Willen laten ook gewoon....quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef seasick_john het volgende:
Hmm als ik lekker mag likken en zij zou dan een paar scheten willen laten heb ik daar geen probleem mee, maar liever niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef seasick_john het volgende:
Hmm als ik lekker mag likken en zij zou dan een paar scheten willen laten heb ik daar geen probleem mee, maar liever niet.
Jij bent gewoon een beetje anders, apart, raar, gek, gestoordquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:51 schreef seasick_john het volgende:
Ja mag ik nu zelfs in Seksualiteit niet meer zeggen wat ik wel en niet wil?
Het is wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef seasick_john het volgende:
Ik vertelde de waarheid en die admins konden die niet niet handele.
Mooie naam, Neytiri. Avatar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Neytiri het volgende:
Thanks Fokkers! Heb weer even lekker gelachen nadat ik deze berichtjes heb gelezen. Heerlijke humor! ... en nu even on topic. Ik denk dat er best wel publiek voor is. Maar jezelf gaan aanbieden om iemand z'n kont te likken... tja... Klinkt niet heel aantrekkelijk. Misschien als je er nog wat handelingen aan toevoegt?
TS.. zou je die blauwe chick uit Avatar haar ruftjes willen snuffelen en haar gaatje willen rimmen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooie naam, Neytiri. Avatar?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
TS.. zou je die blauwe chick uit Avatar haar ruftjes willen snuffelen en haar gaatje willen rimmen?
Weet niet, heb je een ook foto van der reet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
TS.. zou je die blauwe chick uit Avatar haar ruftjes willen snuffelen en haar gaatje willen rimmen?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef seasick_john het volgende:
[..]
Weet niet, heb je een ook foto van der reet?
Wie zegt dat het schoongelikt moet worden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef blek het volgende:
Dat poephappen is niks voor mij. Vind een vrouwenkont mooi om te zien maar om het schoon te likken laat ik graag aan een ander over. Maar als de TS er geil van wordt moet hij het zeker doen als hij de kans krijgt. Smaken verschillen gelukkig.
Tja, dat blijft een verrassing tot de daad zelf.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat het schoongelikt moet worden?
Je dient zoiets te combineren met samen douchen of in bad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, dat blijft een verrassing tot de daad zelf.
Hmm, klinkt niet slecht, samen onder de douche. Maar het kontlikken mag achterwege blijven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je dient zoiets te combineren met samen douchen of in bad.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet slecht, samen onder de douche. Maar het kontlikken mag achterwege blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |