Ik vind het al pijnlijk al ik mijn pink troostend geefquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef DJMO het volgende:
Op dit moment zit hij protesterend in de boxik weiger om m'n tiet stelselmatig te laten fijnknijpen door tien garnalenvingertjes en een babymond met zes tanden
Nee he, komende week is het wel helemaal feest met en de dinsdag en de woensdag. Mja..afspraak op woensdag had ik al 2x verplaatst en heb wel het idee dat de inhalator die hij nu heeft wat te klein begint te worden. Toch maar wel even gaan dusquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef Faithz het volgende:
Vroege pubertijd voor Geert?
Pff mrien, jij verveeld je de komende tijd niet
Precies dit! En ook voor poezebeest, SB, mrien en kindje van Vanyel en van Migionne. Eigenlijk iedereen die net als wij een pokkejaar hebben gehad wat gezondheid betreftquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:56 schreef danic het volgende:
Nou Mrien, laten we hopen dat deze maand dan ook een afsluiter is voor alle problemen, 2012 gewoon gezond weer in!
Zo werkt het inderdaad, mijn ouders wilden neit geloven dat Sarah echt zoveel huilde, tot ze daar een nachtje had geslapen en ze blij waren dat ik haar weer kwam halen en de eerste drie maanden heb ik alleen maar te horen gekregen dat ze zoveel huilde... ja vertel mij wat! Toen heb ik ook gezegd dat ik het ook best leuk zou vinden als ze me eens vertelden wat ze wel leuk vonden aan Sarah en toen kwam dat ze ook lief was en dat ze helemaal niet zo gek veel huilde, maar de heftigheid van haar huilen maakte dat het leek alsof ze de hele dag huilde nou ja punt is. De opa en oma van Danne gaan zelf ervaren hoe Danne in elkaar steekt en als ze het van jullie niet willen aannemen dan moet ze het maar merken tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Nirak het volgende:
Thnx voor de reacties op t logeren. Gelukkig gaan we hem s avonds alweer ophalen, dus het is maar een middag en vroeg avondDenk wel dat hij moet wennen, maar mijn moeder kennende haalt ze hem op bij de eerste kik.. Want mijn moeder wil hem heeeeeel de dag vasthouden, maar daar wordt hij juist onrustig van, want dan kan hij niet slapen, raakt hij oververmoeid en dan slaapt hij helemaal niet meer.. Maar zo'n oppassessie maakt de zaak wel duidelijk, misschien leert ze dan op harde wijze dat ze hem soms met rust moet laten
Want over een paar weken komen ze eens in de week een hele dag oppassen
Goede samenvatting, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef Faithz het volgende:
Punt is dat je kunt zeggen dat ze huilt maar daar hebben ze geen gevoel bij. Dat moet je meemaken en voelen om echt begrip op te kunnen brengen.
Exact hetzelfde idd met Danne. Dan niet het huilen godzijdank. Maar hij heeft ritme nodig en op tijd naar bed want anders breekt de hel los
samenvatting: je kunt deze halve oppasdag zien als wennen voor de wekelijkse oppassessiequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Nirak het volgende:
Ik dacht dat t topic dood was
Net in bad bijgelezen, maar alweer veel vergetrn.. Zullen de hormonen wel zijn
Owja, hormonen = huilen. Heel vaak, om heel veel, of om weinigIk schoot vandaag vol om een lachje.. En zo elke dag wel om wat anders..
Thnx voor de reacties op t logeren. Gelukkig gaan we hem s avonds alweer ophalen, dus het is maar een middag en vroeg avondDenk wel dat hij moet wennen, maar mijn moeder kennende haalt ze hem op bij de eerste kik.. Want mijn moeder wil hem heeeeeel de dag vasthouden, maar daar wordt hij juist onrustig van, want dan kan hij niet slapen, raakt hij oververmoeid en dan slaapt hij helemaal niet meer.. Maar zo'n oppassessie maakt de zaak wel duidelijk, misschien leert ze dan op harde wijze dat ze hem soms met rust moet laten
Want over een paar weken komen ze eens in de week een hele dag oppassen
Mrien.. Wat een schema! Dat gaat in 2012 anders hoor
quote:Op zondag 4 december 2011 04:43 schreef Jipster het volgende:
Wij gingen uit eten vanavond, hup kinderwagen erbij, J. erin 's hij heeft de hele tijd lopen tukken, zo makkelijk. Hoefde thuis, na 3,5u pas weer te voeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |