ohja klopt! das een goeie dat zijn dezelfde idd.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Wibra heeft ze af en toe ook in de aanbieding.

hier komt wel een derde en wel een vierde ook als t aan ons ligt. Alleen het tijdstip zijn we het niet over eens. De meneer wil nu en ik wil, for obvious reasons, de komende drie jaar zeker weten nog niet. Eigenlijk zou k een spiraal moeten nemen dan ben ik van t geouwehoer af en haal ik hem er pas weer uit als t moment goed is, maar ik durf geen spiraal na al die toestanden van mn zusje
 hier komt wel een derde en wel een vierde ook als t aan ons ligt. Alleen het tijdstip zijn we het niet over eens. De meneer wil nu en ik wil, for obvious reasons, de komende drie jaar zeker weten nog niet. Eigenlijk zou k een spiraal moeten nemen dan ben ik van t geouwehoer af en haal ik hem er pas weer uit als t moment goed is, maar ik durf geen spiraal na al die toestanden van mn zusje  

Nee gekheid ik vind dat je wel echt samen ervoor moet kiezen en na onze start met Sarah de afgelopen maanden kan ik me goed voorstellen dat meneer er even niet zo een zin in heeft
 Nee gekheid ik vind dat je wel echt samen ervoor moet kiezen en na onze start met Sarah de afgelopen maanden kan ik me goed voorstellen dat meneer er even niet zo een zin in heeft 

Ik was zooooo blij vanochtend dat de hechtingen eruit gingen .quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij mij knipten ze op dag 6 ofzo 1 knoopje bij de uiteindes door zodat de spanning op het draad/de huid wat minder wordt. Ik werd iid ook echt gek van de pijnWat dat betreft zijn kraamweken niet mijn hobby. Die bevalling vind ik best maar die eerste week erna mag je houden. En bij een derde kind ga ik dus mooi de hele week mét kind in bed liggen en kan de hele wereld het heen en weer krijgen
Ik kom dr pas uit als die hechting weg is. Hij dr uit of ik dr uit
 en de stagaire ook.
 en de stagaire ook.   

Je kunt bij beide typen bevallingen pech en geluk hebben. Ik heb een stuitbevalling gedaan en dan word je altijd ingeknipt om zuurstofgebrek bij de baby te voorkomen. Ik had 6 hechtingen en die zijn heel snel heel netjes genezen. Dat kan dus ook!quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef MamaPurk het volgende:
Als ik jullie doos verhalen zo lees ben ik toch wel blij met mijn keizersnede kindjes. Ze hebben de tweede keizersnee netjes het litteken van de vorige open gemaakt en wat littekenweefsel verwijderd enzo. En ik moet zeggen dat ik er deze tweede keer een stuk minder last van heb gehad.. Ja wel gevoelloos op de onderbuik, nog steeds, en last met weersveranderingen, maar ja hee ik heb er wel wat heel moois voor gekregen
 wat een mooi ventje.
 wat een mooi ventje.

maar ze houdt het op zijn langst een secondje of 10 vol, maar ja fototoestel pakken en afdrukken duurt meestal te lang, dus het verbaasde me al dat de foto niet een net gevallen Sarah was
 maar ze houdt het op zijn langst een secondje of 10 vol, maar ja fototoestel pakken en afdrukken duurt meestal te lang, dus het verbaasde me al dat de foto niet een net gevallen Sarah was  

heerlijk ding
 heerlijk ding  

heerlijk is dat! Hier nog niet echt kusjes.. Wel veel knuffels
  heerlijk is dat! Hier nog niet echt kusjes.. Wel veel knuffels   

. En is hij alweer twee maanden
 . En is hij alweer twee maanden   

beterschap beiden!
 beterschap beiden!   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |