Helaas ging die niersteen inderdaad gepaard met koliekpijn. Ik heb 2 dagen aan de morfine en pethidine gezeten. En zelfs daar kwam de pijn doorheen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef Poezebeest het volgende:
SB; wat naar allemaal! Heb je veel pijn gehad van die niersteen? Tijdens de zwangerschap heb ik nierkoliek-achtig iets gehad, ik dacht dat ik dood ging, wat een pijn! Dus ik hoop dat het je bespaard is gebleven. En dat je nu lekker kunt gaan genieten![]()
Nirak; spannend hoor, logeren bij opa & oma. Als jij denkt dat hij het nodig heeft om te wennen aan het bedje moet je dat gewoon doen. Al is het maar voor je eigen gevoel.
En jij bent al weer actief zeg! Wandelen heb ik nog niet geprobeerd, heb wel boodschappen gedaan met mijn moeder en daar deden we gelijk 1,5 uur over, ik vond het heerlijk! De kleine man was trouwens niet mee, die mag nog niet naar buiten en bleef bij opa thuis.
Bitterend;Dat emotionele is zo herkenbaar! ik dacht dat dat alleen tijdens de kraamtijd was, maar zelfs er na had ik last van kraamtranen en nu nog reageer ik soms ontzettend emotioneel instabiel op dingen.
Ik vind mijn kleintje echt helemaal leuk en lief en knuffelbaar, maar ik ben ook heel nieuwsgierig hoe hij zal zijn als hij groter is, wat zijn karakter is, hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Wij moeten komende week naar het consternatiebureau, bij de arts worden we verwacht. Kan iemand mij vertellen wat die eerste keer inhoudt? Ik vind het een beetje onzin aangezien we over twee weken ook al naar de kinderarts moeten, standaard afspraak nadat hij met ontslag is gegaan.
wauw wat fijn!quote:Op zondag 4 december 2011 04:43 schreef Jipster het volgende:
Wij gingen uit eten vanavond, hup kinderwagen erbij, J. erin 's hij heeft de hele tijd lopen tukken, zo makkelijk. Hoefde thuis, na 3,5u pas weer te voeden
Ja, dat heb ik ook. De kraamperiode-emotie (moe! adrenaline! geluk!) ging wel voorbij, en ik merk dat ik in tegenstelling tot na de bevalling van Ivan echt 'ontzwangerd' ben. Maar mijn kinderen ontroeren me nog steeds, voortdurend, en ik word er bovendien diep door geraakt als er iets met andermans kinderen is. Ook ben ik bang dat mijn kinderen iets overkomt. En ik houd gewoon zoveel van ze dat ik er spontaan om in huilen uit zou kunnen barsten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef MamaPurk het volgende:
Nou ik weet niet of het bij iedereen zo is natuurlijk maar ik ben een stuk gevoeliger en emotioneler geworden! Ik moet nog steeds zomaar huilen als ik iets op tv zie wat helemaal niet zielig is! Vanmiddag nog Sinterklaasfeest emt de meiden en ze waren zo enthousiast en ik had de tranen in mijn ogen staan en dacht, jeetje wat ben ik toch een softie!!
Note to self: niet meer mijn baby slapend en wel van hand tot hand laten gaan met uit eten omdat al die enthousiaste opa's en oma's dat graag willen..quote:Op zondag 4 december 2011 10:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
wauw wat fijn!![]()
stiekem word ik daar wel eens een beetje jaloers van![]()
nouja mn mini heeft het gister heel goed uitgehouden in de Efteling dus tegenwoordig gaat het eigenlijk best wel goed.
hehhe dat hadden wij bij de oudste ook ja. Op een gegeven moment heb ik tot groot ongenoegen van de opa's en oma's de regel ingesteld dat als ze slapen, we ze niet wakker gaan maken of uit hun bedje gaan halen.quote:Op zondag 4 december 2011 10:49 schreef Jipster het volgende:
[..]
Note to self: niet meer mijn baby slapend en wel van hand tot hand laten gaan met uit eten omdat al die enthousiaste opa's en oma's dat graag willen..ik dacht thuis: ik doe het niet meer, niemand komt aan mijn baby
![]()
![]()
Leuk naar de efteling met je kids, ik heb er nu al zin in!
ohhh wil ik ook met kerst proberen! sushi eten met de kleine erbijquote:Op zondag 4 december 2011 04:43 schreef Jipster het volgende:
Wij gingen uit eten vanavond, hup kinderwagen erbij, J. erin 's hij heeft de hele tijd lopen tukken, zo makkelijk. Hoefde thuis, na 3,5u pas weer te voeden
mijn ouders bellen letterlijk elke dag nu...en toen ze hier was heeft mijn moeder de kleine gewoon uit mijn arme gerukt zo van NU! hebben!quote:Op zondag 4 december 2011 10:54 schreef Jipster het volgende:
@Nirak, hier dus ook van die overenthousiaste opa's en oma's die hem hele tijd willen vasthouden en het liefst hem elke dag willen zien.. ik merk aan mezelf dat ik er heel geirriteerd van raakKom op, beetje normaal blijven doen en het lijkt net of wij niet meer in beeld zijn, alleen nog maar J.
En emoties, die heb ik ook hoor, als mijn mannetje lacht krijg ik ook tranen in mijn ogen
pff arme wiesquote:Op zondag 4 december 2011 10:42 schreef wickie het volgende:
Met Wies gaat het nog steeds slecht. Drinken gaat moeizaam en 5 flessen geven lukt niet meer. Ze blijft nu steken op 4 en dan is het vechten om er wat in te krijgen. Soms gaat het ook best aardig, maar vaak niet.
Morgen heb ik ook een afspraak bij de huisarts. Dan 's middags de logodepiste en woensdag het CB. Hopelijk is er iemand die ons kan helpen.
We zijn best wel wat gewend van Mette, maar we zitten nu toch echt wel een beetje met onze handen in de haren.
Ja, dat ken ik ook. Voor je goed en wil binnen bent is kind al uit de wagen getrokkenquote:Op zondag 4 december 2011 11:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
mijn ouders bellen letterlijk elke dag nu...en toen ze hier was heeft mijn moeder de kleine gewoon uit mijn arme gerukt zo van NU! hebben!
vond ik niet zo tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |