abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105187833
Ik heb de laatste stukken er na een week of 6 denk ik zelf uitgepulkt. Toen begreep ik meteen waar die :r geur :r vandaan kwam.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105187976
Bij mij hadden ze de eerste keer bij de ks ook gehecht, was niet heel mooi. Nu hebben ze geniet, het ziet er mooi uit, maar het verwijderen was geen feest. Sommige voelde ik niet. Andere, OMG. Magoed, het eindresultaat telt, en das prachtig. (gelukkig maar, want het hoeft niet nog een keer open)
pi_105187984
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef mignonne het volgende:
ja je moet wat hè :P

de laatste laat ik kantklossen denk ik met verschillende kleurtjes hechtdraad O+ c_/
_O-
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105188045
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de laatste stukken er na een week of 6 denk ik zelf uitgepulkt. Toen begreep ik meteen waar die :r geur :r vandaan kwam.
:r :X
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Aoraki het volgende:
Bij mij hadden ze de eerste keer bij de ks ook gehecht, was niet heel mooi. Nu hebben ze geniet, het ziet er mooi uit, maar het verwijderen was geen feest. Sommige voelde ik niet. Andere, OMG. Magoed, het eindresultaat telt, en das prachtig. (gelukkig maar, want het hoeft niet nog een keer open)
^O^
pi_105188059
Zo te horen moet ik blij zijn dat ik inwendig gehecht ben en dit vanzelf is opgelost.

Al is het hier om één of andere reden zo pijnlijk dat ik niet eens door wil zetten :'( dus wat dat betreft twijfel ik ook wel over de manier van hechten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 4 december 2011 @ 22:19:33 #181
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105188110
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
:o
Trotse mamma :)
pi_105188202
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo te horen moet ik blij zijn dat ik inwendig gehecht ben en dit vanzelf is opgelost.

Al is het hier om één of andere reden zo pijnlijk dat ik niet eens door wil zetten :'( dus wat dat betreft twijfel ik ook wel over de manier van hechten.
Misschien is het dan niet zo opgelost als je denkt. De ergste pijn bij mij verdween plotsklaps nadat die laatste 2 knopen eruit gepeuterd had.
Dat was ws ook wel een tijd later dan na zes weken zit ik te bedenken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105188207
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

eh das ook niet goed he darling... ga daar anders ook ns mee naar je huisarts? of vraag om een verwijzing naar de gyn om te beoordelen hoe strak het gehecht is?
Wat naar zeg -O-

Vanyel :') herkenbaar. Dat was ook waar ik de eerste keer last van had ja die pulkjes steeds.
En die geur van O+ kraamzuivering O+ vergeet ik nooit meer. :D
:)
pi_105188275
Ik ga het niet na laten kijken hoor Mignonne, zo erg is het ook niet en de makkelijkste oplossing is een andere houding (standje).

Enneh.......ik heb leren kantklossen van de tante van mijn moeder, dusseh...kom maar op! (ja echt waar, geen geintje, ik vond dat als kind leuk 8)7 )
pi_105188304
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Misschien is het dan niet zo opgelost als je denkt. De ergste pijn bij mij verdween plotsklaps nadat die laatste 2 knopen eruit gepeuterd had.
Dat was ws ook wel een tijd later dan na zes weken zit ik te bedenken.
ja + 1

bij mij verdwenen pas echt alle klachten toen ik al dat hechtdraad eindelijk kwijt was.
pi_105188350
Nou ja ik ben met 5 weken op nacontrole geweest vanwege mijn stuitje en toen werd mij verteld dat de hechtingen gewoon mooi opgelost waren van binnen.
Maar ik was inwendig helemaal naar achter uit gescheurd en de pijn zit ook wel in die richting dus ik ga toch maar eens naar de huisarts ja -O-
The way you rock'n'roll
pi_105188391
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

eh das ook niet goed he darling... ga daar anders ook ns mee naar je huisarts? of vraag om een verwijzing naar de gyn om te beoordelen hoe strak het gehecht is?
Wat naar zeg -O-

Vanyel :') herkenbaar. Dat was ook waar ik de eerste keer last van had ja die pulkjes steeds.
En die geur van O+ kraamzuivering O+ vergeet ik nooit meer. :D
De geur van ontbindend hechtdraad maakte op mij een stuk meer indruk. Doet ook wonderen voor je seksleven. ^O^
pi_105188428
Zit er niet ergens nog een knoopje van de hechting vast dizzy??
Want ik vond het echt niet oplosbaar dat hechtdraad.
Ik heb het er ook uitgepulkt en toen was het meteen een stuk minder pijnlijk allemaal.
pi_105188429
Bij mij ook.

Daarbij: ik heb een vriendin die door de bevalling een totaalruptuur had en is natuurlijk ook gehecht.
Zij heeft bij de bekkenbodemfysio gelopen, omdat alles zo stug en strak was, dat seks niet meer mogelijk was. Zij heeft massagetips gekregen om het lidtekenweefsel te masseren zodat het soepeler werd. En nu zijn ze voor ronde 2 bezig :+
  zondag 4 december 2011 @ 22:24:59 #190
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105188443
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De geur van ontbindend hechtdraad maakte op mij een stuk meer indruk. Doet ook wonderen voor je seksleven. ^O^
Daar moest ik wel aan denken ja :')
Trotse mamma :)
pi_105188473
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja ik ben met 5 weken op nacontrole geweest vanwege mijn stuitje en toen werd mij verteld dat de hechtingen gewoon mooi opgelost waren van binnen.
Maar ik was inwendig helemaal naar achter uit gescheurd en de pijn zit ook wel in die richting dus ik ga toch maar eens naar de huisarts ja -O-
doen hoor :* en dan ook wel aan je huisarts dit precies zo vertellen.
pi_105188560
Ik heb ooit een moedervlek weg laten halen waarbij ze de binnenste huidlaag ook met oplosbare hechtingen hebben gedaan. Een paar weken later vroeg ik me af wat dat scherpe puntje op mijn buik was.
En pietje pulk dat ik ben heb ik het tussen mijn nagels te pakken gekregen en zacht getrokken en toen kwam er dus zo'n 3 cm hechtdraad uit :X
Opgelost in de wond, maar niet het deel na de knoop wat tussen de 2 huidlagen in zat.
  zondag 4 december 2011 @ 22:26:45 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105188561
Bij mij heeft de vk na een week wat hechtingen verwijderd, omdat ik toen nog steeds niet normaal kon zitten, lopen en opstaan...wat een verademing was dat zeg! :D Nu heb ik nog een klein open stukje zitten, maar ik zie dat echt beter worden.
Helaas sinds vorige week een ontsteking aan de andere kant dan waar de knip gezet is (klier van Bartholin of iets), dus aan de antibiotica. Die slaat gelukkig aan!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105188666
Nou ja, het zat van binnen hè dames. Naar mijn weten zit er niks meer om te pulken hoor :@

En ik heb al maanden bij de bekkenbodemfysio gelopen wegens mijn stuitje en het is dus allemaal niet beter geworden -O-
Ik heb wel een vermoeden wat het probleem is maar ik ga niet in details hier over mijn onderkant if you don't mind :P
The way you rock'n'roll
pi_105188667
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

echt? oh ik vond de geur van kraamzuivering bij oudste echt op het genante af gewoon. Té ranzig voor woorden. Inderdaad zo'n ontbindingslucht, maar dan permanent. Brrr. Het rook wel ongeveer zoals dat stukje hechtdraad maar dat was piece of cake in vergelijking met die putlucht in de kraamweek. Rrrril.

Bij oudste had ik daar onwijs last van, bij jongste eigenlijk nauwelijks. Ik heb geen flauw idee waar dat aan licht. (hihi ik schreef lucht :') )
pi_105188726
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Faithz het volgende:

[..]

Daar moest ik wel aan denken ja :')
Doet meer met mij dan met de Mrs eigenlijk. Ik heb daar nog steeds moeite mee omdat het nog niet helemaal 'veilig' voelt door dat gedoe.
pi_105188729
Ik herken dat dus totaal niet die putlucht. Geen last van gehad :N
The way you rock'n'roll
pi_105188872
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja, het zat van binnen hè dames. Naar mijn weten zit er niks meer om te pulken hoor :@

En ik heb al maanden bij de bekkenbodemfysio gelopen wegens mijn stuitje en het is dus allemaal niet beter geworden -O-
Ik heb wel een vermoeden wat het probleem is maar ik ga niet in details hier over mijn onderkant if you don't mind :P
Ik heb ook redelijk moeten wroeten hoor ;)

En hee,wat je kwijt wil.
pi_105188883
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik herken dat dus totaal niet die putlucht. Geen last van gehad :N
ik ook niet, nu maken ze volgens mij na een ks je baarmoeder zowieso al flink schoon, want veel vloeien heb ik ook niet gehad.. Eerste week maar daarna eigenlijk niet meer echt benoemenswaardig.
pi_105188945
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

echt? oh ik vond de geur van kraamzuivering bij oudste echt op het genante af gewoon. Té ranzig voor woorden. Inderdaad zo'n ontbindingslucht, maar dan permanent. Brrr. Het rook wel ongeveer zoals dat stukje hechtdraad maar dat was piece of cake in vergelijking met die putlucht in de kraamweek. Rrrril.

Bij oudste had ik daar onwijs last van, bij jongste eigenlijk nauwelijks. Ik heb geen flauw idee waar dat aan licht. (hihi ik schreef lucht :') )
Mag het ligt aan? ;)

Ik had dat niet. Geen ranzige zuiveringslucht. Redelijk beperkt gevloeid ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')