abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105141961
Faithz :D

haha moe kan ik hebben maar de huilbuien omdat mijn baby zo mooi is..... :')
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105141978
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

ga dan ook lekker wieberen ofzo ...

Laat die relnicht toch :D

DJMO :W

BV gaat beter hiero :)
Trotse mamma :)
pi_105141990
Volgens mij duurt het een paar jaar voordat duidelijk wordt of kindjes links of rechtshandig zijn. Iig een jaar, dus je kan er nu nog niets van zeggen. Wat jij verteld Laiveneertiekje, doet Eva precies andersom, rechts alles vasthouden en met links ondersteunen.
Maar als ik haar rechterarmpje even nodig heb (om bv een jas aan te doen) dan pakt ze het speeltje zo met links over. Ja ik weet het, het staat er een beetje raar, maar nee ik draai het armpje er niet af :P

Ik ben trouwens nog steeds blij als ik om 22.00 naar bed kan hoor. Inmiddels duren de nachten wel weer zo'n 8 uur, met 1 of 2 onderbrekingen. Maar die slaapschuld heb ik echt niet zomaar ingelost. :O
pi_105142004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef bitterend het volgende:
Faithz :D

haha moe kan ik hebben maar de huilbuien omdat mijn baby zo mooi is..... :')
Als dat een beetje over is dan moet je weer grienen omdat ze voor t eerst naar je lacht :')
pi_105142028
Moet ik mijn man voorbereiden _O-
waarom huil je nou weer zegt ie
ja ze is zo lekker zacht :')
:X
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105142061
Ach, bitterend :* Jouw wolk is gewoon lekker roze, stug blijven zitten daar hoor, laat iedereen lekker kletsen!
Ik heb het nog steeds met momenten dat ik naar d'r kijk en van binnen helemaal week wordt.
Gelukkig maar, toch?
pi_105142063
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef Faithz het volgende:

[..]

ah super!! ^O^ ik werd er heel onzeker van,nu nog af en toe
donderdag gaan we haar wegen dan hopelijk is mijn onzekerheid onterecht
pi_105142079
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:49 schreef danic het volgende:
Ach, bitterend :* Jouw wolk is gewoon lekker roze, stug blijven zitten daar hoor, laat iedereen lekker kletsen!
Ik heb het nog steeds met momenten dat ik naar d'r kijk en van binnen helemaal week wordt.
Gelukkig maar, toch?
O+ O+ :Y
wat zijn die hummels toch heerlijk he!
pi_105142087
En dan loop je met 6 maanden weer om de haverklap te huilen omdat hij ineens probeert zelf te eten met een lepel.. En je kiekeboe met hem kan spelen, en hij helemaal aan het schaterlachen is...

Het is echt zo fantastisch!
pi_105142114
Dat dus. En dat ze heel de dag loopt te jengelen omdat ze al een beetje kan staan en morgen het liefst mee wil doen met de marathon van New York :')
pi_105142130
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:47 schreef bitterend het volgende:
Moet ik mijn man voorbereiden _O-
waarom huil je nou weer zegt ie
ja ze is zo lekker zacht :')
:X
:')

Heerlijk. Nirak psies hetzelfde.

Ik snap je man wel hoor. Soms weet je gewoon niet wat je dan met je vrouw aan moet. Ik vroeg steeds: happy tears? Antwoord: jaahaa boehoehoe

:')

Maar goed, je weet niet of je mee moet doen of troosten. Ik deed maar mee dan :')
pi_105142167
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef danic het volgende:
Dat dus. En dat ze heel de dag loopt te jengelen omdat ze al een beetje kan staan en morgen het liefst mee wil doen met de marathon van New York :')
Will it ever stop :')
pi_105142211
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:08 schreef Susie het volgende:
:W wat een rust hier he? Zo anders dan in Z&G!

Zo beter Susie? :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 19:56:57 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105142356
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef Faithz het volgende:

[..]

fijn om te horen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105142417
oh dames bedankt O+ heb ik net aan mijn man verteld wat jullie zeggen :D

idd Faithz! ik vind het zo erg jou zo te zien zei hij in het begin
maar nu issie gewend dat ik gewoon ineens helemaal vol schiet van dr O+
pi_105142447
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef danic het volgende:

Ik ben trouwens nog steeds blij als ik om 22.00 naar bed kan hoor. Inmiddels duren de nachten wel weer zo'n 8 uur, met 1 of 2 onderbrekingen. Maar die slaapschuld heb ik echt niet zomaar ingelost. :O
ik ga zo de tiet te voorschijn halen en dan naar bed :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:00:56 #42
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_105142506
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

ga dan ook lekker wieberen ofzo ...

Dat was de vraag niet. Ik weet dat je niet één van de meest slimste bent onder ons, maar antwoord eens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_105142528
Mijn baby staat bovenaan :o (oke, de anderen zijn al jarig geweest ;))
Jeetje, maar als ik naar hem kijk is hij ook al zo groot aan het worden O+ Hij begint nu echt met los lopen, zo grappig

Nirak & Faithz, spannend hoor logeren! Ik moet er nog niet echt aan denken :@

Kleine stapjes bitterend, gaat telkens weer wat beterder
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:02:25 #44
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105142554
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef Faithz het volgende:

[..]

Zo beter Susie? :P
Gaat goed zo he? ;)

Jammer dat DJMO toch moest reageren op zo'n stomme vraag ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105142660
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef bitterend het volgende:

[..]

ik ga zo de tiet te voorschijn halen en dan naar bed :D
:9

Slaap lekker :W
pi_105142709
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:02 schreef Susie het volgende:

[..]

Gaat goed zo he? ;)

Jammer dat DJMO toch moest reageren op zo'n stomme vraag ;)
Soms kun je jezelf gewoon niet tegenhouden. Ik ben er ook zo een.

Maar DJMO is een toppertje :Y
pi_105143191
SB; wat naar allemaal! Heb je veel pijn gehad van die niersteen? Tijdens de zwangerschap heb ik nierkoliek-achtig iets gehad, ik dacht dat ik dood ging, wat een pijn! Dus ik hoop dat het je bespaard is gebleven. En dat je nu lekker kunt gaan genieten :*

Nirak; spannend hoor, logeren bij opa & oma. Als jij denkt dat hij het nodig heeft om te wennen aan het bedje moet je dat gewoon doen. Al is het maar voor je eigen gevoel.
En jij bent al weer actief zeg! Wandelen heb ik nog niet geprobeerd, heb wel boodschappen gedaan met mijn moeder en daar deden we gelijk 1,5 uur over, ik vond het heerlijk! De kleine man was trouwens niet mee, die mag nog niet naar buiten en bleef bij opa thuis.

Bitterend; :* Dat emotionele is zo herkenbaar! ik dacht dat dat alleen tijdens de kraamtijd was, maar zelfs er na had ik last van kraamtranen en nu nog reageer ik soms ontzettend emotioneel instabiel op dingen.

Ik vind mijn kleintje echt helemaal leuk en lief en knuffelbaar, maar ik ben ook heel nieuwsgierig hoe hij zal zijn als hij groter is, wat zijn karakter is, hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Wij moeten komende week naar het consternatiebureau, bij de arts worden we verwacht. Kan iemand mij vertellen wat die eerste keer inhoudt? Ik vind het een beetje onzin aangezien we over twee weken ook al naar de kinderarts moeten, standaard afspraak nadat hij met ontslag is gegaan.
pi_105143482
Even denken over de eerste keer cb
Sowieso wegen, meten en hoofdje meten, maar dat is standaard
Gesprekje hoe het gaat, hoe het met de voeding gaat, ze kijken hem even na. Vrij algemeen eigenlijk

Zo heb ik de komende 2 weken ook de nodige afspraken staan
6/12 kinderarts
7/12 longverpleegkundige
12/12 CB
19/12 kno arts

Voor de mensen die vroegen of de operatie geholpen heeft.
Ik weet het eigenlijk niet, qua buisjes zeg ik ja, hij heeft minder last van z'n oren. Qua neusamandelen twijfel ik, vind hem daar niet echt in verbeterd, ook niet echt minder benauwd tot nu toe. Vooral met z'n oren ben ik wel erg blij hoor, dus wat dat betreft zeker geslaagd. Ben ook benieuwd wat de kinderarts van de week zegt (andere kinderarts dan normaal, die van ons is met verlof en dat is eigenlijk wel jammer).
Pas dacht ik dat hij niet meer zo benauwd was en we wellicht binnenkort met de pufjes konden afbouwen (in overleg natuurlijk), maar nog geen 2 dagen later wist ik gelijk weer waarom hij die pufjes ook alweer had }:|
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:29:30 #49
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_105143510
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 3 december 2011 20:06 schreef
Maar DJMO is een toppertje :Y
Gebaseerd op wat? Een kind kunnen uitpoepen? Een snelle wip zonder condoom?

Moet ik nog even doorgaan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 20:35:33 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105143732
Mijn baby weet niet wat hij wil :') de tiet is leuk om steeds los te laten en om je heen te kijken naar waar je nu weer niet aan mag zitten, staan in de box is leuk voor vijf minuten, want dan wil je wat anders en ga je huilen omdat je niet uit jezelf naar beneden kunt.. en slapen is helemaal niet wat je wil! (terwijl je best wel moe bent :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')