quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef mignonne het volgende:
ja je moet wat hè
de laatste laat ik kantklossen denk ik met verschillende kleurtjes hechtdraad![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de laatste stukken er na een week of 6 denk ik zelf uitgepulkt. Toen begreep ik meteen waar diegeur
vandaan kwam.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Aoraki het volgende:
Bij mij hadden ze de eerste keer bij de ks ook gehecht, was niet heel mooi. Nu hebben ze geniet, het ziet er mooi uit, maar het verwijderen was geen feest. Sommige voelde ik niet. Andere, OMG. Magoed, het eindresultaat telt, en das prachtig. (gelukkig maar, want het hoeft niet nog een keer open)
quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de laatste stukken er na een week of 6 denk ik zelf uitgepulkt. Toen begreep ik meteen waar diegeur
vandaan kwam.
Misschien is het dan niet zo opgelost als je denkt. De ergste pijn bij mij verdween plotsklaps nadat die laatste 2 knopen eruit gepeuterd had.quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo te horen moet ik blij zijn dat ik inwendig gehecht ben en dit vanzelf is opgelost.
Al is het hier om één of andere reden zo pijnlijk dat ik niet eens door wil zettendus wat dat betreft twijfel ik ook wel over de manier van hechten.
eh das ook niet goed he darling... ga daar anders ook ns mee naar je huisarts? of vraag om een verwijzing naar de gyn om te beoordelen hoe strak het gehecht is?quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo te horen moet ik blij zijn dat ik inwendig gehecht ben en dit vanzelf is opgelost.
Al is het hier om één of andere reden zo pijnlijk dat ik niet eens door wil zettendus wat dat betreft twijfel ik ook wel over de manier van hechten.
ja + 1quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien is het dan niet zo opgelost als je denkt. De ergste pijn bij mij verdween plotsklaps nadat die laatste 2 knopen eruit gepeuterd had.
Dat was ws ook wel een tijd later dan na zes weken zit ik te bedenken.
De geur van ontbindend hechtdraad maakte op mij een stuk meer indruk. Doet ook wonderen voor je seksleven.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
eh das ook niet goed he darling... ga daar anders ook ns mee naar je huisarts? of vraag om een verwijzing naar de gyn om te beoordelen hoe strak het gehecht is?
Wat naar zeg![]()
Vanyelherkenbaar. Dat was ook waar ik de eerste keer last van had ja die pulkjes steeds.
En die geur vankraamzuivering
vergeet ik nooit meer.
Daar moest ik wel aan denken jaquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De geur van ontbindend hechtdraad maakte op mij een stuk meer indruk. Doet ook wonderen voor je seksleven.
doen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja ik ben met 5 weken op nacontrole geweest vanwege mijn stuitje en toen werd mij verteld dat de hechtingen gewoon mooi opgelost waren van binnen.
Maar ik was inwendig helemaal naar achter uit gescheurd en de pijn zit ook wel in die richting dus ik ga toch maar eens naar de huisarts ja
echt? oh ik vond de geur van kraamzuivering bij oudste echt op het genante af gewoon. Té ranzig voor woorden. Inderdaad zo'n ontbindingslucht, maar dan permanent. Brrr. Het rook wel ongeveer zoals dat stukje hechtdraad maar dat was piece of cake in vergelijking met die putlucht in de kraamweek. Rrrril.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De geur van ontbindend hechtdraad maakte op mij een stuk meer indruk. Doet ook wonderen voor je seksleven.
Doet meer met mij dan met de Mrs eigenlijk. Ik heb daar nog steeds moeite mee omdat het nog niet helemaal 'veilig' voelt door dat gedoe.quote:
Ik heb ook redelijk moeten wroeten hoorquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja, het zat van binnen hè dames. Naar mijn weten zit er niks meer om te pulken hoor![]()
En ik heb al maanden bij de bekkenbodemfysio gelopen wegens mijn stuitje en het is dus allemaal niet beter geworden![]()
Ik heb wel een vermoeden wat het probleem is maar ik ga niet in details hier over mijn onderkant if you don't mind
ik ook niet, nu maken ze volgens mij na een ks je baarmoeder zowieso al flink schoon, want veel vloeien heb ik ook niet gehad.. Eerste week maar daarna eigenlijk niet meer echt benoemenswaardig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik herken dat dus totaal niet die putlucht. Geen last van gehad
Mag het ligt aan?quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
echt? oh ik vond de geur van kraamzuivering bij oudste echt op het genante af gewoon. Té ranzig voor woorden. Inderdaad zo'n ontbindingslucht, maar dan permanent. Brrr. Het rook wel ongeveer zoals dat stukje hechtdraad maar dat was piece of cake in vergelijking met die putlucht in de kraamweek. Rrrril.
Bij oudste had ik daar onwijs last van, bij jongste eigenlijk nauwelijks. Ik heb geen flauw idee waar dat aan licht. (hihi ik schreef lucht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |