U vraagt, zij draaien... 3-2quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:24 schreef Caland het volgende:
Als eniesee nou effe voor die 2-3 gaat
Huh?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland is juist een van de betere users
Wow, origineel gek. Moet je iets mee doen, die gavequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
Platje............. klinkt toch een beetje als een SOA.
Of gewoon lekker saampjes naar Ajax op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
excelsior - az 2e helft woensdag & volgende week Excelsior - Heerenveen
Mijn moeder vond hem leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, origineel gek. Moet je iets mee doen, die gave
Voor het voetbal hoef je niet te komen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Of gewoon lekker saampjes naar Ajax op de zaterdagavond![]()
Ze hebben allebei een historie bij Heerenveen he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Of gewoon lekker saampjes naar Ajax op de zaterdagavond![]()
Maar Ajax is toch little-barcaquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor het voetbal hoef je niet te komen.
Nog meer gelijkenissen? 2 paardenbokjes?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een historie bij Heerenveen he.
Is Jans alweer ontslagen ja?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een historie bij Heerenveen he.
Zoals ik, maar ik ben onder een pseudoniem ook actief in het internationale voetbal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De echte kenners zitten op FOK!, dat weet jij ook.
Van Loo ziet er wel goed uit. Uitstraling is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef Mandéra het volgende:
Verbeek komt gewoon stiekem gluren naar Ajax voor het beker duel en gaat over een paar weken de held lopen uithangen?
Heb ff laatste kwartier van Groningen - NEC gezien, wat is die Van Loo toch een ongeloofelijke prutser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |