wat kom jij nou doen.
 wat kom jij nou doen. 

).
 ).  

Laat me raden. Avent?quote:Op zondag 4 december 2011 13:08 schreef wickie het volgende:
Wij gebruiken m 's nachts ook. Mette hoor je niet zo snel en als ze inmiddels in het gilstadium zit dan krijg ik haar meestal niet meer in slaap gepraat (of eerder omgeluld).
Onze huidige babyfoon is beetje kapot. Het oplaadstation is kaduuk.. we laden de batterijen nu steeds net een gewone oplader op... Niet echt ideaal.
Ik kan ook misschien zo'n cheapo alecto erbij kopen en dan om en om op de oplader ofzo.
Ik heb 1 babyfoon gevonden die uitbreidbaar is maar dat gaat dan ook 80 euro kosten.

quote:Op zondag 4 december 2011 13:00 schreef Aoraki het volgende:
ik ben vorige week trouwens het verkeerde kind gaan troosten met mijn slaap-gare hoofd. Ik dacht de oudste te horen, dus ik daar naar binnen. Ik dacht nog, goh wat ligt hij stil. En hij had ook zoiets vanwat kom jij nou doen.
Dus ik weer naar bed. Was het toch de jongste...

zo laten of echt blijven op de rug proberen?
 zo laten of echt blijven op de rug proberen?

ze valt vaak in slaap aan de borst en dan hou ik haar even rechtop voor een boertje, probeer ik haar weg te leggen op haar rug dan is het wakker worden en huilenquote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef Susie het volgende:
Slaapt ze al of moet ze nog in slaap vallen?

ik zou haar het liefst gewoon op mij laten slapen de hele dag
 ik zou haar het liefst gewoon op mij laten slapen de hele dag   maar ben bang dat ze daar aan gewend raakt
 maar ben bang dat ze daar aan gewend raakt   

! Bitterend, wij hadden precies hetzelfde met Jesper. Werd steeds weer wakker op z'n rug, sliep onrustig, wilde alleen op z'n buik tegen ons aan etc. Toen inderdaad een keer op z'n buik gelegd en hij had nog nooit zo rustig geslapen. Ik kon het me ook heel goed voorstellen (want: geborgen gevoel en zelf buikslaper).
 ! Bitterend, wij hadden precies hetzelfde met Jesper. Werd steeds weer wakker op z'n rug, sliep onrustig, wilde alleen op z'n buik tegen ons aan etc. Toen inderdaad een keer op z'n buik gelegd en hij had nog nooit zo rustig geslapen. Ik kon het me ook heel goed voorstellen (want: geborgen gevoel en zelf buikslaper).  

Dat duurt nog wel even. Gewoon lekker doen. Ze komt net uit jouw baarmoeder. Bij mama is heerlijk fijn en vertrouwd.quote:Op zondag 4 december 2011 13:50 schreef bitterend het volgende:
ow susie
ik zou haar het liefst gewoon op mij laten slapen de hele dag
maar ben bang dat ze daar aan gewend raakt

de kraamzorg zei dat ik haar af en toe in de box moest doen, dat ze daar aan kan wennen
 de kraamzorg zei dat ik haar af en toe in de box moest doen, dat ze daar aan kan wennen 
  we hebben boven geen verwarming en alles is goed geventileerd..op dit moment slaapt ze met ons in bed maar ik denk dat als wij er aan toe zijn dan kan ze misschien op de buik in haar ledikant (op onze kamer)
 we hebben boven geen verwarming en alles is goed geventileerd..op dit moment slaapt ze met ons in bed maar ik denk dat als wij er aan toe zijn dan kan ze misschien op de buik in haar ledikant (op onze kamer)

Ik heb bij Ivan indertijd precies dezelfde vraag gesteld!quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef TimeJumper het volgende:
Even een vraag voor de babykenners voor deze babykneus
Rayen is nu 2 weken oud maar eigenlijk vind ik dat hij zoveel slaapt. Ik dacht eigenlijk altijd dat baby's na elke voeding toch minstens een kwartier helder wakker waren.
Hij valt vaak na de voeding in slaap.
Kan een baby ook teveel slapen? En nu niet gaan lachen om mijn domme vragen
 Volgens mij is er gewoon enorme variatie  in hoeveel een baby slaapt. Over het algemeen horen baby's veel te slapen, met name die eerste weken, en daar zijn allerlei richtlijnen voor. Maar je hebt ook baby's die vertikken te slapen, en je hebt baby's zoals Ivan die alleen maar slapen. Ik weet nog dat hij bijna 3 maanden oud was en we een OUD-meet in Utrecht hadden. Ik was bang dat hij er niks van mee zou krijgen omdat hij toen nog met moeite een half uur achtereen wakker bleef (!).
 Volgens mij is er gewoon enorme variatie  in hoeveel een baby slaapt. Over het algemeen horen baby's veel te slapen, met name die eerste weken, en daar zijn allerlei richtlijnen voor. Maar je hebt ook baby's die vertikken te slapen, en je hebt baby's zoals Ivan die alleen maar slapen. Ik weet nog dat hij bijna 3 maanden oud was en we een OUD-meet in Utrecht hadden. Ik was bang dat hij er niks van mee zou krijgen omdat hij toen nog met moeite een half uur achtereen wakker bleef (!). 

Wat een verschil toch tussen baby's! Overigens vind ze Feyenoord-PSV niet zo interessant blijkbaar, want ligt nu dus al de hele tijd te pitten
  Wat een verschil toch tussen baby's! Overigens vind ze Feyenoord-PSV niet zo interessant blijkbaar, want ligt nu dus al de hele tijd te pitten   (ondanks haar Feyenoord sokjes, want ja, die moesten aan want zouden geluk brengen
  (ondanks haar Feyenoord sokjes, want ja, die moesten aan want zouden geluk brengen   )
  )

Ohw ben ik gelukkig niet de enigste.quote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb bij Ivan indertijd precies dezelfde vraag gesteld!Volgens mij is er gewoon enorme variatie in hoeveel een baby slaapt. Over het algemeen horen baby's veel te slapen, met name die eerste weken, en daar zijn allerlei richtlijnen voor. Maar je hebt ook baby's die vertikken te slapen, en je hebt baby's zoals Ivan die alleen maar slapen. Ik weet nog dat hij bijna 3 maanden oud was en we een OUD-meet in Utrecht hadden. Ik was bang dat hij er niks van mee zou krijgen omdat hij toen nog met moeite een half uur achtereen wakker bleef (!).
Zit alles verder goed? Drinkt hij goed, groeit hij goed, heeft hij genoeg plasluiers, is hij alert als hij wakker is? Zo ja, dan zou ik me echt geen zorgen maken. Het is inderdaad heel goed om hem bij de eerste slaapsignalen al op bed te leggen. Zie je die nu al? Dat kan bij kleintjes heel lastig zijn. En ik vind het al heel bijzonder dat hij soms 's middags een paar uur wakker is. Dat lijkt me best veel!
 zelfs niet mijn eigen baby
  zelfs niet mijn eigen baby   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |