abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105143817
Weet je zeker dat je het niet over de mijne hebt DJMO? :P :')
pi_105143934
Vroege pubertijd voor Geert? :D

Pff mrien, jij verveeld je de komende tijd niet :{
Trotse mamma :)
pi_105143949
Nirak en Faitz, mijn meisjes gaan wekelijks bij opa en oma logeren en ik heb van te voren nooit laten wennen. Bij de oudste ging het meteen goed en bij Sarah problematisch maar dat lag niet aan het bedje. ieder kind reageert anders denk ik en het gaat niet alleen om het bedje maar ook om een andere omgeving met andere geluiden en zo denk ik. maar mijn ouders waren goe din staat het op te lossen, ze hebben ook kindjes opgevoed :+ dus ik zou me er niet al te druk om maken! het gaat zoals het gaat en als het niet gaat weet je dat ook weer ;)

En dat emotionele dat blijft volgens mij! Ik ben soms echt een emotioneel wrak en nu helemaal omdat mijn beide meisjes opeens vanalles kunnen en snappen waarvan ik denk heej wacht jullie gaan sneller dan ik ;(
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 20:41:19 #54
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105143972
Op dit moment zit hij protesterend in de box :{w ik weiger om m'n tiet stelselmatig te laten fijnknijpen door tien garnalenvingertjes en een babymond met zes tanden :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105144107
Echt MP? Ik dacht dat dat emotionele wel over zou gaan.
Afgelopen zomer vertelde ik nog (voor degene die het zich kan herinneren) dat mijn hormonen zo'n loopje met me namen.
Ik ben sinds zondag gestopt met de pil in de hoop dat mijn eigen hormonen weer hun plekje kunnen vinden, daarna ga ik er wel weer kunstmatige zooi bij kopen.
Absoluut dus niet bedoeld voor een tweede, maar er zijn meer oplossingen dan de pil!
Hopelijk brengt dat wat meer rust. Ik vraag me af en toe echt af wat ik allemaal moet en kan en wil en en en........en dan is het huilen want ik overzie het niet meer. (Kut hormonen!)

Dus hoop nu wat minder emotioneel op alles te gaan reageren. Ik geef het twee maanden en als het dan niet beter is stap ik naar de huisarts.
pi_105144199
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef DJMO het volgende:
Op dit moment zit hij protesterend in de box :{w ik weiger om m'n tiet stelselmatig te laten fijnknijpen door tien garnalenvingertjes en een babymond met zes tanden :X
Ik vind het al pijnlijk al ik mijn pink troostend geef :X
pi_105144243
Nou ik weet niet of het bij iedereen zo is natuurlijk maar ik ben een stuk gevoeliger en emotioneler geworden! Ik moet nog steeds zomaar huilen als ik iets op tv zie wat helemaal niet zielig is! Vanmiddag nog Sinterklaasfeest emt de meiden en ze waren zo enthousiast en ik had de tranen in mijn ogen staan en dacht, jeetje wat ben ik toch een softie!!
pi_105144325
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef Faithz het volgende:
Vroege pubertijd voor Geert? :D

Pff mrien, jij verveeld je de komende tijd niet :{
Nee he, komende week is het wel helemaal feest met en de dinsdag en de woensdag. Mja..afspraak op woensdag had ik al 2x verplaatst en heb wel het idee dat de inhalator die hij nu heeft wat te klein begint te worden. Toch maar wel even gaan dus :)
pi_105144573
Nou dat ook hoor MP, ik zal altijd zo'n softie blijven. Wat kan ik er van genieten als ik zie dat Eva het naar haar zin heeft. Ik lig soms helemaal in een deuk als ze lol heeft. Maar dat kan net zo goed gepaard gaan met tranen.

Nou Mrien, laten we hopen dat deze maand dan ook een afsluiter is voor alle problemen, 2012 gewoon gezond weer in!
pi_105146941
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:56 schreef danic het volgende:

Nou Mrien, laten we hopen dat deze maand dan ook een afsluiter is voor alle problemen, 2012 gewoon gezond weer in!
Precies dit! En ook voor poezebeest, SB, mrien en kindje van Vanyel en van Migionne. Eigenlijk iedereen die net als wij een pokkejaar hebben gehad wat gezondheid betreft :)
pi_105146974
Daar sluit ik me bij aan! Truste! :W
pi_105147067
Ik dacht dat t topic dood was :')
Net in bad bijgelezen, maar alweer veel vergetrn.. Zullen de hormonen wel zijn :')
Owja, hormonen = huilen. Heel vaak, om heel veel, of om weinig ;) Ik schoot vandaag vol om een lachje.. En zo elke dag wel om wat anders..

Thnx voor de reacties op t logeren. Gelukkig gaan we hem s avonds alweer ophalen, dus het is maar een middag en vroeg avond :) Denk wel dat hij moet wennen, maar mijn moeder kennende haalt ze hem op bij de eerste kik.. Want mijn moeder wil hem heeeeeel de dag vasthouden, maar daar wordt hij juist onrustig van, want dan kan hij niet slapen, raakt hij oververmoeid en dan slaapt hij helemaal niet meer.. Maar zo'n oppassessie maakt de zaak wel duidelijk, misschien leert ze dan op harde wijze dat ze hem soms met rust moet laten ;) Want over een paar weken komen ze eens in de week een hele dag oppassen :)

Mrien.. Wat een schema! Dat gaat in 2012 anders hoor :*
pi_105147324
Pfffff vermoeiend hoor dat alles wel willen maar eigenlijk nog niet kunnen... Floris is stikmoe maar slapen no way! En het kost ook een hoop energie dat rollen, zitten en willen staan, dus de kleine meneer wil vooral drinken bij mama. Komt vast goed, maar nu vooral vermoeiend voor mama/ Dus ook ik ga vroeg mijn mandje in :+
pi_105147387
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Nirak het volgende:

Thnx voor de reacties op t logeren. Gelukkig gaan we hem s avonds alweer ophalen, dus het is maar een middag en vroeg avond :) Denk wel dat hij moet wennen, maar mijn moeder kennende haalt ze hem op bij de eerste kik.. Want mijn moeder wil hem heeeeeel de dag vasthouden, maar daar wordt hij juist onrustig van, want dan kan hij niet slapen, raakt hij oververmoeid en dan slaapt hij helemaal niet meer.. Maar zo'n oppassessie maakt de zaak wel duidelijk, misschien leert ze dan op harde wijze dat ze hem soms met rust moet laten ;) Want over een paar weken komen ze eens in de week een hele dag oppassen :)

Zo werkt het inderdaad, mijn ouders wilden neit geloven dat Sarah echt zoveel huilde, tot ze daar een nachtje had geslapen en ze blij waren dat ik haar weer kwam halen en de eerste drie maanden heb ik alleen maar te horen gekregen dat ze zoveel huilde... ja vertel mij wat! Toen heb ik ook gezegd dat ik het ook best leuk zou vinden als ze me eens vertelden wat ze wel leuk vonden aan Sarah en toen kwam dat ze ook lief was en dat ze helemaal niet zo gek veel huilde, maar de heftigheid van haar huilen maakte dat het leek alsof ze de hele dag huilde nou ja punt is. De opa en oma van Danne gaan zelf ervaren hoe Danne in elkaar steekt en als ze het van jullie niet willen aannemen dan moet ze het maar merken toch ;)
pi_105147612
Punt is dat je kunt zeggen dat ze huilt maar daar hebben ze geen gevoel bij. Dat moet je meemaken en voelen om echt begrip op te kunnen brengen.

Exact hetzelfde idd met Danne. Dan niet het huilen godzijdank. Maar hij heeft ritme nodig en op tijd naar bed want anders breekt de hel los :D
pi_105147692
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef Faithz het volgende:
Punt is dat je kunt zeggen dat ze huilt maar daar hebben ze geen gevoel bij. Dat moet je meemaken en voelen om echt begrip op te kunnen brengen.

Exact hetzelfde idd met Danne. Dan niet het huilen godzijdank. Maar hij heeft ritme nodig en op tijd naar bed want anders breekt de hel los :D
Goede samenvatting, dat bedoelde ik :Y :D (gelukkig gaat het hier nu heel goed en kan ik me al bijna niet meer voorstellen hoe wanhopig ik nog niet zo lang geleden was).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 22:13:41 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105147831
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Nirak het volgende:
Ik dacht dat t topic dood was :')
Net in bad bijgelezen, maar alweer veel vergetrn.. Zullen de hormonen wel zijn :')
Owja, hormonen = huilen. Heel vaak, om heel veel, of om weinig ;) Ik schoot vandaag vol om een lachje.. En zo elke dag wel om wat anders..

Mrien.. Wat een schema! Dat gaat in 2012 anders hoor :*
samenvatting: je kunt deze halve oppasdag zien als wennen voor de wekelijkse oppassessie :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105149234
DJMO & mamaP :)

Net gevoed, meneer bleef drinken... Toen huilen en gefrustreerd drinken, dus ik zeg: kereltje, zit er een boertje dwars... Ik koppel hem los en meneer projectielbraakt 2 keer.. Acherum, hij was zichzelf aan het overeten denk ik.. Dus bed verschoont en schone kleren aan, nog even halve minuut aan de borst tegen de zure smaak en hoppa bedje in voor de nacht :)
En ik ook, dus :W

En :W slaap lekker
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 23:24:28 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105150797
't kan idd zijn dat hij teveel of te gulzig gedronken heeft uit onrust, of mamahonger had en daarom bleef drinken. Als je het idee hebt dat hij zich te vol propt dan kun je evt. als troostborst de meest lege borst geven. Een pink of speen kunnen dan ook helpen (zuigbehoefte) maar een troostborst werkt sneller en beter is mijn ervaring ... maar dat verschilt per kind :-)

pi_105151260
Welterusten Nirak, hopelijk kan je kleine man lekker slapen. En jij ook.

Joris is nog steeds zo makkelijk! Die heeft vanavond heerlijk geslapen in een hoekje van de woonkamer bij oma. Terwijl er nog 7 andere neefjes en nichtjes en tig andere familie leden omheen sinterklaas aan het vieren waren. Hij is echt onverstoorbaar :D
pi_105157247
Ik heb (nog) geen troostborst ;) wel 2 standaard te volle borsten.. Gaat vast nog wel over :D

Maar hij heeft tot net geslapen, dus heel netjes, de mama's zijn trots op zijn slaapgedrag hoor O+

Piglet, ideaal! Wat een makkelijk kinneke heb je :)
pi_105157307
Jelte is ook heerlijk makkelijk. Die hoor je niet en slaapt ook overal doorheen O+

Heel anders dan Rienk. Die was erg gevoelig. Wilde niet bij anderen en had ook heel erg een ritme nodig.

Echt een heel verschil met dit exemplaar! :o :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105157490
Wij gingen uit eten vanavond, hup kinderwagen erbij, J. erin 's hij heeft de hele tijd lopen tukken, zo makkelijk. Hoefde thuis, na 3,5u pas weer te voeden ^O^
pi_105158288
Bartje slaapt ook wel goed bij anderen. Laatst wilde het wat minder, maar toen lag hij op een groot matras en zonder slaapzakje. Ik heb hem toen maar even in een handdoek gerold, en toen was hij zo weg...
  zondag 4 december 2011 @ 09:33:31 #75
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105158336
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 04:43 schreef Jipster het volgende:
Wij gingen uit eten vanavond, hup kinderwagen erbij, J. erin 's hij heeft de hele tijd lopen tukken, zo makkelijk. Hoefde thuis, na 3,5u pas weer te voeden ^O^
:o

Ik wil dat ooooook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')