Sterker nog, hij is zelfs geneigd om zich door een willekeurige vrouw in het gezicht te laten schijten als hij maar aan het aarsje mag likken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Mits het meisje c.q. vrouw een schone anus heeft is het super om te doen en voor de vrouw meestal ook. De meeste vrouwen vinden dat namelijk lekker. Desalniettemin heb ik toch het gevoel dat TS enigszins een psychopathische fetisj heeft, vooral door het hele 'als ik een meid zie lopen met een lekkere reet omnomnom'.
zelfs als ze nog wat tarrels aan d'r staart heeft hangen? Zo bij die overgang tussen aarsje en staart bedoel ik dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef seasick_john het volgende:
[..]
Owja, kom maar hoor. Daar wil ik mn gezicht rustig tussen begraven.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef seasick_john het volgende:
[..]
Owja, kom maar hoor. Daar wil ik mn gezicht rustig tussen begraven.
dan ga ik toch lekker met der onder aan waterval staan (als die daar zijn, kheb die avatar films nog nooit gezien) en was ik der reet eerst ff .... kzie niet echt wat het probleem is. En daarnaast heb ik het er gerust voor over een 2 weken ziek te zijn van de ecolie bacterie om een avondje kont te kunnen likken ....quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
zelfs als ze nog wat tarrels aan d'r staart heeft hangen? Zo bij die overgang tussen aarsje en staart bedoel ik dan?
Ik zou rustig beginnen. Ga morgen eerst even oefenen op een geit oid bij de plaatselijke kinderboerderij. Je moet namelijk wel even weten hoe en wat, alvorens je aan de vrouwenaars begint. Je wilt natuurlijk geen flater slaan.quote:Op zondag 4 december 2011 00:00 schreef seasick_john het volgende:
[..]
dan ga ik toch lekker met der onder aan waterval staan (als die daar zijn, kheb die avatar films nog nooit gezien) en was ik der reet eerst ff .... kzie niet echt wat het probleem is. En daarnaast heb ik het er gerust voor over een 2 weken ziek te zijn van de ecolie bacterie om een avondje kont te kunnen likken ....
quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou rustig beginnen. Ga morgen eerst even oefenen op een geit oid bij de plaatselijke kinderboerderij. Je moet namelijk wel even weten hoe en wat, alvorens je aan de vrouwenaars begint. Je wilt natuurlijk geen flater slaan.
Dat kun je idd gerust aan mij overlaten. Zullen we gaan chatten?quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Neytiri het volgende:
[..]
Daar heb je vast zelf wel genoeg fantasie voor
Echt?quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef seasick_john het volgende:
[..]
Dat kun je idd gerust aan mij overlaten. Zullen we gaan chatten?
En dat is behoorlijk smerig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is zelfs geneigd om zich door een willekeurige vrouw in het gezicht te laten schijten als hij maar aan het aarsje mag likken.
Sorry jongen, even verder zoekenquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef seasick_john het volgende:
[..]
Dat kun je idd gerust aan mij overlaten. Zullen we gaan chatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |