Dat ben ik al.quote:
Gewoon skinnyjeans sneakers shirt klaar. Geen drama makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:00 schreef Phantomesse het volgende:
DRaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaa! Ik wil een wit jurkje aan met open rug, echter heb ik alleen nog maar zwarte panty's
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef o.us het volgende:
Ik vind trouwens grappig als meiden in het Wat draag jij vandaag-topic posten meteen iedereen post dat het leuk is en als een jongen daarna was post is het opeens zo stil.
Nee.quote:
Ik ben ijdel wat dat betreftquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon skinnyjeans sneakers shirt klaar. Geen drama maken
Honderdduizend "ooooh wat ben je mooi" reacties wanneer een vrouw post ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef Jajong het volgende:
[..].
True. Stelletje ruknerds hier. Ik ben btw banned in US omdat ik te eerlijk ben ofzo.
Wauw, mooiquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:58 schreef tliciouz het volgende:
Ohja Jumi dit is mijn kerstboom, krijg hem niet zo goed op de foto. En let niet op de mooie lekkage.
[ afbeelding ]
Iedereen negeert mijn outfit nu gewoon maar bij Phanto stonden ze als haantjes klaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Honderdduizend "ooooh wat ben je mooi" reacties wanneer een vrouw post ja.
Leugens.quote:
Ik heb anders elke keer op jou foto gereageerd hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Honderdduizend "ooooh wat ben je mooi" reacties wanneer een vrouw post ja.
Oh ik doe nooit zo moeilijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben ijdel wat dat betreftVrouwen tijdens het uitgaan die stunn stunna stunning zijn
Mijn pa wou er een halen maar heeft er vanaf gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, mooiHet lijkt een beetje paars op deze foto trouwens.
En gaan jullie allemaal eens even een PS3 kopen!
Ik zeg toch ook niet dat ik geen virtuele lobi ontvang wanneer ik daar post?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb anders elke keer op jou foto gereageerd hoor.
Maar ja vind je het gek, strak rokje hakken eronder, lichaamsvormen goed zichtbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen negeert mijn outfit nu gewoon maar bij Phanto stonden ze als haantjes klaar.
Minderquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn pa wou er een halen maar heeft er vanaf gezien![]()
Ikzelf kan dat geld even niet missen want ik moet het uitgeven aan een ordinaire jas en een boete van ¤250,-
Ja ik welquote:
Oh ik kom er aan!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou je inviten, maar je bent nog niet online?
Ik ben ze zat, aan de bovenkant zitten 2 van de 3 ook iets te strakjes en ik wil gewoon wat andersquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MinderMaar je hebt al 3 jassen, dus vanwaar die haast
?
Waar van A'dam woon je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
Vroeger, heel lang geleden postte ik ook continu pics van mezelf.
Ik woon niet meer in Amsterdam ik woonde tot een paar maanden geleden in Zuid-Oost, Gaasperdam.quote:
Ik hoor altijd beats in alles wat beweegt als ik high ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Als jullie een jointje hebben gerookt horen jullie dan ook zo'n gek fluitend suizend iets in je hoofd?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Als jullie een jointje hebben gerookt horen jullie dan ook zo'n gek fluitend suizend iets in je hoofd?
Soms wel jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Klinkt behoorlijk fataal, vertel.quote:
Oei.quote:
Fataal voor mijn vocabulaire en flegmatische blik op de wereld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Soms wel ja
[..]
Klinkt behoorlijk fataal, vertel.
Doe ik naar mn vriendin als ze weer eens in de weg staat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:16 schreef Gridlok het volgende:
Haha chocogrizz, heb je jezelf ook al op betrapt? FUS RO DA roepen in RL? ( in de hoop dat iets wegvliegt )
Grammarnazi detected.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is Blauwvliegendboomkonijn. Of Blauwevliegendeboomkonijn.
Tja, dat zal grammaticaal wel beter zijn, maar dit is de manier waarop die ooit verzonnen isquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is Blauwvliegendboomkonijn. Of Blauwevliegendeboomkonijn.
Aaah.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fataal voor mijn vocabulaire en flegmatische blik op de wereld.
En dit staat voor waar/wat?quote:
Maar waarom dan geen blauwevliegendeboomkonijnen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:19 schreef Blauwvliegendeboomkonijn het volgende:
[..]
Tja, dat zal grammaticaal wel beter zijn, maar dit is de manier waarop die ooit verzonnen is![]()
Maar het klinkt wel beter, test maar:
het blauwvliegendeboomkonijn. (klinkt best)
het blauwvliegendboomkonijn. (gaat wel)
het blauwevliegendeboomkonijn. (bagger)
My thought exactly.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar waarom dan geen blauwevliegendeboomkonijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowieso.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
My thought exactly.ThoughtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |