Ik weet niet met haar man, voordat ze zoveel makeup op d'r gezicht pleurde en neuscorrectie of wat ze ook had gedaan was ze zoveel mooierquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:
Mijn eye candy dan ook maar.
[ afbeelding ]
Heloef?! Dat is toch Marokkaans voor varken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
Een topic over Fernandes en dat ontdek ik nu pas.
Correct.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heloef?! Dat is toch Marokkaans voor varken?![]()
![]()
Klopt maar zonder al te veel make up is ze nog steeds een beauty.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet met haar man, voordat ze zoveel makeup op d'r gezicht pleurde en neuscorrectie of wat ze ook had gedaan was ze zoveel mooier
Wanneer gaan we nou gamen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik mag je nu al (no homo).
Lang verhaal een jongen riep dat de hele tijd op school ik vond het een leuk woord, dus wat doe ik gebruik het overal als username.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik mag je nu al (no homo).
Nu even?quote:
Valt wel mee hoe langquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang verhaal een jongen riep dat de hele tijd op school ik vond het een leuk woord, dus wat doe ik gebruik het overal als username.
Kwam ik er pas daarna achter wat het betekende.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oogsnoep
[..]
Draag maar een tok want in een gevecht met een man richt ik op de edele delen
Kan. Wat wil je doen dan? Zullen we survival ff doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu even?
[..]
Valt wel mee hoe lang. Ik weet het omdat een mattie ooit ergens vroeg van "is dat heloef?", op één of andere manier heb ik dat sindsdien onthouden
.
Thanks, jij mag er ook zijn natuurlijkquote:
Klopt hoor, alleen de delen in de OP moeten geupdate worden, kijk maar: Topicreeks: Fernandes.quote:je had van die 29 een 25 moeten maken omdat Jajong ermee gekloot hadEn de andere delen toevoegen
Euh nee hoor, de oude delen worden gewoon niet meer toegevoegd aan de OP.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwens dWc jij bent ook lekker, je had van die 29 een 25 moeten maken omdat Jajong ermee gekloot hadEn de andere delen toevoegen
Wat is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan. Wat wil je doen dan? Zullen we survival ff doen?
Ik heb nergens mee gekloot. Ik heb gewoon een nieuw deel geopend met die knop. Niet mijn fout als FOK! 't dan opfokt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwens dWc jij bent ook lekker, je had van die 29 een 25 moeten maken omdat Jajong ermee gekloot hadEn de andere delen toevoegen
Ik zei fail omdat het enige wat ik zie is: Een wit plaatje met daarop tekst van got4celebrityquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef Jajong het volgende:
[..].
Dit posten en dan FAIL roepen als ik de mooiste vrouw ter wereld post. Teh irony. Neem nog een hijs gek.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer?Waarom niet Kill Confirmed
?
Je wou me testen hè! Even kijken of ik echt alleen maar KC speelde!
WTFquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei fail omdat het enige wat ik zie is: Een wit plaatje met daarop tekst van got4celebrityNatalie Portman is heul wel mooi, alleen dun
HAHA ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill Fonfirmed? Je dacht aan KFC of niet.
Jij bent hier de neger brah.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill Fonfirmed? Je dacht aan KFC of niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef o.us het volgende:
Ik vind trouwens grappig als meiden in het Wat draag jij vandaag-topic posten meteen iedereen post dat het leuk is en als een jongen daarna was post is het opeens zo stil.
Tis wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:00 schreef Phantomesse het volgende:
DRaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaa! Ik wil een wit jurkje aan met open rug, echter heb ik alleen nog maar zwarte panty's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |