Eens. Echter is af en toe losgaan op house ook wel lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar die eerste helft dan.
Haha jij hebt geen xtc meer nodig met al die energie van jou.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Eens. Echter is af en toe losgaan op house ook wel lekkervooral met de energie die mijn lichaam produceert bij het horen van gruwelijke beats, het slaat in als natuurlijke xtc.
Drop die link hier dan!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Nice, site gevonden met gratis verzendkosten.
Internet Explorer cannot display the webpagequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
www.uzfoods.nl
Oh my, al die chocolade.
Wie gebruikt er dan ook internet explorer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Internet Explorer cannot display the webpage
Jij bent wel vol van jezelf he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef o.us het volgende:
Tevens is dit de enige SC met knappe en normaal uitziende mensen hier op FOK!.
Nooit nodig gehad ansich, ik ga sowieso wel losquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha jij hebt geen xtc meer nodig met al die energie van jou.
Ik hou zo verschrikkelijk veel van je.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef o.us het volgende:
Tevens is dit de enige SC met knappe en normaal uitziende mensen hier op FOK!.
Laat mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie gebruikt er dan ook internet explorer.
Wat krijg ik nu als bedankje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou zo verschrikkelijk veel van je.
Dan moeten we concurreren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef tliciouz het volgende:
Serieus, na 1 slok genomen te hebben van die coca cola vanille open ik er een sc over.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Juminelle het volgende:
Oh smartass, het is USfoodz en niet UZfoods
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
www.uzfoods.nl
Oh my, al die chocolade.
Picsquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Phantomesse het volgende:
Rug is helemaal open van nek tot onderrug.
Draag je dan geen bh er onder of? Ik heb zo vaak jurkjes in de winkel aangehad met een open rug maar ik wil niet dat je een bh bandje kan zien en zonder hoef ik bij mijn tieten echt niet te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Phantomesse het volgende:
Rug is helemaal open van nek tot onderrug, vind topje eronder er niet uitzien ookLosjes vandaag dus.
Even tas inpakken met sneakers, skinny en topje voor deel twee van le night.
gewoon in wifebeater straat oversteken en weer terugquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Phantomesse het volgende:
Rug is helemaal open van nek tot onderrug, vind topje eronder er niet uitzien ookLosjes vandaag dus.
Even tas inpakken met sneakers, skinny en topje voor deel twee van le night.
Dit heb ik oookquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Draag je dan geen bh er onder of? Ik heb zo vaak jurkjes in de winkel aangehad met een open rug maar ik wil niet dat je een bh bandje kan zien en zonder hoef ik bij mijn tieten echt niet te doen.
Bij zwart kan dat wel, maar als je een wat lichter jurkje aan hebt en mij kennende heb ik het nogal snel koud dat vind ik echt not done.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik oookAl draag ik het soms wel gewoon zonder bh omdat ik het mooi vind
Het is een wit jurkje en ik draag geen bhquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij zwart kan dat wel, maar als je een wat lichter jurkje aan hebt en mij kennende heb ik het nogal snel koud dat vind ik echt not done.
Ja dan is het niet erg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is een wit jurkje en ik draag geen bhMaar, er zitten wel van die glimmertjes op waardoor je mijn tepels niet zozeer erdoorheen ziet priemen
Mijn tepels zijn ook maar 1 a 2 mm lang ofzo
Ik ben al wat in het winkelmandje aan het gooien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef Juminelle het volgende:
Omigad, sowieso dat ik donderdag eerst een shitload aan voedsel koop via die site
Ik vind gewoon al die chemische troep daar lekker, dus ik weet niet wat ik moet kiezenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben al wat in het winkelmandje aan het gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hershey's chocoladequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind gewoon al die chemische troep daar lekker, dus ik weet niet wat ik moet kiezen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:29 schreef Juminelle het volgende:
Whuutt, Froot Loops 6 euro?
OH MIJN GOD HEMEL ENZOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dan is het niet erg.Nu maak je me wel nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:
Hehe, je hebt ook dingen met vloeibare bacon enz.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Typisch Amerikaans ditKanker smerig.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]BootySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat lijkt mij dus zwaar lekker juistquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Wil je een eerlijke of een politiek correcte reactie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik heb me al omgekleedquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil je een eerlijke of een politiek correcte reactie?
Te sexy voor je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Wil je een eerlijke of een politiek correcte reactie?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb me al omgekleedNo can do die outfit. Andere panty nodig.
Laat mij lekker te vol van mezelf zijnquote:
Meh heb toch weer die eerste aangetrokkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Laat mij lekker te vol van mezelf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |