quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Geo3kant het volgende:
Hey, een keer een mooie TT , goed bezuggggg
Ja hij gaat zich verbeteren zei het jungske.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Geo3kant het volgende:
Hey, een keer een mooie TT , goed bezuggggg
Stap 1: Goede tt'squote:Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij gaat zich verbeteren zei het jungske.
T was genietenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pass van Armenteros op everton was wel geil zeg
Wie juicht er nou voor PSV?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey broederMorgen PSV toejuichen he
Stiekem is dat jouw 2de club, jaja ik weet dat wel hoor.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had Grunn - NAC in gedachten, meteen kijken of Schalk had gescoord
Naja eerlijk gezegd heb je wel gelijk, vroeger toen Heracles nog in de eerste divisie speelde (ja dat is al 7 jaar geleden) toen was PSV wel mijn favoriete club uit de eredivisiequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey broederMorgen PSV toejuichen he
Stiekem is dat jouw 2de club, jaja ik weet dat wel hoor.
Vorig jaar was het 6-1quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week Vites aan de beurt?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naja eerlijk gezegd heb je wel gelijk, vroeger toen Heracles nog in de eerste divisie speelde (ja dat is al 7 jaar geleden) toen was PSV wel mijn favoriete club
Dat is het mooie aan arrogante uitspraken die niet uitkomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Als dat het niet wordt. Dan ga je me zeker uren treiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |