotheek voorgeschoteld als best passend en aangezien de meeste mensen zich maar tot op zekere hoogte verdiepen in zaken waarin ze in hun ogen meer capabele mensen vertrouwen, hebben nu zoveel mensen dit soort hypotheken.
Yep maar mijn ex en ik waren er zo tegen, wij hebben toen, tegen alle experts in... een spaarhypotheek genomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zo'n 10 jaar geleden naar je oude vertrouwde Rabobankje ging, dan kreeg je gewoon zo'n beleggingshypotheek voorgeschoteld als best passend en aangezien de meeste mensen zich maar tot op zekere hoogte verdiepen in zaken waarin ze in hun ogen meer capabele mensen vertrouwen, hebben nu zoveel mensen dit soort hypotheken.
Mobiel vanuit bed typt zo rotquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar nu noem je voorbeelden die zeker zullen voorkomen, maar vaak heeft hebzucht er ook niet veel mee te maken. Bijvoorbeeld: mensen hebben een huis gekocht van rond de 2,5 ton. Daar heb je in Nederland al niet eens heel veel voor, dat kan je in ieder geval geen kast van een huis noemen. 1 van de twee raakt baan kwijt. Ze raken in problemen. Komt m.i. geen hebzucht aan te pas.
En zo heb je natuurlijk tal van situaties waarin mensen in de problemen komen buiten hun schuld.
Verhaal van Job uit de bijbel ben ik vergeten. Wassie zielig, ja?
Nieuwe woning kopen betekend oude verkopen, oh shit die PL en wat het huis minder waard geworden is!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:48 schreef Laureline het volgende:
Dus nee, ik denk niet dat de ergste slachtoffers de stellen zijn die aanvankelijk niet in een huis van 160.000 euro wilden wonen, maar de mensen die met de hun aangesmeerde hypotheken het piramidesysteem nog in stand hielden. En die worden nu gestraft voor hun (daar issie weer, net als bij Job) geloof. De stellen waar jij het over hebt kunnen immers altijd nog een kleinere woning kopen, maar de echte slachtoffers van de beleggingshypotheken (en aanverwante geweldige aanbiedingen) hebben nu geen huis, een aandelenpakket (door de professionals van je bank belegd!) met een waarde van 0 euro, èn een enorme schuld omdat ze hun lening (waar ze dat pakket voor kochten ipv hun bakstenen) niet meer af kunnen betalen.
Persoonlijke Lening.quote:
Korset zit in de jurkquote:
Ik plan die dingen nooit zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag toch wel een keertje overslaan? (die beugel dan hé)
Tja... Ook uit dat artikel:quote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/e(...)dupe-van-crisis.html
That's us.
Onder de 300.000 betekent dus ook huizen van boven de 200.000/250.000. Dat vind ik (afhankelijk van waar in NL je woont) sowieso al geen goedkope huisjes.quote:Het zou vooral gaan om woningen onder de 300.000 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |